Przejdź do głównej zawartości

Kolorowa propozycja na wiosnę .

Sezon na kolorowe sukienki uważam za otwarty ! Ostatnio na blogu panowały klasyczne kolory i pastele .Neonki występowały tylko w małych detalach takich jak butki czy torebka .
Dlatego dziś przychodzę do Was z kolorową propozycją stroju na spotkanie z przyjaciółmi,rodzinny obiad,wypad  na zakupy czy też do szkoły..:)
Kobaltowa sukienka w ciekawym dresowym kroju jest świetną propozycją dla dziewczyn które chcą zamienić zwykłe obcisłe sukienki na coś równie szałowego,są idealna alternatywą dla kobiet które chcą schować swoje mankamenty, oraz nawet dla przyszłych mam-gdyż sukienka jest uniwersalna,materiał jest rozciągliwy-także każda z nas może taką ubrać. Nie musimy nakładać do niej szpilek,tak jak zrobiłam to ja..lordsy czy też mocne biker boots również będą wyglądały ciekawie!


Komu się podoba moja propozycja ?:)

Torebka-Mohito Sukienka-CocoModa Szpilki-Labotti













Komentarze

  1. Anonimowymaja 06, 2014

    zajebiście wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowymaja 06, 2014

    wow niby nic ciekawego,a wielki zachwyt

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolory ze sobą połaczyłaś, ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoje kolorowe zestawy:) mają mega zastrzyk energii!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka ,buciki ,naszyjnik wszystko pięknie tylko cos mi ta torebka tu nie gra ale to malutki szczegół bo i tak wyglądasz ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz w takiej sukience! ten krój jest dla Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cuuuudnie!!!!! genialny zestaw, bajeczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowymaja 06, 2014

    Piekny zestaw I twoja fryzura

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowymaja 06, 2014

    Super sukienka

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowymaja 06, 2014

    kroj sukienki super ale kolor poraxka,lepsza bylaby w kol.bieli badz szatosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie szara również byłaby ładna,ale kobaltowa jest cudowna :)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 06, 2014

      Pasuje Ci ten kolor ale wyglądasz jalbys połknęła donice na kwiaty , strasznie Ci poszerzyła biodra , masz piekna figurę i w takim stroju wyglądasz jak 50kg lat później , moze fason i krój jest modny ale patrząc męskim okiem jest okropna

      Usuń
    3. faktycznie poszerza ale taki jest jej urok :)

      Usuń
    4. Anonimowymaja 09, 2014

      Moze i powinnaś sie poszerzać aczkolwiek jestes taka drobniutka kruszynka , i w każdej innej stylizacji według mnie wyglądasz powalająco, bo są dopasowane i podkreślają Twoja figurę ,

      Usuń
  11. Anonimowymaja 06, 2014

    Swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowymaja 06, 2014

    Hmm Ladna mass opalenizne

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowymaja 06, 2014

    Jak kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowymaja 06, 2014

    Ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowymaja 06, 2014

    W tym sklepir na modelce brzydko wyglada ta sukienka,Ty nasz do niej lepsze ksztalty

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne połączenie! wszytsko mi się w tym zestawie podoba :)
    ps. masz świetny styl, obserwuję, z przyjemnością będę tutaj częściej zaglądała :) pozdarwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. postawiłabym na różowe dodatki, ale tak też jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna,ostatnio takie ogladalam w sklepie.Przyznam ze na poczatku widzialam w nich same kobiety w srednim wieku,ktore chcialy zatuszowac swoje niedoskonalosci,ale z czasem stwierdzilam ze i my mlodziutkie kobiety mozemy takie cos nosic :D I wyglada super

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super kolorowo :)
    Pieknie to wszystko ze soba wspólgra <3

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała sukienka, jaki jest jej rozmiar ? ;) jestem podobnej budowy i nie chciałabym kupić za dużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uniwersalny :) myślę,że jak jesteś podobnej budowy to będzie wyglądać podobnie hihi:)

      Usuń
    2. dobrze by było ;)

