Przejdź do głównej zawartości

Always wear what you like

Dzisiejsza stylizacja dla zmarzluchów.Zdjęcia robione były jakiś czas temu,kiedy to temperatura była dużo niższa .Lecz z tego ,co wiem na dniach ma znów zmaleć także znów wrócę do takich zestawów.
Główną rolę odgrywa tu panterkowe futro ,które jest teraz bardzo modne oraz czarne lity ze złotymi blaszkami.Czarne rurki,mała torebka,biała koszulka z tygrysem i biała czapka to ciuszki w których czuje się bardzo dobrze !A połączenie tego wszystkiego razem chyba mi się udało ,co ?:)


futro-prezent
koszulka-SammyDress 
spodnie-CocoModa 

Komentarze

  1. botki piękne,ile kosztują??

    OdpowiedzUsuń
  2. Futrzak jest bardzo ładny ! ;) Całość wygląda cudownie <3

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz styl :) do kopiowania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobne futerko z ny

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne futerko ;) buty też mnie zaciekawiły, są wygodne ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo są stabilne ,nie czuje się wysokości :)

      Usuń
  6. rewelacyjnie wyglądasz,Ty to wiesz jak zaciekawic ludzi ,ale moze jakis post o stylzacji na sywestra?

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. futro najpiękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie są elastyczne?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodenki :) Czaję się w sklepach na coś w tym stylu, ale mam wrażenie, że nie najlepiej wyglądam w takim fasonie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak pięknie wyglądasz ;) Chudzinka ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka cudowna stylizacja! ale buty skradły moje serce, są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Those boots are stunning!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    OdpowiedzUsuń
  14. boskie futerko i buty ;)


    zapraszam na rozdanie ;)
    http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/2013/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne futro! Cała stylizacja bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty przykuły moją uwagę bardzo ! rewelacyjnie wyglądają ;) buźka kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega świetne futerko! Cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super futrzak!! Wyglądasz mega!!

    OdpowiedzUsuń
  19. futro boskie! :D tak jak cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna drapieżna stylizacja. Podobają mi się nuty

    OdpowiedzUsuń
  21. cudnie- genialne połączenie wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz ! :)

    http://madelineamari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Reeeeeety, ale masz cudowne nóżki. Idealne! <3

    Dziękuję za komentarz u mnie!
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie!
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale cudnie laleczko :):)

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie podoba mi się całość, super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega futrzak !!!
    Pięknie wyglądasz :) Zachwycam się całością :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja! Ale chyba jestem za mało odważna na takie futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka chudaaa <3 śliczne zdjęcia! Obserwuje i licze na to samo ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  30. wygladasz fantastycznie!!!!! wszystko na swoim miejscu ;-)
    http://sandicious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacyjne futerko i bardzo ladne zdjecia :)
    pozdraiwam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny outfit :)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ty to zawsze mi się będziesz kojarzyła z panterką:) leginsy są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  34. ta stylizacja jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygladasz pieknie, futerko jest genailne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jakie boskie futerko, cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  37. ooh i loved your coat, is super cute
    hi sweetie. i just discovered your blog and i really liked it. what do you think about following each other? :)
    diannetho.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  38. Super outfit ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczniutkie masz masz to futerko, boskie buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. kolejna świetna stylizacja! obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  41. You look so fab.
    Dear, I would be so happy to have you as a visitor as well on my blog. ♡♡♡
    hug-you.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Boskie futerko i buciki <3 <3 Całość jak najbardziej udana!

    OdpowiedzUsuń
  43. jak Ty sie umiesz ubrac! super:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialne buty, sama bym pewnie takich nie ubrala, ale na Tobie wygladaja swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne futerko i przepiękne buty !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Gdzie dostanę takie futro? JEST CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie mogę się napatrzeć, jakie masz szczupłe nogi! :ooo Super!
    Wszystko pasuje w tej stylizacji! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Futrzak genialny! Wyglądasz w nim świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ile masz wzrostu i ile ważysz jestes śliczna !:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 168cm a ważę 42 kg dziękuję bardzo

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro