Przejdź do głównej zawartości

Neonowa marynarka &rozkloszowana spódnica

W ostatnim tygodniu pogoda nas rozpieszcza.Sceneria bez śniegu-Ciepło ,nie muszę ubierać się w 3 warstwy swetrów.Dlatego postanowiłam wyciągnąć z szafy pomarańczową marynarkę w babcinym stylu do niej dobrałam rozkloszowaną spódniczkę ze złotym,pikowanym pasem-która jest hitem tego sezonu oraz czarne botki z przezroczystym obcasem.Gładka bluzka,słodkie rajstopy ,złote dodatki i zestaw gotowy.
Ciekawa jestem czy ten zestaw przypadnie Wam do gustu ?:)
Komentujcie !
botki -CHOIES
marynarka-eBay
spódniczka-CocoModa

Komentarze

  1. przepiękna spódnica, poproszę taką na święta

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. tego dnia bylo 10stopni :) więc nie zmarzłam:P

      Usuń
  3. idealnie!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie jesteś inspiracją,spódniczki takiej nie mam lecz reszte mam podobna,uibore sie takj tutro

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie, Zdrowych i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja! a pogoda.. tak. rozpieszcza i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny outfit! rozkloszowana spódnica uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marynarka jest piękna! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor zimą sprawia, że jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  10. A włosy jakie piękne! Czym farbujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczkę oddawaj, jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta spódniczka jest wprost genialna!
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com (Jeśli lubisz rozdania, od 100 obserwatorów organizuję)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marynarka jest świetna ^^

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie pogoda, jak na grudzień, jest cudna! :) Bardzo ładnie wyglądasz, płaszczyk idealnie ożywia całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszczyk jest rewelacyjny!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. spódniczka jest genialna ! buty również ,całość cudowna:)pozdr i zqpraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. spódnica ma śliczną wstawkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow <3 pieknie wygladasz! zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny zestaw, marynarka skradła moje serducho
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna marynarka i cudowna spódniczka ! Świetne buty ! Bardzo mi się podoba całość !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyglądasz ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ty masz chude nogi *,*

    OdpowiedzUsuń
  23. jeeju, ta spódniczka jest prześliczna. no zazdroszczę Ci jej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. spódnica jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty:):)

    http://nnnnatalie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. BUTY:)

    http://nnnnatalie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. stylizacja bardzo w moim guście;] podoba mi się;]

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna spódniczka! Wesołych Świąt Kochana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello from Spain: beautiful skirt. The boots are fabulous. Merry Christmas. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  30. spódnica mega mi się ze świętami kojaezy.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Bosko po całości <3
    Urzekł mnie ten zestaw, wyglądasz pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacyjna spodnica! bardzo ciekawy i inspirujacy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystko rewelacyjne <3
    Kochana życzę Ci Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i Tobie Kochana Zdrowych i Wesołych Świąt!:)

      Usuń
  34. jejku, fantastyczny zestaw, nie mogę się napatrzeć! :o
    pozdrawiam,
    poisonwasacure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne! <3
    zapraszam do mnie, może zaobserwujemy siebie. Dopiero zaczynam:
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku,jakie Ty masz chodziutkie nozki :) pewnie malutko wazysz :) najwazniejsze to sie dobrze czuc!
    a stylizacja elegancka, plaszczyk w pieknym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czuję się dobrze we własnej skórze:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  37. Masz rację, zima nas rozpieszcza, na dworze pięknie, słonecznie, a i u Ciebie świetny można powiedzieć wiosenny zestaw się pojawił :) Rozkloszowana spódniczka jets przepiękna, w ogóle całość prezentuje się obłędnie! :) Zestaw w każdym calu znakomity:) Kochana, podcinałaś włosy? Bo coś inaczej wyglądają :) Zdrowych i radosnych świąt życzę, spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze :) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety sie kruszą; / Dziękuję i Tobie Życzę Radosnych Świąt !:)

      Usuń
  38. swietnie wygladasz:) mega rajstopki

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacyjna spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam rajstopy w takie wzorki :)
    pozdrawiam i życzę wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  41. przepiękna sukienka! napatrzeć się nie mogę<3

    OdpowiedzUsuń
  42. Spódniczka i buty są cudowne!♥

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :-) piękne masz włosy, bardzo gęste. ja lubię taką ciepłą zimę, w ogóle nie tęsknię za śniegiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepięknie! Spódniczka fantastyczna, płaszczyk genialny :) Buziaki kochana i Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, love the boots, the coat...this outfit is really amazing!

    OdpowiedzUsuń
  46. Look Great!, I love the color of the coat!

    You spend a great Christmas!

    Coletas-Rebeldes

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczna spódniczka:) wyglądasz rewelacyjnie

    http://magdelaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. o matko pięknie wyglądasz !! Zakochałem się w włosach :)
    Wesołych i spokojnych świat :)

    Dodaje do obserwowanych
    http://lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. pięknie wyglądasz!
    Wesołych Świąt Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz cudowne włosy
    A stylizacja świetna!
    http://wojkowskaveille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Spódnica cudowna!!!
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnie wyglądasz :)

    Życzę Wesołych Świąt
    Pozdrawiam,
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  53. You look so pretty! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  54. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w te święta! Powodzenia w blogowaniu, oraz systematyczności, bo wiem po sobie, że z tym zawsze jest problem :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Malwina :*
    PS. Cudowna spódniczka !

    OdpowiedzUsuń
  55. wow, pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro