Przejdź do głównej zawartości

Poncho dla zmarzluchów &frędzle

W dzisiejszym poście rolę pierwszoplanową odgrywa poncho.Swojego idealnego szukałam od dłuższego czasu. Mam już w swojej kolekcji dwa,lecz nie do końca spełniają moje wymagania.Poncho jest idealną alternatywą dla zmarzluchów nakładając na gruby sweter bądź kurtkę można wyglądać ciepło i modnie. Moje poncho jest dość wzorzyste więc najlepiej wygląda z ciemnymi spodniami,z ostatniego posta oraz ze skórzaną kurtką ,której praktycznie nie widać.Moje jest dość długie także jest idealne dla wysokich i szczupłych dziewczyn.Również jest to coś dla osób,które chciałyby schować kilka kilogramów w górnej części ciała,a wyeksponować nogi . Panie w ciąży to rozwiązanie też dla Was. Drugą ale również ważną rzeczą w tym zestawie są zamszowe botki w etnicznym charakterze.Które idealnie współgrają z ponchem oraz z dodatkami.
Podoba Wam się ?

spodnie,kurtka-priv sklep
Poncho,zegarek - CocoModa
Botki-allegro
Kopertówka -H&M

Komentarze

  1. piekne pancho;)
    pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny zestaw na jesienne dni, to jest to ;)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. Poncho jest fantastyczne :-) Pięknie Ci w nim :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ponczo :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam jeszcze poncho w swojej szafie :) Przyznam, że twoje jest ciekawe, ale najbardziej podobają mi się buty :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poncho genialne, piękne wzory; kolor włosów masz prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. poncho jest obłędne ;-) zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja myślę ze takie ponczo mi się przyda

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja jak zawsze u Ciebie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się takie poncho ♥

    Zapraszam na mój blog, trwa właśnie cztery rozdania z ciekawymi nagrodami. Zachęcam do udziału :)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się marzy te poncho<3

      Usuń
  11. Świetne poncho! ;))
    zapraszam do mnie na nowy post http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie kochana! Bardzo fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klimat zdjęć jest super

      Usuń
  13. całość wygląda rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obłędne jest to poncho !
    http://szkatulka-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. idealnie wszystko dobrałaś

      Usuń
  16. swietne pnoczo a kokardka w twoich wlosach mega slodka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie poncho jest piękne szkoda,że nie mogę go znaleźć na stronie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy post livestylowy?

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy filmik ?

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie ;*
    Pozdrawiam
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi takie poncho by się przydało! ;D urocza stylizacja ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz ;) ponczo jest idealne na jesień!

    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wow fajne polaczenie! a twoje buty♡♡♡ pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej;) Nie podobają mi się poncza, ale w tym się zauroczyłam, jest obłędne;)) szkoda, że filmiku nie ma w tym stroju:)) cudnie!:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz bardzo fajne włosy;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne poncho! Tak jak piszesz, jest praktyczne i wygodne, zawsze warto mieć je w swojej szafie.
    Super zgrywa się z kolorem Twoich włosów:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz, świetne zdjęcia, super tło. A nad tymi botkami sama myślałam, są boskie! Pozdrawiam! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Poncho masz genialne!! Super całość!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ponczo jest przecudowne, zdecydowanie jestem zmarzluchem, więc dla mnie jak znalazł :) Torebka też śliczna, zwłaszcza jej kolorek i tłoczenie.

    Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej :) http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładne buty :))) pozdrawiam

    my-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. zawsze wygladasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne poncho! Zgadzam się z Tobą, zarezerwowane dla wysokich i szczupłych dziewcząt. Ty wyglądasz w nim świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zestaw mistrzowski :)) Napatrzeć się nie mogę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. W takich stonowanych kolorach najbardziej Cię lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro