Przejdź do głównej zawartości

Sylwestrowa sukienka w towarzystwie czerni + KONKURS

Takie dni jak dziś mogą trwać i trwać !Pogodnie,słoneczko świeciło od samego rana,temperatura całkiem przyjemna zostało tylko korzystać z tego!
Postanowiłam pokazać Wam dziś jedną propozycję na święta czy sylwestra.W roli głównej trzy elementy:Czarna ramoneska,złota sukienka i czarne botki ze złotymi łańcuchami.

Co roku właśnie tydzień przed świętami mam problem ,co założyć na święta czy też zabawę sylwestrową? Nigdy nie wiem ,czy ma to być elegancka spódniczka i bluzka,czy też sukienka.Fakt wigilia to taki czas ,że nie wypada się stroić tylko wyglądać estetycznie ,lecz w sylwestrową noc chodzi o to żeby błyszczeć! Dla jednych błyszczenie to trochę brokatowych cieni ,czy cekinowa torebka,dla innych elegancka błyszcząca sukienka. I właśnie ja jestem w tej drugiej grupie.Znalezienie tej wymarzonej sukienki graniczy z cudem.Większość sklepów proponuje tandetne ubrania,które ani trochę nie nadają się na tę okazję albo po prostu nie mają tego czegoś.Kiedyś znalazłam gdzieś w internecie zdjęcie pewnej sukienki-stwierdziłam,że muszę mieć taką bądź bardzo podobną. I tadam ! Po długich poszukiwaniach na Cocomoda znalazłam idealną żakardową sukienkę.Jest na grubych ramiączkach,odcinana w pasie i ma rozkloszowany dół !W połączeniu z ramoneską ,kryjącymi rajstopami i botkami na platformie wygląda bardzo efektownie. Jeśli chodzi o biżuterię to możemy postawić na coś delikatnego,nie musi to być tak wyrazisty naszyjnik z lwem jak mam na zdjęciach :)

Podoba się komuś taki zestaw??


Sukienka- TUTAJ  /CocoModa
Ramoneska- Priv sklep
Botki -WILADY

Komentarze

  1. wow,sukienka i makijaż cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz? ta sukienka ma jakąś podszewkę? :) chodzi mi o to czy jak bedziesz tańczyła to wszystko pójdzie do góry? :) pozdrawiam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma podszewkę :)wszystko będzie zakryte jak będzie się tańczyć:)

      Usuń
  3. jesteś śliczną dziewczyną i blogerką ,mieszkasz w Siedlcach czy w okolicach ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za to nie mogę napatrzeć się na Twoje nogi

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka cudna<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka wspaniała!!! przepeikna faktura i wzór
    pozdrawiam, OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty<3 sukienka<3 Pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fantastyczny zestaw. Sukienka z klasą. Jak nienawidzę szpilek z taką platformą, tak w tych się zakochałam. Idealnie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw. Śliczna ramoneska. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, podoba:)
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne piękna laleczko ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja ❤️
    Na wysokim poziomie. Każdy detal pasuje idealnie.
    Kolory i fason są niesamowite, tworząc piękną całość.
    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. kupuję ten zestaw w całości!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygladasz przekobieci i przeslicznie.

    Ze Ty zawsze masz problem co ubrac na swieta czy sylwestra? Zarty!!! Ty masz to we krwi. Wsxysykie kreacje wychodza Ci z latwoscia i mega spojnie! Buzi

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba... śliczna fryzurka i uroczy makijaż

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja jak najbardziej na sylwestra !

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja ! Przepiękna sukienka i buty ! Super kurtka - bardzo pasuje do tego zestawu !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi sukienka średnio się podoba. po prostu nie mój gust. :)
    ale buuty *.* milion dolców!

    OdpowiedzUsuń
  20. botki po prostu nieziemskiee :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz fantastycznie, piękna sukienka :) Zakochałam się w Twojej fryzurce kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam sie w tej stylizacji ;)
    I te buty <3
    Świetny blog , obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. w takim mocniejszym makijażu wyglądasz seksowniej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sukkienka cudna

    OdpowiedzUsuń
  25. święta mają w sobie to coś:) dziękuję pięknie za wizytkę:**

    OdpowiedzUsuń
  26. sukienka i buty - wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bajeczna sukienka ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  28. ja dzis przymierzalam podobna , na mnie jakas za długa,za to na Tobie wyglada bosko!

    OdpowiedzUsuń
  29. The dress is stunning!!! xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja ! Przepiękna sukienka i buty ! Super kurtka - bardzo
    pasuje do tego zestawu !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. great post!

    I have an ongoing giveaway on my blog, please join! :) xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  32. wyrobiłaś się i to bardzo,z chęcia tu zagladam, dodawać częsciej posty:)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo mi się ostatnio podobasz :) stałaś się jedną z ciekawiej a zarazem normalniej ubranych blogerek.Pozdrawiam Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  34. w sukienkce wyglądasz jak aniłek

    OdpowiedzUsuń
  35. super fryzurka

    OdpowiedzUsuń
  36. kiedy Wyniki konkursu z CHOIES??

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz cudownie, ja mam blokadę przed ubieraniem się elegancko

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz obłędnie, bardzo mi pasuje Twoje wyczucie estetyki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. piekna sukienka, piekna kurtka i boskie nogi!

    OdpowiedzUsuń
  40. Sukienka i jej wzór zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny kolor włosów!! Proszę napisz jakiej farby używasz! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro