Przejdź do głównej zawartości

BIEL i CZERŃ

Czarny i biały to kolory ponadczasowe.Nosimy je przez cały rok i można powiedzieć,że całe życie.Ja miesiąc temu stwierdziłam,że schowam czarne rzeczy głęboko do szafy i wyjmę je dopiero jesienią..ale nie mogłam oprzeć się piankowej,rozkloszowanej spódnicy.Która jest trochę jak z innej planety (tak ją określił mój M ) Fason jej jest najpopularniejszy w danym momencie  -będzie dobrze wyglądała ze swetrami, koszulami ,zwykłymi bluzkami jak i gorsetami.  Czyli spódnica na cały rok -a właśnie takie produkty to ja lubię! Swoją piankę połączyłam z koronkowym,białym gorsetem .
Całość wygląda niczym sukienka .Uzupełniłam to efektownym naszyjnikiem,kopertówką i wygodnymi sandałkami.


Gorset-SheinSide Spódnica-CudModa Szpilki-Renee











Komentarze

  1. Anonimowymaja 20, 2014

    wyglądasz rewelacyjnie, bardzo pasuje Ci taka fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieeeeknie wygladasz chudzinko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow kochana wyglądasz niesamowicie!!! :) Ten gorset jest boski <3 wszystko idealnie leży, widać, że nic tu nie jest przypadkowe :) Fantastycznie, mogę śmiało stwierdzić, że jest to jedna z najlepszych Twoich stylizacji :) buziaki ;* zapraszam tym razem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow rewelacja ! cudownie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Jak zawsze jesteś perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie,pięknie i kobieco !

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodniczka bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka fajna ale dla mnie jak za wysoko już podniesiona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby była niżej trzeba być bardziej wąskim :P

      Usuń
    2. Anonimowymaja 21, 2014

      raczej trzeba kupić swój rozmiar!

      Usuń
    3. większy byłby za duży:) niedługo przygotuję kolejny post z tą spódnicą,może przy innym zestawieniu będzie inaczej wyglądała:)

      Usuń
  9. Kochana wyglądasz nieziemsko :)
    Ale jak się ma tako bosko figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. boziu jak ja kocham takie rozkloszowane spódnice! wygladasz nieziemsko! hot stylizacja na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna stylizacja, bardzo elegancko i z klasą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowymaja 20, 2014

    znowu te plamy na nogach......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż nic nie poradzę,że tak mi się robi ,jeśli masz jakiś sprawdzony sposób na naczynka to z miłą chęcią przeczytam

      Usuń
  13. Marzy mi się jakiś piankowy ciuch. Chociaż ta spódniczka akurat strasznie Ci skraca tułów. Chyba, że to celowy zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz! świetna fryzurka:) spódnica jest extra:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie połączyłaś :* Ta spódnica jest obłędna!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello from Spain: great pics!. Awesome outfit-. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna spódnica, odważna góra ale na Tobie wygląda rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow jeden z twoich najpiekniejszych outfitow!!!♥

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka śliczna i jak pięknie eksponuje Twoje idealne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowymaja 20, 2014

    Świetna stylizacja, do twarzy Ci w tej fryzurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowymaja 20, 2014

    Genialny look

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowymaja 20, 2014

    Sliczna spodnica

    OdpowiedzUsuń
  23. cuuuudownie wyglądasz, spódnica jest niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna stylizacja. Pomyślę nad taką :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W pierwszej chwili myślałam, że to sukienka:-) Faktycznie spódnica prezentuje się bardzo ciekawie i w zestawieniu z gorsetem wygląda cudnie! Nie sposób nie wspomnieć o fryzurze, która jest świetna!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowymaja 20, 2014

    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz :) Stylizacja genialna ale nie mogę nie wspomnieć o fryzurze ! Świetny koczek i pięknie ci w nim ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bosko wyglądasz! Gorset świetny, uwielbiam koronki :)) A spódnicę muszę mieć :P czy to konkretnie ta: http://www.cudmoda.pl/produkt/rozkloszowana-spodniczka-balerinka-czarna ?
    Pozdrawiam serdecznie :):*

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie, piękna spódniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana wyglądasz uroczo w tym zestawie;) nie mogę się napatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wygladasz nieziemsko !! wszytko do siebie pasuje.
    jestes zgrabnna kobieta i to dodatkowy atut :)
    ps. jak sie opalasz?

