Przejdź do głównej zawartości

Sporty Style

Dzisiejszy post to zestaw dla zmarzluchów. Nowością w tym zestawie są rurki z hausa oraz kurteczka od GoodLooking .W tym sezonie modne są parki,płaszcze typu oversize ale i puchowe kurtki -które są niezastąpionym elementem w każdej szafie (tak jak biała koszula ).Musi być ocieplana,mieć kaptur oraz kieszonki.Ta którą ja dziś prezentuje nie tylko spełnia powyższe warunki,ale i także ma świetny fason oraz kolor.Jeśli chodzi o takie kurtki to nie lubię klasycznych czarnych..uważam,że musimy sobie umilać każda chwilę w życiu nawet kolorem kurtki. Zakładając ją dziś nie sądziłam,że będzie mnie ,aż tak grzać-Czuje ,że zima jest mi nie straszna! I mam nadzieję,że posłuży mi na więcej niż jeden sezon,gdyż jest wykonana z najwyższych gatunków tkanin. Sami zobaczcie i komentujcie!:)
Kurteczka- GoodLooking
Spodnie-House
Trampki-Level

Komentarze

  1. nie mój styl, ale bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mój styl, ale bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna ta kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna czapka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka piękna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  6. wolę Cię w wersji elegant :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty i kurtka cudowne

    OdpowiedzUsuń
  8. Co Twoj chlopak sadzi o Twoim blogu? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podoba mu się to co robię,wspiera mnie we wszystkim ;)

      Usuń
  9. kurtka swietna szkoda,ze nie maja takiej czarnej

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurta rewelacyjna! Osobiście nie przepadam za takim kurtałkami, zwykle w ogóle nie noszę puchówek, raczej stawiam na płaszcze, ale ta bardzo przypadła mi do gustu! Świetnie;)
    Pozdrawiam ciepło, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobisz post o swoim pokoju albo garderobie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. wystawisz jakieś ubrania tutaj na sprzedaż??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli byłoby zainteresowanie to mogę ; )

      Usuń
  13. Jesteś śliczna!:) Figura do pozazdroszczenia:) zapraszam tez na naszego bloga www.ddoubles.tk
    Obserwowani za obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  14. co to za kolor włosów? gdzie farbowalas? chce taki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. garnier ciemny blond ,sama farbowałam ;P

      Usuń
  15. bardzo fajna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kolor kurteczki ;-)
    naprawdę bardzo fajny zestawik :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello from Spain; nice sport outfit. I like your jacket. We keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kurtka, super wyglądasz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kurtka :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolor kurtki *o*

    OdpowiedzUsuń
  22. i w takim stylu też wyglądasz super! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurtka mi się podoba :D No i w tej czapie wyglądasz świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Karola, czapka i kurtka - rewelacja!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna kurtka, ma ładny kolor :) dobrze w niej wyglądasz :) !

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna kurteczka! Zmieniłabym buty. Z trampek na sztyblety.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro