Przejdź do głównej zawartości

Kobaltowy zawrót głowy

Kobalt kolor bardzo  wyrazisty i niezwykle efektowny ,uwielbiany przez projektantów .Ten nasycony odcień niebieskiego był prawdziwym hitem wiosny 2013 .Doskonale sprawdza się w oficjalnych zestawieniach  jak i wieczorowych stylizacjach.Stanowi świetną alternatywe dla eleganckiej czerni.  W moim dzisiejszym zestawie pierwsze skrzypce odgrywają kobaltowe botki oraz asymetryczna bluzka w tym samym odcieniu.Koturny dzięki swojej wysokości jeszcze bardziej wydłużają nogi i co najważniejsze są bardzo wygodne i stabilne!Ten wyrazisty kolor połączyłam z żółtym kominem,zdobionymi rurkami,skórzaną kurtką oraz panterkową mała torebką. 

Dla Zainteresowanych Mój FACEBOOK 
koszulka,spodnie,komin-priv
torebeczka - primark

Komentarze

  1. świetnie wyglądasz, koturny są MEGA!!! pozdr i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobaltowy to jeden z moich ulubionych kolorów :-) Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nogi do nieba, chudziutka, zgrabna - zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobne buty i zawsze wzbudzają zachwyt nauczycielek i koleżanek ze względu na kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor kobaltowy jest śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kobalt, śliczna bluzeczka i kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory w sam raz na ożywienie takiej pogody i bardzo ci w nich do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kobaltowy :) buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: awesome shoes. You are very cool. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w butach!
    pozdrawiam,Monia - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie wyglądasz - cudowny zestaw.

    http://magdulablack.blogspot.com/2013/11/tartan-modny-trend.html

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany powinno być butowy zawrót głowy, są niesamowite, podziwiam że dasz radę w takich chodzić.

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny ten kobalt!:) zapraszam do mnie na nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w twoich butach! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejciu, buty są m.e.g.a :)) odważnie, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje zestawy, są zawsze takie na luzie i przede wszystkim nie przekombinowane :) Też uwielbiam kobalt, ostatnio sukienkę w tym kolorze dołąćzyła do mojej szafy :) A botki masz mega <3 Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kolorek podbił moje serduszko już kilka sezonów temu i uwielbiam go:) wygladasz przeslicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobalt swietnie wyglada z tym zoltym szalem! Wygladasz super! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz super,a w takich kolorach jak kobalt możesz nosić się codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak tutaj świeżutko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie to jeden z lepszych twoich zestawów

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely lovely... great legs!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. moje ulubione zestawienie kolorów~!!
    wspaniale:*
    ✰ ✰ ✰
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  24. ja musze dorwać takie spodnie :) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  25. o mój boże ale cudowne buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. kobalt piękny kolor:) spodnie są świetne zresztą tak samo jak cała stylizacja:)
    zapraszam do mnie na rozdanie http://www.thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna jesteś, fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  28. kochana pięknie;*
    zapraszam do mnie
    i do obserwacji ;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna stylizacja,a buty są po prostu mega!;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. piekne buty ale czuje że ja bym widziała orła cień po przejściu kawałka!:D

    OdpowiedzUsuń
  31. super:D ale ty szczuplutka
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/burgundy-is-great.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Kobalt to jeden z moich ulubionych odcieni :) Chociaż ostatnio trochę zapomniany na rzecz zieleni :) Ślicznie wyglądasz :) Tylko zastanawiam się czy w takich butach da się normalnie komfortowo chodzić i nie połamać nóg?

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da się da bo mają platformę,aczkolwiek na kilkogodzinne spacery się nie nadają,ale na imprezę jak najbardziej ;)

      Usuń
  33. ale wysokie! :D
    wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ramoneska i spodnie bardzo mi się podobają, ale buty wyglądają na Tobie zbyt masywnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie, a buty są boskie! *-*

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie ! a te botki zabijają <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie Ci w tym kobalcie :) świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz! :) Bardzo podoba mi się Twoja kurtka

    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. kobaltowy świetny kolor :) w dodatku uwielbiam jego połączenie z żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
  40. swietnie wygladasz! i cudne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz styl Kochana :))
    Co jeden zestaw, to lepszy :) Podoba mi się ten mix, buty robią wrażenie(!), rewelacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. co robisz że jesteś taka szczupła? ćwiczysz coś? :)
    boskie nogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupio pisać ale od ponad 10lat nie ćwiczyłam nic ,mam zamiar wziaść się za siebie po zimie ,ale tak to chyba geny:)

      Usuń
  43. połaczenie dwóch mocnych kolorów-bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny zestaw:) super buty i spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. super te spodnie powiedz mi gdzie takie moge dostać

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro