Przejdź do głównej zawartości

BIEL i CZERŃ

Czarny i biały to kolory ponadczasowe.Nosimy je przez cały rok i można powiedzieć,że całe życie.Ja miesiąc temu stwierdziłam,że schowam czarne rzeczy głęboko do szafy i wyjmę je dopiero jesienią..ale nie mogłam oprzeć się piankowej,rozkloszowanej spódnicy.Która jest trochę jak z innej planety (tak ją określił mój M ) Fason jej jest najpopularniejszy w danym momencie  -będzie dobrze wyglądała ze swetrami, koszulami ,zwykłymi bluzkami jak i gorsetami.  Czyli spódnica na cały rok -a właśnie takie produkty to ja lubię! Swoją piankę połączyłam z koronkowym,białym gorsetem .
Całość wygląda niczym sukienka .Uzupełniłam to efektownym naszyjnikiem,kopertówką i wygodnymi sandałkami.


Gorset-SheinSide Spódnica-CudModa Szpilki-Renee











Komentarze

  1. Anonimowymaja 20, 2014

    wyglądasz rewelacyjnie, bardzo pasuje Ci taka fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieeeeknie wygladasz chudzinko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow kochana wyglądasz niesamowicie!!! :) Ten gorset jest boski <3 wszystko idealnie leży, widać, że nic tu nie jest przypadkowe :) Fantastycznie, mogę śmiało stwierdzić, że jest to jedna z najlepszych Twoich stylizacji :) buziaki ;* zapraszam tym razem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow rewelacja ! cudownie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Jak zawsze jesteś perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodniczka bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka fajna ale dla mnie jak za wysoko już podniesiona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby była niżej trzeba być bardziej wąskim :P

      Usuń
    2. Anonimowymaja 21, 2014

      raczej trzeba kupić swój rozmiar!

      Usuń
    3. większy byłby za duży:) niedługo przygotuję kolejny post z tą spódnicą,może przy innym zestawieniu będzie inaczej wyglądała:)

      Usuń
  8. Kochana wyglądasz nieziemsko :)
    Ale jak się ma tako bosko figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. boziu jak ja kocham takie rozkloszowane spódnice! wygladasz nieziemsko! hot stylizacja na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna stylizacja, bardzo elegancko i z klasą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowymaja 20, 2014

    znowu te plamy na nogach......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż nic nie poradzę,że tak mi się robi ,jeśli masz jakiś sprawdzony sposób na naczynka to z miłą chęcią przeczytam

      Usuń
  12. Marzy mi się jakiś piankowy ciuch. Chociaż ta spódniczka akurat strasznie Ci skraca tułów. Chyba, że to celowy zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz! świetna fryzurka:) spódnica jest extra:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie połączyłaś :* Ta spódnica jest obłędna!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello from Spain: great pics!. Awesome outfit-. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna spódnica, odważna góra ale na Tobie wygląda rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow jeden z twoich najpiekniejszych outfitow!!!♥

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka śliczna i jak pięknie eksponuje Twoje idealne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, do twarzy Ci w tej fryzurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowymaja 20, 2014

    Genialny look

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowymaja 20, 2014

    Sliczna spodnica

    OdpowiedzUsuń
  22. cuuuudownie wyglądasz, spódnica jest niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna stylizacja. Pomyślę nad taką :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W pierwszej chwili myślałam, że to sukienka:-) Faktycznie spódnica prezentuje się bardzo ciekawie i w zestawieniu z gorsetem wygląda cudnie! Nie sposób nie wspomnieć o fryzurze, która jest świetna!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. piekna jest ta spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz :) Stylizacja genialna ale nie mogę nie wspomnieć o fryzurze ! Świetny koczek i pięknie ci w nim ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bosko wyglądasz! Gorset świetny, uwielbiam koronki :)) A spódnicę muszę mieć :P czy to konkretnie ta: http://www.cudmoda.pl/produkt/rozkloszowana-spodniczka-balerinka-czarna ?
    Pozdrawiam serdecznie :):*

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie, piękna spódniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana wyglądasz uroczo w tym zestawie;) nie mogę się napatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  30. wygladasz nieziemsko !! wszytko do siebie pasuje.
    jestes zgrabnna kobieta i to dodatkowy atut :)
    ps. jak sie opalasz?

    OdpowiedzUsuń
  31. bajka <3 cudny look!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. prześlicznie :)) bardzo się rozwinęłaś przez okres prowadzenia bloga :))) widać to bardzo w każdych kolejnych postach :)))

    my-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale z Ciebie laska <3 super wyglądasz :)

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowymaja 21, 2014

    Genialnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Spódnica jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna spódniczka ;)

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna sukienka ;)

    http://dominicadesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. niesamowity look! Wyglądasz genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing skirt! You look so hot & stylish! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  41. oo jaka śliczna jesteś :) w tej spódnicy wyglądasz świetnie jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna spódniczka ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowymaja 29, 2014

    HEJ, SUPER WYGLADASZ!! CZY MOGE ZAPYTAC O ROZMIAR TEJ SPODNICZKI, MAM PODOBNA SYLWETKE DO TWOJEJ I PRZYMIERZAM SIE DO JEJ KUPNA, ALE BOJE SIE ZE KUPIE ZLY ROZMIAR. Z GORY DZIEKI ZA ODP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEJ, PONOWNIE JA, PROSILABYM CIE O ODP. DZIEKI

      Usuń
  44. Na początku myślałam, że jest to sukienka. :) Całość wygląda super!

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro