Przejdź do głównej zawartości

Tiulowa Spódnica z bluzą ?

Jak dobrze,że jest już po świętach.Choć to były najcudowniejsze święta w moim życiu to ciesze się,że już jest po-Choć mam nadzieję,że z roku na rok będzie coraz to lepiej.Nie lubię tego przepychu jedzeniowego..Ale cała atmosfera mogłaby trwać dużo dłużej,nie tylko głównie przez trzy dni.

Przechodząc do mojego dzisiejszego zestawu:Składa się on głównie z nowinek ,których na blogu jeszcze nie widzieliście ,prócz kochanej ramoneski ,która była tu 100razy i jeszcze drugie tyle na pewno się tu pojawi -gdyż jest to ponadczasowa rzecz,którą można nosić na miliony sposobów,dlatego warto inwestować w droższe tego typu rzeczy,by móc się cieszyć nimi latami.Oraz srebrne szpileczki,które wkładam bardzo rzadko.Jeśli chodzi o nowości to pierwszą z nich jest naszyjnik z Foymall,którego widzę w kilkunastu różnych stylizacjach,drugą jest różowa bluza NERD która w mojej szafie widnieje od ponad 1,5roku i jeszcze nie miałam okazji jej założyć dopiero po zakupie czarnej,tiulowej spódnicy w sh ,która jest bardzo duża,ale przy pomocy paska zrobiłam z niej małą(najlepszy mój łup!) oraz czarna torebeczka ,którą dostałam pod choinkę .  Całość mi się bardzo podoba ,a WAM??
naszyjnik- Here
ramoneska-priv sklep
torebka- prezent RESERVED
spódnica -sh

Komentarze

  1. uwielbiam takie ciuchlandowe łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dlaczego Ty we wszystkim wyglądasz tak ślicznie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie we wszystkim ,ale dziękuję za komplement:*

      Usuń
  3. cały zestaw łączy się idealnie za sprawą grubych, kryjących rajstop :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko jak najbardziej na plus, jednak te buty mi nie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jaka Ty piękna jesteś<3

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje zestawy są coraz to mocniejsze

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica to super łup

    OdpowiedzUsuń
  8. chudzinka! :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jak zwykle będę mało oryginalna i powiem, że prezentujesz się obłędnie, bo jak zawsze wszystko mi się podoba :) heheAż trudno uwierzyć, że spódniczka jest z SH, rewelacyjnie kontrastuje z różem :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie spódnice zestawione ze skórzaną kurtką ! Świetne buty !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nogi *o* Super outfit! :)
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com (Jeśli lubicie rozdania, od 100 obserwatorów organizuję)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie http://deutsch-traum-smiley483.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. taka śliczna spódnica z SH? No nie wierzę i zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylóweczka ;) śliczna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny naszyjnik, co trzeba zrobić, żeby go zamówić z tej strony?

    OdpowiedzUsuń
  17. moim zdaniem buty bardzo nie pasują do reszty :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz oszałamiająco, ale jednak Twoje paznokcie to coś co rzuciło mi się najpierw w oczy, są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Its rare for me to discover something on the net that is as entertaining and fascinating as what youve got here. Your page is sweet, your graphics are outstanding, and whats more, you use reference that are relevant to what youre talking about. You are definitely one in a million, keep up the good work!
    Saction Boxing Game

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się podoba jak najbardziej : )Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny mix spódniczki z bluzą i rockową kurtką ! bardzo lubię takie połączenia :)

    Wszystkiego Naaaaaj w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna góra, ale buty totalnie mi tu nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Boska kurtka :)))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nowy wpis zapraszam http://underpressure90.blogspot.com/ ; )
    Super notka !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ masz kochana przepiękne pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się połączenie ramoneski i tiulowej spódnicy.Świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro