Przejdź do głównej zawartości

stylish elegance

Zima, jakkolwiek kochana i piękna by nie była, ma również swoje ciemne strony. Jest nieprzewidywalna, czasem złowroga, zdarza jej się komuś coś odmrozić albo obdarować bólem głowy,albo co więcej okropnym przeziębieniem.Dlatego musimy nosić kurtki czy też płaszcze ,ogromne swetry ,kozaki czy też botki.Szaliki,czapki i rękawiczki są niezastąpionym elementem stroju.Niestety  ta pora  nie jest zbyt przyjemna,dlatego musimy kolorować sobie życie różnymi ubraniami czy też gadżetami .
 A ja dziś wskoczyłam w dość elegancki zestaw.Jedynym elementem,który ani trochę nie jest elegancki,miał tylko służyć aby było ciepło- to czapka z pomponem.Reszta jak widać na załączonych obrazkach jest dość elegancka.Dlaczego dość?Gdyż ten kożuszek możemy nosić na miliony sposobów.Ja dziś prezentuję go z barokową spódniczką oraz najwyższymi w mojej garderobie botkami na szpilce,z cudownymi 'noskami' Innym razem pokażę Wam bardziej codzienny look z wykorzystaniem tego kożuszka.

 Zaczynam już okres słuchania świątecznych piosenek.Bo w końcu grudzień jest magicznym miesiącem...tylko gdzie jest śnieg?
 Komu się podoba??? Komentujcie i lajkujcie na fb :)
 czapka-priv sklep
kożuszek/naszyjnik- CoCoModa
spódniczka-priv sklep
botki- WILADY

Komentarze

  1. ale buciki masz mega , ale czy wygodne?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli ktoś umie chodzić w takich to są wygodne,jeśli chce się w nich pobyć godzinę /dwie to również spełniają te kryteria:)

      Usuń
  2. Perfekcyjnie Karolcia! Przepiękna kurteczka i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes you are really perfect! You solved the challenge with the colder season in such a wonderful and stylish way <3

      xx from Bavaria/Germany, Rena

      www.dressedwithsoul.blogspot.de

      Usuń
  3. kożuszek <3 piękny piękny ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci w tej czapie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygarnęłabym taką kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Follow me back and follow you http://perlitalizardo.blogspot.com/2013/12/follow-me.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapa jest przeurocza!!!
    kurcze jakie Ty masz
    szczuplutkie nogi!!:))))
    buźka!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. masz gdzieś jakąs stronę gdzie sprzedajesz to co już Ci się znudzi :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu mam troszkę :) https://www.facebook.com/media/set/?set=a.586315784720750.1073741825.480243138661349&type=3 Ale nie wiem gdzie najlepiej je wstawiać ,aby wszystkim dogodzić ?:)

      Usuń
  9. Cudowny strój *.*

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka jesteś piękna

    OdpowiedzUsuń
  11. milutki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  12. zrób wyprzedasz szafy tutaj bedzie duzo chętnych

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana! Wyglądasz pięknie! A te buty - niesamowite!
    Ja już też wpadam w klimat świąteczny;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No rzeczywiście, dzisiaj było mega zimno i wiał okropny wiatr, aż mnie głowa od tego rozbolała... chyba czas pogodzić się z losem i w końcu wyciągnąć czapki i szale :/ Twoja z pomponem jest przeurocza :) Spódniczka barokowa jest bardzo oryginalna i niebanalna, jeszcze tak ciekawego fasonu nie widziałam. A buty to mistrzostwo świata, uwielbiam tak niebotycznie wysokie szpilki :) Anonim wyżej ma rację...na pewno byłoby dużo chętnych na wyprzedaż Twojje szafy, ja jujż bym się z kolejce chętnie ustawiła ;) hehe Gorąco ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello from Spain: Nice dress and great shoes. You are very pretty. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  16. spódniczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Butyy <3 świetnie wyglądasz :) Wszystko genialne tylko ja odjęłabym czapke :)
    rewelacja :)

    http://izabielaa.blogspot.com/2013/12/we-never-change.html

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowicie wyglądasz !
    zazdroszczę butów!
    zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  19. You are so beautiful and your outfit is to die for. We are in love with the dress

    OdpowiedzUsuń
  20. naprawdę świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. super kurteczka i cudnie Ci w tej czapie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. boksie buty ;)
    jak ty chudziutka jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna spódniczka, ale zmieniłabym buty na delikatniejsze.

    Pozdrawiam,
    Kapuczina

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódniczka pod spodem przepiękna! Wszystko cudnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna sukienka. Te wszystkie czapki, szaliki i grube swetry na zimę są już tak fajne, że naprawdę można stworzyć super stylizację. Ale połączenie z tym takiej sukienki- szaleństwo, ale w tą mega pozytywną stronę;-) Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  29. trzymaj tak dalej ,bo jesteś piękną kobietą z cudownym wyczuciem stylu . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. kiedy post o kosmetykach twoich ulubionych ?

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie prezenty polecasz dla kolezanki ,rodziny pod choinke zrob post

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz i jaka chudzinka:) Ja ostatnio z dwa kilo przypakowałam, specjalnie na zimę:) żeby mi było cieplej, też tak masz, że jest Ci mocno zimno?> ja muszę się grubo ubierać w taką pogodę:/

    OdpowiedzUsuń
  33. zmiana fryzury sprawiła, że wygądasz rewelacyjnie!!! świetny kobiecy look!

    OdpowiedzUsuń
  34. jejka... powtarzam się.. masz cudne nogi ;-)))
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kożuszek jest genialny! pozdrawiam i zapraszam;)

    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Spódnica jest mega! Fajnie kontrastuje, z "cięższą" resztą!


    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty na twoich chudziutkich nóżkach wyglądają rewelacyjnie ! ;)

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolejny raz Twój post mnie zachwycił! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro