Przejdź do głównej zawartości

Kapelusz w towarzystwie brzoskwinki

Każdy marzy o rzeczach odległych, bliskich, małych, dużych, nie mających znaczenia i mające znaczenie… Często pada pytanie: jakie jest Twoje największe marzenie?. Odpowiedzi są różne. Dla każdego jego pragnienie wydaje się tak wiele znaczące, mogące zmienić coś w życiu, będące celem podróży, będące samą podróżą. I to jest prawda. Dzięki marzeniom dążymy do czegoś. Wytaczamy sobie w życiu jakiś cel. Brniemy do niego przez wiatr,mróz, nieszczęścia. I widzimy go. Mamy go cały czas przed oczami. I to nasze największe marzenie, cel naszej wędrówki. Napotykamy po drodze największe radości, największe nieszczęścia, największe uczucia. Jedyne o czym należy pamiętać to to aby nasze marzenia realizować. Nie należy stać w miejscu. Carpe diem – chwytać dzień, chwytać nadzieję, chwytać marzenie. Ja mam masę marzeń.Począwszy od zwiedzenia różnych zakątków świata poprzez założenie rodziny,udekorowaniu własnego domu ,spełnienia się w świecie blogowym...to tylko przykłady mam jeszcze ich wiele-wszystkie czekają na realizację..do każdego punktu muszę wolnymi krokami dojść .  Najważniejsze jest to aby mysleć pozytywnie,korzystać z każdego dnia i nie poddawać się w dążeniu do swoich celów,marzeń. Jestem zdania,że każdy może spełnić swoje nawet najskrytsze marzenia-więc nie bójmy się,pielęgnujmy je .Wyjdźmy im na przód !


Kapelusz- FrontRowShop
botki/torba/sukienka-all
płaszcz-priv sklep

Komentarze

  1. Świetnie to napisałaś,całkowicie się z Tobą zgadzam:)
    Co do stylizacji,kolory ładnie wspolgrają ze soba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w pastelach.
    Masz rację, warto mieć marzenia, one często się spełniają, jeżeli bardzo tego chcemy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka bardzo udana, fajna kompozycja :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  4. co stylizacja to tu piękniej, a czyta się Ciebie również coraz piękniej i gratulacje za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaka piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  6. jak Ci pięknie w takim nakryciu głowy WOW

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygladasz i piekne slowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale wyglądasz!!! świetna zmiana koloru włosów! cudnie

    OdpowiedzUsuń
  9. ty na te ciuchy chyba masz osobny pokoj co ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przydałby się !!:) bo moje szafy i pod szafy są zawalone :D

      Usuń
  10. mam podobną kurteczkę, muszę z szafu wyciągnąć, bo o niej zapomniałam. madre słowa!;D

    OdpowiedzUsuń
  11. gorgeous outfit!
    love your hat
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo twarzowo Ci w tym kapeluszu

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz bqardzo slodko i modnie

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam beżowe kolorki jesienią !!! świetny plaszcyk i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju jaki świetny zestaw :) Taki lekki a jednocześnie jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny look...podobasz mi się w kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna kolorystyka, a kapelusz uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalony kapelusznik! Fajny płaszczyk, też mam beżowy, ale bardziej w stylu babydoll :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna dziś z Ciebie brzoskwinka :) Cudowna jak zawsze :) Świetny look, zachwyca również to, co napisałaś o realizacji swoich marzeń, szkoda że tak wielu ludzi nie ma odwagi ich realizować..

    Zapraszamy do nas na konkurs REVITALASH... a już wkrótce ruszy konkurs z paką kosmetyków pod choinkę :)

    Buziaki
    xo xo ox ox xo xo

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja schowałam wszystkie takie kolory do szafy by wyjąć je na wiosnę
    mój błąd.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kapelusz i płaszczyk są przecudowne kochana:) Jestem zakochana w nich <3 Buziaki :*
    PS. Daj znać kiedy masz ochotę się spotkać na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super zestaw!!!!! pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. great blog!!!! let me know uf you want to follow each other on gfc and facebook!!! I always follow back
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana gratuluję Ci tego wyróżnienia, w pełni na nie zasłużyłaś, odpowiednia osoba, na odpowiednim miejscu :) Prezentowałaś się obłędnie :) Z Twoją kreatywnością na pewno zajdziesz daleko :) Co raz częściej utwierdzam się w przekonaniu, że pastele są wręcz stworzone dla Ciebie :) i jestem ogromnie szczęśliwa, że wróciły do łask także jesienią i zimą, bo sama je uwielbiam :) Za każdym razem, gdy tu wpadam mam wciąż niedosyt... tak miło się Ciebie ogląda :) Ściskam i życzę wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. boska sukienka :))

    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie Ci w tych pastelowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyjatkowo dobrze prezentują się kolory typowo wiosenne w jesiennej rzeczywistosci!

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ten kolorek ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka wydaje mi się być zbyt delikatną jak na tą porę roku, ale reszta świetna! :) Nie mogę się napatrzeć na Twój piękny kolor włosów. ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw, bardzo ładnie Ci w takich delikatnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś prześliczna!:) Figury tylko pozazdrościć:) I stylizacja też całkiem przyzwoita:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie kolory ! wyglądasz cudownie :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro