Przejdź do głównej zawartości

NOW BABY

Uwielbiam jak w najładniejszych miejscach w moim mieście robi się zielono,kwitną drzewa i robi się ciepło,a nawet gorąco..Wtedy chce się żyć .  Ostatnie dni i stylizacje były bardzo wiosenne a nawet letnie i ciekawie to wykorzystaliśmy -lecz teraz mam coś adekwatnego do dzisiejszej  pogody. Proponuję nałożyć długie spodnie(jasne ,pastelowe),bluzę z ciekawym motywem( u mnie motyw kwiatów) . Jeśli wybieracie się na długie spacery lub zakupy to najlepiej ubrać wygodne adidasy,trampki,lordsy bądź snakersy ,a jeśli chcecie pozwolić sobie na trochę elegancji to zdecydowanie wyjmijcie z szafy koturny bądź szpilki w neonowym kolorze-aby nie zlewały się z resztą.


Moja propozycja na taki dzień wygląda tak ,jak Wam się podoba?


Bluza-CocoModa Spodnie-New Look Koturny -WILADY







Komentarze

  1. świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowymaja 02, 2014

    wow dzięki za ten look juzwiem co założyć dziś na imprezę u znajomych ,mam podobne ciuszki tylko bluzę inną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowymaja 02, 2014

    mięta z rózem? świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluza. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowymaja 02, 2014

    Świetnie wyglądasz,bardzo fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorystyczne. Bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że przełamałaś tę miętę różowymi butami :) Wygląda to rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja:) uwielbiam pastelowe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko do mnie przemawia tylko nie buty :D Zabiłabym się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sympatyczne kolory! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: great sweater. Nice shoes .. We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie;) A Buty cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba! ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowymaja 02, 2014

    fajna bluzeczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. z siostra uwazamy ze pieknie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz, śliczne butki! Zapraszam serdecznie na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowymaja 03, 2014

    Najladniejszy twoj zestaw

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowymaja 03, 2014

    Szkoda ze nie maka takiej bialej bluzy

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowymaja 03, 2014

    Super polaczenie

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowymaja 03, 2014

    Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowymaja 03, 2014

    Mass juz swoih fanow?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowymaja 03, 2014

    Lubie cie,masa takie normalne zestawy.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowymaja 03, 2014

    Ladnas ty

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowymaja 03, 2014

    Rewelacyjny outfit! Ta bluza jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie. A koturny boskie. :D
    blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowymaja 04, 2014

    wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowymaja 04, 2014

    zdecydowanie za rzadko dodajesz posty

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowymaja 04, 2014

    wow jaka piękna bluza i super nieład na głowie

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post! Świetnie wyglądasz. :)
    Pozdrawiam, Klaudia.. X

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  30. WSPANIAŁY MAJÓWKOWY ZESTAW!! CUDO

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. dobrze Ci w błękicie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna bluza! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

On a sunny day walking across the bridge

Dzień dobry, godzina 8.00 a ja już na nogach ,wypoczęta,gotowa do pracy. Wczoraj na swoim ' fanpage ' dodałam zdjęcie... i jak mogliście zauważyć zaszła mała zmiana w moim wyglądzie..Początkowo miały pójść w ruch nożyczki,ale jednak wiem ile musiałam zapuszczać te włosy i z tego zrezygnowałam..z pomocą przyszła mi mama ,która pomogła mi podjąć decyzję i pofarbować włosy.Kolor miał wyjść ciemny,ciepły blond ,a na moich włosach wyszedł..sama nie umiem określić tego koloru,bo w każdym świetne wygląda całkiem inaczej. Zobaczymy jak długo taka pobędę. Przechodząc do stylizacji,to wczoraj postawiłam na dość elegancki zestaw.Klimat zdjęć mogliście już raz zobaczyć na moim blogu,ale tak mi się spodobało,że postanowiłam tam wrócić.Kolorystyka mojego zestawu jest pozostawiona w kolorach tegorocznej jesieni,czyli chodzi mi o kolor beżowy,czarny i bordowy. Czarny gorset ze złotym suwakiem ,bordowa,plisowana spódnica,czarne rajstopy,beżowe botki oraz beżowa kurteczka/kożuszek - bez

pleasing to the eye classic black and white set

W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywają dwa elementy.Plisowana sukienka oraz marynarka .Kolorystyka zachowana jest w bieli i czerni z dodatkiem złotego łańcucha na szyi .Jeśli chodzi o marynarkę ,to uwielbiam ją za jakość,a sukienkę za nietuzinkowość :) Na taki zestaw mogłam pozwolić sobie w weekend kiedy to było dość ciepło,aby tak móc się fotografować:) Marynarka- CocoModa Sukienka-Allegro Szpilki-Stylissmo

Grungowy look -''Zdejmij ją ze mnie ''

Dzisiaj mam dla Was zestaw rodem z lat 90-tych.Może nie jestem fanką Nirvany,lecz styl ubierania jak najbardziej mi odpowiada.Gruby sweter luźno rzucony na t-shircie z oryginalnym nadrukiem ' Zdejmij ją ze mnie ' na tym czarna,skórzana ramoneska która idealnie komponuje się z mocnymi, skórzanymi botkami .Na biodrach przewiązana jest kraciasta koszula,która nie jest flanelowa jak w latach 90-tych ,lecz teraz materiał nie ma znaczenia.Najlepszym kolorem koszuli w tamtych czasach było połączenie czerwieni i czerni.Jeśli chodzi o moje nakrycie głowy to nie musiałam myśleć długo wiedziałam,że będzie to czapka beanie która jest w modzie od kilku sezonów,zastanawiałam się tylko jaki kolor wybrać-padło oczywiście na nieśmiertelną czerwień.Takie czapki idealnie wpisują się w stylistykę grungową. Na nogi miałam nałożyć moje nowe porwane jeansy,które idealnie by wpasowały się w ten cudowny styl, lecz pokaże Wam je innym razem. LUBICIE TAKI STYL ? Koszu