Przejdź do głównej zawartości

Black,white&pink akcent

Po ostatnim sportowym poście -pora na kolejny,tym razem bardziej elegancki.Zachowany w klasycznych kolorach black&white z domieszką różu.Z racji tego,że wczorajszy piątek był bardzo ciepły to  mogłam pozwolić sobie na zdjęcia w samej marynarce,z czego ogromnie się cieszę.Połaczenie koronkowej bluzki z woskowanymi,czarnymi rurkami wygląda nieźle, plus czarne,klasyczne szpileczki mm!Zdecydowanie dobrze czuję się w takich stylizacjach!

Ciekawa jestem czy Wam przypadnie te połączenie do gustu??


marynarka-allegro
naszyjnik-allegro
torba-affglam
spodnie-CocoModa

Komentarze

  1. w tym kolorze włosów oraz w takim makijażu wyglądasz bardzo kobieco i elegancko,nie wspomnę już o tej stylizacji bo jest bajeczna.Pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. jakaś smutna tutaj jesteś,wole cie usmiechnieta ,ale zestaw sam w sobie ma to cos

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie :))) super torba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor włosów - na plus!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie wygladasz;) podoba mi się ten różowy akcent:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że to jedna z Twoich najlepszych stylóweczek :) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. te spodnie rewelacyjnie na Tobie wyglądają,te marszczenia są boskie

    OdpowiedzUsuń
  8. marynarka,spodnie i szpiki są mistrzowskie

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi się spodobał ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba. Bluzeczka i naszyjnik mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz bardzo kobieco, ubierasz sie swietnei ale to jeden z Twoich lepszych outfitów;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz przeuroczo kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudna stylizacja !
    ___________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz fantastycznie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten naszyjnik! Wyglądasz przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zestaw kojarzy mi się z filmem Legalna Blondynka ♥
    Pięknie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja mam podobne odczucia ;)

      Usuń
  17. śliczne kolorki, wszystko wygląda idealnie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie, w takich wdziankach lubię Ciebie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  19. dlaczego musisz byc tak idealna ? ;P Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. mogę nazwać Cię Malinową Pięknością.?:)
    przeslicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piekny kolor wlosow, super torba i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę kochana tylko pozazdrościć tak ładnej i w miarę ciepłej pogody, że można na dwór wyjść w samej marynarce i półbutach :( U mnie za oknem chlapa, ciapa, niestety :( Róż idealnie pasuje do Twojej delikatnej i dziewczęcej urody :) Naszyjnik jest wypasiony, dawno nie widziałam tak dużego cuda :) A torebki poszukuję właśnie takiej dużej, pakownej i do ręki i na ramię :) Twoja jak dla mnie jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście jeszcze jest ciepło,ale chyba na dniach ma padać śnieg: (

      Usuń
  23. dziś podoba mi się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi sie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. I w tych za luznych spodniach mmmm ale seksiii

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka cudowna sttylizacja

    OdpowiedzUsuń
  27. dlaczego jesteś taka ładna co ??

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie cudne spodnie i buty

    OdpowiedzUsuń
  30. oomom piękna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz bardzo ładny kolor włosów. Można wiedzieć, czym je farbujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farbowałam garnierem naturalnym blondem :)

      Usuń
  32. kolor włosów masz magiczny

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawa jestem Twojej szafy jak musi wyglądac:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro