Przejdź do głównej zawartości

'Yes, we can Couldn't break us down'

Ostatnio zauważyłam, że większość społeczeństwa ma jasno określony własny styl .Zaczęłam zastanawiać się nad sobą . Zaglądając do swojej szafy mogę stwierdzić,że mam w niej wszystko. Począwszy od dziewczęcych ,pastelowych barw przechodząc w ciemniejsze rockowe klimaty,cekiny,kwiaty,dresy, kraty,seksowne panterki, ,koronki itp.. Wiele razy słyszę 'ej jaki Ty masz styl' ciągle się nad tym zastanawiam ,nie umiem tego zdefiniować ,bo podoba mi się wiele rzeczy i w różnych czuje się naprawdę dobrze.Lubię łączyć eleganckie elementy garderoby ze sportowymi .Ostatnio polubiłam chodzenie w sportowych butach ,ale o szpilkach również nie zapominam. 
Ale od dłuższego czasu wiem,że uwielbiam duże ubrania w stylu oversize .
Mają w sobie to coś,co mnie do nich przekonuje .
W dzisiejszej stylizacji koszulka-właśnie w takim stylu.Kolor jej był moim ulubionym w dzieciństwie ,zostało to do dziś .Czerwony fajnie przełamuje ciemne stylizacje,w połączeniu z szarością i beżem wygląda całkiem nieźle.

Komu się podoba ? ? 


Płaszcz-Sheinside Koszulka-all@ Spodnie-Bershka Torebka-Prezent @









Komentarze

  1. Anonimowymaja 17, 2014

    ładnie Ci w koku i w delikatnym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne spodenki Karolcia! Świetnie wyglądasz :) Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz, koszulka i jeansy bardzo mi się podobają i torebeczka mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba :) slicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny płaszczyk i spodnie. :)
    Fryzurka do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana obserwuję Twojego bloga już od dawna i śmiało mogę stwierdzić, że masz mega oryginalny styl, nie zaszufladkowany do jednej kategorii, bo można Cię zobaczyć w stylizacjach, z zupełnie różnych od siebie bajek :) Widać, że potrafisz bawić się modą, zaskakujesz i przy tym dobrze się bawisz :) Nooo :) hehe Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow wyglądasz genialnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz! delikatny makijaż bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w butach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny płaszcz, wygladasz rewelacyjnie xd

    OdpowiedzUsuń
  12. So chic!

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie Ci w takich zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo iż te buty mnie nie przekonują to ogólny look wygląda naprawdę interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie Kochana masz świetne !

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowymaja 17, 2014

    Świetnie wyglądasz i świetna stylizacja,super spodnie ;)

    Bardzo ładnie wyglądasz w takiej fryzurce,do twarzy Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello from Spain: fabulous outfit. Great t-shirt. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna torebka, mogłabyś podesłać mi do niej linka, jeśli znasz :)?

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowymaja 18, 2014

    Jaka swietna

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowymaja 18, 2014

    Perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowymaja 18, 2014

    Koszulka jest super

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowymaja 18, 2014

    Mieszkaszvgdzies w okolicach parku?

    OdpowiedzUsuń
  23. jak fajny zestaw! super luzak, no i ta fryzurka - świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. płaszczyk jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszczyk jest cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

On a sunny day walking across the bridge

Dzień dobry, godzina 8.00 a ja już na nogach ,wypoczęta,gotowa do pracy. Wczoraj na swoim ' fanpage ' dodałam zdjęcie... i jak mogliście zauważyć zaszła mała zmiana w moim wyglądzie..Początkowo miały pójść w ruch nożyczki,ale jednak wiem ile musiałam zapuszczać te włosy i z tego zrezygnowałam..z pomocą przyszła mi mama ,która pomogła mi podjąć decyzję i pofarbować włosy.Kolor miał wyjść ciemny,ciepły blond ,a na moich włosach wyszedł..sama nie umiem określić tego koloru,bo w każdym świetne wygląda całkiem inaczej. Zobaczymy jak długo taka pobędę. Przechodząc do stylizacji,to wczoraj postawiłam na dość elegancki zestaw.Klimat zdjęć mogliście już raz zobaczyć na moim blogu,ale tak mi się spodobało,że postanowiłam tam wrócić.Kolorystyka mojego zestawu jest pozostawiona w kolorach tegorocznej jesieni,czyli chodzi mi o kolor beżowy,czarny i bordowy. Czarny gorset ze złotym suwakiem ,bordowa,plisowana spódnica,czarne rajstopy,beżowe botki oraz beżowa kurteczka/kożuszek - bez

pleasing to the eye classic black and white set

W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywają dwa elementy.Plisowana sukienka oraz marynarka .Kolorystyka zachowana jest w bieli i czerni z dodatkiem złotego łańcucha na szyi .Jeśli chodzi o marynarkę ,to uwielbiam ją za jakość,a sukienkę za nietuzinkowość :) Na taki zestaw mogłam pozwolić sobie w weekend kiedy to było dość ciepło,aby tak móc się fotografować:) Marynarka- CocoModa Sukienka-Allegro Szpilki-Stylissmo

Grungowy look -''Zdejmij ją ze mnie ''

Dzisiaj mam dla Was zestaw rodem z lat 90-tych.Może nie jestem fanką Nirvany,lecz styl ubierania jak najbardziej mi odpowiada.Gruby sweter luźno rzucony na t-shircie z oryginalnym nadrukiem ' Zdejmij ją ze mnie ' na tym czarna,skórzana ramoneska która idealnie komponuje się z mocnymi, skórzanymi botkami .Na biodrach przewiązana jest kraciasta koszula,która nie jest flanelowa jak w latach 90-tych ,lecz teraz materiał nie ma znaczenia.Najlepszym kolorem koszuli w tamtych czasach było połączenie czerwieni i czerni.Jeśli chodzi o moje nakrycie głowy to nie musiałam myśleć długo wiedziałam,że będzie to czapka beanie która jest w modzie od kilku sezonów,zastanawiałam się tylko jaki kolor wybrać-padło oczywiście na nieśmiertelną czerwień.Takie czapki idealnie wpisują się w stylistykę grungową. Na nogi miałam nałożyć moje nowe porwane jeansy,które idealnie by wpasowały się w ten cudowny styl, lecz pokaże Wam je innym razem. LUBICIE TAKI STYL ? Koszu