      Usuń
  21. Uwielbiam takie naładowana kolorem stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello from Spain: I like to mix blue with yellow. Great bag. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  23. mam podobną sukienkę, tylko, że szarą z czarnym napisem z przodu.... uwielbiam ją... denerwuje mnie tylko fakt, że nie jest przeszyta, bo się zwija, brzydko to wygląda :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Będziesz widoczna z daleka w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie wyglądasz, szpilki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowymaja 06, 2014

    Może do szkoły niekoniecznie, ale jakieś spotkanie jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kobaltowa sukienka w towarzystwie żółtych dodatków prezentuje się obłędnie!! :) Wspaniały zestaw, też jakiś czas temu prezentowałam taką kolorystykę- uwielbiam jej połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  29. PETARDA!! CUDOWNE TE KOLORY

    OdpowiedzUsuń
  30. wielkie wow,niby nic ale tak zgrane ze jest modnie seksownie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudownie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. zabawa formą i kolorem...czasem to wystarczy, żeby stworzyć dobry zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna sukienka, żółte dodatki idealnie do niej pasują!

    OdpowiedzUsuń
  34. Dodatki genialne i kolor sukienki świetny !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

On a sunny day walking across the bridge

Dzień dobry, godzina 8.00 a ja już na nogach ,wypoczęta,gotowa do pracy. Wczoraj na swoim ' fanpage ' dodałam zdjęcie... i jak mogliście zauważyć zaszła mała zmiana w moim wyglądzie..Początkowo miały pójść w ruch nożyczki,ale jednak wiem ile musiałam zapuszczać te włosy i z tego zrezygnowałam..z pomocą przyszła mi mama ,która pomogła mi podjąć decyzję i pofarbować włosy.Kolor miał wyjść ciemny,ciepły blond ,a na moich włosach wyszedł..sama nie umiem określić tego koloru,bo w każdym świetne wygląda całkiem inaczej. Zobaczymy jak długo taka pobędę. Przechodząc do stylizacji,to wczoraj postawiłam na dość elegancki zestaw.Klimat zdjęć mogliście już raz zobaczyć na moim blogu,ale tak mi się spodobało,że postanowiłam tam wrócić.Kolorystyka mojego zestawu jest pozostawiona w kolorach tegorocznej jesieni,czyli chodzi mi o kolor beżowy,czarny i bordowy. Czarny gorset ze złotym suwakiem ,bordowa,plisowana spódnica,czarne rajstopy,beżowe botki oraz beżowa kurteczka/kożuszek - bez

pleasing to the eye classic black and white set

W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywają dwa elementy.Plisowana sukienka oraz marynarka .Kolorystyka zachowana jest w bieli i czerni z dodatkiem złotego łańcucha na szyi .Jeśli chodzi o marynarkę ,to uwielbiam ją za jakość,a sukienkę za nietuzinkowość :) Na taki zestaw mogłam pozwolić sobie w weekend kiedy to było dość ciepło,aby tak móc się fotografować:) Marynarka- CocoModa Sukienka-Allegro Szpilki-Stylissmo

Grungowy look -''Zdejmij ją ze mnie ''

Dzisiaj mam dla Was zestaw rodem z lat 90-tych.Może nie jestem fanką Nirvany,lecz styl ubierania jak najbardziej mi odpowiada.Gruby sweter luźno rzucony na t-shircie z oryginalnym nadrukiem ' Zdejmij ją ze mnie ' na tym czarna,skórzana ramoneska która idealnie komponuje się z mocnymi, skórzanymi botkami .Na biodrach przewiązana jest kraciasta koszula,która nie jest flanelowa jak w latach 90-tych ,lecz teraz materiał nie ma znaczenia.Najlepszym kolorem koszuli w tamtych czasach było połączenie czerwieni i czerni.Jeśli chodzi o moje nakrycie głowy to nie musiałam myśleć długo wiedziałam,że będzie to czapka beanie która jest w modzie od kilku sezonów,zastanawiałam się tylko jaki kolor wybrać-padło oczywiście na nieśmiertelną czerwień.Takie czapki idealnie wpisują się w stylistykę grungową. Na nogi miałam nałożyć moje nowe porwane jeansy,które idealnie by wpasowały się w ten cudowny styl, lecz pokaże Wam je innym razem. LUBICIE TAKI STYL ? Koszu