Przejdź do głównej zawartości

Grungowy look -''Zdejmij ją ze mnie ''

Dzisiaj mam dla Was zestaw rodem z lat 90-tych.Może nie jestem fanką Nirvany,lecz styl ubierania jak najbardziej mi odpowiada.Gruby sweter luźno rzucony na t-shircie z oryginalnym nadrukiem 'Zdejmij ją ze mnie' na tym czarna,skórzana ramoneska która idealnie komponuje się z mocnymi,skórzanymi botkami.Na biodrach przewiązana jest kraciasta koszula,która nie jest flanelowa jak w latach 90-tych ,lecz teraz materiał nie ma znaczenia.Najlepszym kolorem koszuli w tamtych czasach było połączenie czerwieni i czerni.Jeśli chodzi o moje nakrycie głowy to nie musiałam myśleć długo wiedziałam,że będzie to czapka beanie która jest w modzie od kilku sezonów,zastanawiałam się tylko jaki kolor wybrać-padło oczywiście na nieśmiertelną czerwień.Takie czapki idealnie wpisują się w stylistykę grungową. Na nogi miałam nałożyć moje nowe porwane jeansy,które idealnie by wpasowały się w ten cudowny styl, lecz pokaże Wam je innym razem.

LUBICIE TAKI STYL ?
Koszulka - restfactory

Komentarze

  1. pięknie w takich zestawach cię lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. t-shirt jest extra ;) wymowny tekst ;P cały zestaw mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm całkiem ładnie.... ale nie dla mnie takie czapki :/ a koszulę w kratę zdecydowanie wolę, gdy znajduje się na grzbiecie heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham takie czapki :) a co do koszuli to rozumiem ,bo do niedawna sama tylko tak lubiłam ją nosić :)

      Usuń
  4. Pięknie Ci w czerwonej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i lata 90, ale te lata wróciły !
    ŚLICZNIE ! :) Mi się podoba ten styl.

    Wpadnij do mnie na nową notkę - recenzję lakieru do włosów ! Może Cię zainspiruje ;* kisssior ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, trochę się dzieje ale z zamysłem

    OdpowiedzUsuń
  7. sama bym się chętnie tak ubrała, tylko bez czapki, jakoś nie przekonują mnie, ale ogólnie całość super, wszystko się zgadza, dobry klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie cudownie cudownie !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz ;*
    Pozdrawiam ciepło
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta koszulka jest świetna! Właśnie mam zamiar sobie taką zamówić :D

    Zapraszam do mnie, trwają właśnie 4 rozdania z atrakcyjnymi nagrodami :)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepsza czapa:-) fajna stylizacja:-) bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. no no no wyglądasz odjazdowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, do twarzy Ci w takim stylu i w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor czapki +++ mega;)) a napis bardzo odważny, hihi trzeba uważac na chodniku, żeby ktoś dosłownie nie odebrał znaczenia, haha warto mieć parasolkę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam przy sobie swojego mężczyznę więc żaden ktoś nie był mi straszny :) hihi

      Usuń
  15. Oj jak ja lubię taki styl :) Zobacz ten sklep, mysle, ze spodobaja Ci sie ciuchy stamtad: http://loveitshop.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszulka jest świetna :) Super stylizacja ! :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie :) Ciekawa jestem jakby wyglądała całość z tymi porwanym jeansami :) Poza tym ŚWIETNA koszulka ;)
    Pozdrawiam, http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię :)) Wyglądasz prze zarąbiście <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie w tej czapce wyglądasz :) Fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna koszulka <3
    jak dla mnie całość cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie w takich zestawach wyglądasz najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedy jakis post z zycia?opowiedz coś o sobie jestęmsy twoimi fanami

    OdpowiedzUsuń
  23. spodnie za duże na Ciebie,ale reszta jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  24. czapka,buty koszulka i sweter którego tak mało widać najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorek włosów bardzo Ci pasuje :) Zestaw strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz :) nie lubię takich nakryć głowy ale Tobie pasuje baardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nooo KOSZULKA WYMIATA!! ;) SUPER!!

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystko było by pięknie, ale ta czapka wszystko psuje! wygląda okropnie! proponuję bardziej ją wywinąć żeby nie sterczała jak u papy smerfa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się tak podoba i tak nosić ją będę :)

      Usuń
    2. Anonimowy zabawny jesteś bardzo. Kazdy ma swój styl i może nosić co chce i w jaki sposób chce. Nie ma na szczęście jednego sposobu noszenia czapek, pełna dowolnosc, tak jak kto lubi i chce:))

      Usuń
  29. Świetna koszulka! :) W ogóle cała stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładna kurtka i ciekawa stylizacja <33
    zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  31. nie lubię takiego stylu, ładna torebka i botki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Koszulka jest prześwietna! :))
    Śliczna jesteś!

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ogólnie, to lubię ten styl, ale wydaje mi się, że dodałaś za dużo elementów. Bynajmniej nie pasuje mi ten czerwony sweter, ale bardzo fajna koszula i czapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz w takim wydaniu,podoba mi czapka i zabawna koszulka;)



    OdpowiedzUsuń
  35. hahah swietna bluzka - look genialny uwielbiam taki rockowy grunge <3 idealnie ci w tym stylu jak we wszytskim- ja bym jej jednak nie zdjemowala bo jest po prostu wszystko razem perfekcyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja, jak zwykle jestem pod mega wrażeniem :) Koszulka bardzo oryginalna, świetny napis :) Teraz to lepiej wychodź tylko z obstawą na miasto hehe :) Skórzana ramoneska z ćwiekami, to absolutnie moje klimaty :) I w takim razie czekamy na kolejnego posta z nowymi porwanymi jeansami :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za odwiedziny na www.polinefashion.pl

    Zapraszam po więcej! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze wyglądasz w takim stylu :) Świetny t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro