Przejdź do głównej zawartości

Wieś Spoko Jest.

Ostatnio troszkę zaniedbałam bloga,wybaczcie! musiałam odpocząć ,nie to żebym zmęczyła się blogowaniem,ale zwykłą codziennością.. każdemu czasem przyda się kilka dni z dala od laptopa!
Postanowiłam więc wypocząć na wsi -bo wieś jest spoko ! 
I zazdroszczę osobom które mogą tam na codzień mieszkać ,bo to jest na prawdę coś.. Cicho,spokojnie,przyjemnie,z dala od hałaśliwego miasta,kupy samochodów,sklepów i wrzeszczących ludzi..
Zostawiam Was ze zdjęciami,a sama zabieram się za czytanie książki.
Miłego Wieczoru!










Komentarze

  1. Anonimowymaja 28, 2014

    jak ślicznie w takiej fryzurze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowymaja 28, 2014

    piękna koszulka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz! A taki odpoczynek od dnia codziennego na wsi potrafi zrelaksować :) Ja mieszkam na przedmieściach więc mam jeednocześnie i wieś i miasto pod nosem :) Zapraszam na nowy post; relację z krakowskiego Festiwalu Nauki! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. super;) świetna koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zdjecia!:) wies albo male miasteczko jest fajne na chwile, wlasnie po to by odpoczac. Na dluzsza mete wcale nie jest fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w Polsce mieszkam na wsi i tak jak kiedyś chciałam ze wsi uciekać tak teraz chcę jak najszybciej wracać. Kochana świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdemu czasem należy się chwilowy urlop od blogowania :) A na wsi rzeczywiście można fajnie odpocząć, zrelaksować się :) Świetna fryzurka Karola, okularki również bardzo przypadły mi do gustu :) Miłego dnia i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dość że świetny pomysł na zdjęcie to jeszcze stylizacja idealna ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. boskie szorty, mam za sobą podobną sesję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wonderful
    http://bouaadii.blogspot.com/2014/05/Sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  11. prosto i bardzo fajnie<3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam wieś na co dzień, ale nie czuje żeby to była wieś, raczej jak małe miasto xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak,to prawda wieś super jest,ale za miastem też się tęskni ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szorty świetne super zdjęcia:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosenny outficik. Jak ja bym chętnie wskoczyła już w szorty a tu ciagle zimno i zimno.. :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja cudowna. :3
    yasminestylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super!! zdjecia idealne kochana!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie podobają mi się zdjęcia, szczególnie to w jakim klimacie są zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudnie :))) super foty i zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. halo, halo, kochana, czekamy na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam połączenie jeansowych szortów i trampeczek ! :-)
    Super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny wakacyjny set!! Masz cudowną sylwetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia! Też lubię wieś ze względu na jej spokój :)

    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro