Przejdź do głównej zawartości

comfortably and fashionably

Wszystkie miejsca w których robię  zdjęcia muszą kryć w sobie jakąś tajemnicę.Czasem piękne okolice wyglądają tylko dobrze w realnym świecie,a czasem na zdjęciach wychodzą jakby to nie było te same miejsce-tylko całkiem inne,lepsze,ładniejsze. Tak właśnie było z tymi zdjęciami.Przejeżdżałam obok tego miejsca często,wyglądało tak zwyczajnie-nic specjalnego mogę powiedzieć.Ale wczoraj musieliśmy się tam zatrzymać.Stwierdziłam,że dam szansę temu staremu barakowi!W rzeczywistości nie zbyt ładny,okolica szara ,lecz na zdjęciach wyszło bardzo jesiennie.Co mi się bardzo podoba. 
Nie kombinowałam nic z wyglądem,chciałam aby było ciepło,postawiłam na piękny sweter ,obcisłe rurki,czarne kozaki (drugi raz w tym roku mam kozaki na nogach) Hmm chyba jestem bardziej oddana workerom/botkom niż kozakom :) Czapka,szalik i rękawiczki.Jak zwykle goszczą na zdjęciach.Taki zestaw gwarantuje świetny humor cały dzień :)

+Przypominam o konkursie:
TUTAJ

sweter-Mamy
spodnie-Hause
Kozaki-Shoes4You

Komentarze

  1. kozaki najlepsze .wygodne ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz z widocznymi zębami

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny sweter

    OdpowiedzUsuń
  4. super kozaczki :)
    bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje, fajne miejsce:), ciekawy zestaw:)
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna cieplutka stylizacja ;) A naszyjnik bajka !!!! :) buźka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. idealny wręcz,kochana oddaj mi go<3

      Usuń
  8. Prześlicznie kochana :)
    PS. No i co z tą naszą kawą ? :) Do środy jestem niestety tylko w Siedlcach, potem dopiero po nowym roku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rozumiem, w takim razie zdrowiej i mam nadzieję, że znajdziesz czas po nowym roku :) Buziaki :*

      Usuń
  9. Sweter jest piękny, ma cudowny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie zestaw lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny sweter:) miejsce piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny sweterek <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne swetrzysko i czapa :))) idealne na tą pogodę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no super i torebka piękna

      Usuń
  14. Ale super zestawienie:)

    http://nnnnatalie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  16. super masz spodnie,pokaż je całe

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zestaw ;))
    Zapraszam do mnie na nowy kosmetyczny post! http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. oh, wyglądasz cudownie! Masz piękny uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw,chętnie bym go założyła:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz! Buty bardzo mi się podobają! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz w takich codziennych stylizacjach, więcej takich! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dzisiaj średnio mi sie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  23. spodnie mi sie bardzo podobaja :)zimą ważna jest wygoda i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. you look so comfy~

    the STYLE Fringe BLOG
    the STYLE Fringe BLOG
    http://the-stylefringe.blogspot.com
    http://the-stylefringe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne buciki :)))
    Bardzo ładny sweterek :))
    Kochana wyglądasz zachwycająco jak zawsze :****

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki piękny, cieplusi sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście miejsce idealne na zdjęcia :) A sweterek śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bosko ! I piękne miejsce do zdjęć. ;)
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie, bardzo ładnie :) ten styl uwielbiam!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna sceneria do zdjęć!

    Podoba mi się twój kolor włosów.

    Obserwuję i będę tutaj zaglądać częściej!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie prezentuje się ten różowy sweterek na tle baraku :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Włosy piękne, stylizacja piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…