    OdpowiedzUsuń
  32. bajka <3 cudny look!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. prześlicznie :)) bardzo się rozwinęłaś przez okres prowadzenia bloga :))) widać to bardzo w każdych kolejnych postach :)))

    my-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale z Ciebie laska <3 super wyglądasz :)

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowymaja 21, 2014

    Genialnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Spódnica jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna spódniczka ;)

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna sukienka ;)

    http://dominicadesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. niesamowity look! Wyglądasz genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing skirt! You look so hot & stylish! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  41. oo jaka śliczna jesteś :) w tej spódnicy wyglądasz świetnie jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna spódniczka ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowymaja 29, 2014

    HEJ, SUPER WYGLADASZ!! CZY MOGE ZAPYTAC O ROZMIAR TEJ SPODNICZKI, MAM PODOBNA SYLWETKE DO TWOJEJ I PRZYMIERZAM SIE DO JEJ KUPNA, ALE BOJE SIE ZE KUPIE ZLY ROZMIAR. Z GORY DZIEKI ZA ODP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEJ, PONOWNIE JA, PROSILABYM CIE O ODP. DZIEKI

      Usuń
  44. Na początku myślałam, że jest to sukienka. :) Całość wygląda super!

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

On a sunny day walking across the bridge

Dzień dobry, godzina 8.00 a ja już na nogach ,wypoczęta,gotowa do pracy. Wczoraj na swoim ' fanpage ' dodałam zdjęcie... i jak mogliście zauważyć zaszła mała zmiana w moim wyglądzie..Początkowo miały pójść w ruch nożyczki,ale jednak wiem ile musiałam zapuszczać te włosy i z tego zrezygnowałam..z pomocą przyszła mi mama ,która pomogła mi podjąć decyzję i pofarbować włosy.Kolor miał wyjść ciemny,ciepły blond ,a na moich włosach wyszedł..sama nie umiem określić tego koloru,bo w każdym świetne wygląda całkiem inaczej. Zobaczymy jak długo taka pobędę. Przechodząc do stylizacji,to wczoraj postawiłam na dość elegancki zestaw.Klimat zdjęć mogliście już raz zobaczyć na moim blogu,ale tak mi się spodobało,że postanowiłam tam wrócić.Kolorystyka mojego zestawu jest pozostawiona w kolorach tegorocznej jesieni,czyli chodzi mi o kolor beżowy,czarny i bordowy. Czarny gorset ze złotym suwakiem ,bordowa,plisowana spódnica,czarne rajstopy,beżowe botki oraz beżowa kurteczka/kożuszek - bez

pleasing to the eye classic black and white set

W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywają dwa elementy.Plisowana sukienka oraz marynarka .Kolorystyka zachowana jest w bieli i czerni z dodatkiem złotego łańcucha na szyi .Jeśli chodzi o marynarkę ,to uwielbiam ją za jakość,a sukienkę za nietuzinkowość :) Na taki zestaw mogłam pozwolić sobie w weekend kiedy to było dość ciepło,aby tak móc się fotografować:) Marynarka- CocoModa Sukienka-Allegro Szpilki-Stylissmo

Grungowy look -''Zdejmij ją ze mnie ''

Dzisiaj mam dla Was zestaw rodem z lat 90-tych.Może nie jestem fanką Nirvany,lecz styl ubierania jak najbardziej mi odpowiada.Gruby sweter luźno rzucony na t-shircie z oryginalnym nadrukiem ' Zdejmij ją ze mnie ' na tym czarna,skórzana ramoneska która idealnie komponuje się z mocnymi, skórzanymi botkami .Na biodrach przewiązana jest kraciasta koszula,która nie jest flanelowa jak w latach 90-tych ,lecz teraz materiał nie ma znaczenia.Najlepszym kolorem koszuli w tamtych czasach było połączenie czerwieni i czerni.Jeśli chodzi o moje nakrycie głowy to nie musiałam myśleć długo wiedziałam,że będzie to czapka beanie która jest w modzie od kilku sezonów,zastanawiałam się tylko jaki kolor wybrać-padło oczywiście na nieśmiertelną czerwień.Takie czapki idealnie wpisują się w stylistykę grungową. Na nogi miałam nałożyć moje nowe porwane jeansy,które idealnie by wpasowały się w ten cudowny styl, lecz pokaże Wam je innym razem. LUBICIE TAKI STYL ? Koszu