Przejdź do głównej zawartości

SheInSide MIX

Cześć .Dzisiaj mam dla Was post ,którego dawno tu nie było.A mianowicie post poświęcony rzeczom,które mnie zaciekawiły w internetowym sklepie SheInSide .Jakość jest zachwycająca i wysyłka jest darmowa na cały świat! Jest ich bardzo dużo,lecz pokażę Wam tylko kilka ..gdyż już niedługo zostanie przygotowany konkurs dla Was w którym Będziecie mogli wygrać spory bon :) ....ale żeby do tego doszło musicie wchodzić w stronę sklepu (W Ten Link) . 
Dzisiaj pierwszy dzień kalendarzowej zimy,także z tej okazji ciepła kurtka/parka czy płaszcz to podstawa w naszej szafie.


Jako,że czasem możemy pozwolić sobie na lżejsze ubranie wtedy niezastąpione są eko-skóry bądź z skóry.Z futrzaną kamizelką wyglądają cudownie!
 
Zaraz po kurtkach musimy zaopatrzyć się w swetry,które o tej porze roku są niezastąpione!
Jeśli ktoś woli bardziej sportowy styl to bluz też znajdzie tu sporo .
 
 

Spodnie ; ja osobiście przygarnęłabym te trzy modele .
 
Zajrzyjcie na stronę sklepu SheInSide znajdziecie jeszcze więcej cudnych ciuszków !


No i jeśli chcecie konkurs to również klikajcie w linki,bo to jest bardzo ważne:)!

Komentarze

  1. Piękne sweterki :) Muszę zaopatrzyć się w kilka nowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przygarnęłabym wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. swetery cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko coś wybrać tyle fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta brzoskwiniowa swetrosukienka wpadła mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swetry i bluzy mają cudne ♥

    Ostatnie godziny rozdań na moim blogu, zapraszam do zgłaszania się ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy...wspolpracujesz moze z nimi? bo mam kilka pytan ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy dzień kalendarzowej zimy to 22 grudnia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam o jednym napisałam o drugim,chodziło mi o pierwszy dzień grudnia ;)

      Usuń
  9. kurtka (ostatnia, 4) , taka wlasnie by mi sie przydala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. również uwielbiam sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z miła chęcią wszystko bym przygarnęła :)

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Great stuff for fall.
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne ubrania ! sweterki są świetne :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello from Spain: great proposals. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej dziewczyny czy na ta stronę trzeba się logowac czy coś i platnosc jest przy odbiorze???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba się logować i jest płatność tylko na konto ;P

      Usuń
  16. jakie piękne!

    miłego dnia,
    Monika ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. KAROLINKO A MOGŁABYŚ TO JAKOS BARDZIEJ PRZYBLIZYC NA PRIV?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju,jakie piękne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro