Przejdź do głównej zawartości

Płaszcz w kratę

Płaszcz w kratę jest modny niemal w każdym sezonie jesienno-zimowym lecz w tym roku zdecydowanie triumfował na wybiegach po sieciówki.Ja swój idealny znalazłam już dawno bo z 2 lata temu we Wranglerze .Spodobała mi się jego oryginalna kolorystyka ,krój i oczywiście materiał!
Kolor ma dość specyficzny,dlatego trzeba uważać z czym go nosić .Ja postanowiłam na klasyczne połaczenie bieli,jeansu i carmelowych dodatków w postaci torby i botków+ czarne kujonki,które tylko założyłam do zdjęć :) 

Lubicie kratę ??


Przypominam o konkursie : Tutaj

 płaszcz- Wrangler
koszula-reporter
spodnie-reserved
torba-hause
botki-Czasnabuty

Komentarze

  1. cudny plaszcz

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubimy :) zwłaszcza w takim wydaniu.
    Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w płaszczu ♥
    Zapraszam do mnie http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny płaszczyk! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, jednak kolor płaszcza nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam podarte spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie, nonszalancko, niezobowiązująco...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw ;)
    Jakiej farby do włosów używasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie wyglądasz:) zazdroszczę płaszcza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bonito abrigo!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  12. super buty

    http://nnnnatalie.blogspot.co.uk/



    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm mi podobaja się buty

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz prześlicznie w okularkach Karolcia :) Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WoW! Wyglądasz obłędnie!!!!!! Świetnie Ci w tym kolorze włosów!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała stylizacja ! ;) Płaszcz jak z innej epoki ! <3

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny masz ten płaszczyk:) piękny kolor,
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny masz ten płaszcz .Wesołych świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  19. płaszcz ma naprawdę ciekawy kolor! super w nim wyglądasz :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny zestaw, do twarzy Ci w tym płaszczyku:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. LOVE your coat!
    gorgeous outfit
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz przecudownie!

    Obserwuję i serdecznie zapraszam do mnie. :)
    Wesołych Świąt! ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your glasses!

    chihuiandbags.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne spodnie i buty :D

    OdpowiedzUsuń
  25. cute coat and boots!
    xoxo, Ty
    http://www.toastandgrits.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak najbardziej, uwielbiam koszule w kratę :)) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny masz ten płaszcz ! Świetnie wyglądasz ! Piękny odcień blondu :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)
    Dodaję do obserwowanych :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. your coat is fabulous and i love those boots!! you are soo cute doll

    Alexa <3
    http://sleepeatbreathefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Amazing look. ;-)
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam ubrania w krate, pozdrawiam
    wesołych świąt ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik