Przejdź do głównej zawartości

''Nie ważne dokąd,ważne z kim ''

Jetem typem osoby która uwielbia podróżować .Może ostatnimi czasami tego bardzo nie praktykowałam,lecz postanowiłam to zmienić. Spontaniczna wyprawa u boku ukochanego wychodzi najlepiej. 'Nie ważne dokąd, ważne z kim'  Postanowiliśmy pozwiedzać pobliską okolicę ,odpocząć i odprężyć się przed kolejnymi ciężkimi dniami.. Poniżej zdjęcia z małego zwiedzania i z zza szyby samochodu..następnym razem piknik nad rzeką! (której nie mam zdjęcia ehh -szkoda)






















Komentarze

  1. nie dość że zdjęcia piękne, to jeszcze Ty prześliczna :))) cudny kombinezon Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tą wyprawą :) no i cudny kombinezon :) Zapraszam od mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, ja też jestem podróżniczką! Cały świat przed nami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądałaś ;)
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowymaja 14, 2014

    Piękne zdjęcia :)

    U nas od zawsze najlepiej wychodzi spontan,bez planów i zawsze się udaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie 'nieważne dokąd ważne z kim' :)
    bardzo ładne zdjęcia i ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie... lubię takie wycieczki

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia a Ty ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowymaja 14, 2014

    Ale super miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez uwielbiam jezdzic wszedzie-ale niestety wole inne kraje niz polska :)

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowymaja 14, 2014

    Wkoncu post z zycia super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowymaja 14, 2014

    Piekna aura

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowymaja 14, 2014

    Ale jestes Sliczna wow. Te zdjecia sa cudowne,piekne kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowymaja 14, 2014

    Super widoki

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowymaja 14, 2014

    Jaki nasz Sliczny kombinezon

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowymaja 14, 2014

    Super kombinezon

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo tak, zawsze to jakaś odskocznia od szerej rzeczywistości, można na chwilą wypocząć, zrelaksować się, a w miłym towarzystiw tymbardziej :) Kochana wyglądałaś świetnie, ten kombinezon jest czadowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastycznie wygląda Twój kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nooo kombinezon jest genialny :-) podróże to piekna sprawa, rozwojowa bardzo ;)
    pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowymaja 14, 2014

    jaka piękna TY:) i zdjęcia bardzo ładne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowymaja 14, 2014

    swiete słowa ważne z kim :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także uwielbiam podróżować ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowymaja 14, 2014

    Ale fajny kombinezon! :) Ja uwielbiam spacerować po nowych miejscach i zwiedzać... dużo zwiedzać :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam sie w 100%, nie wazne dokad wazne z kim :)
    Fajny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeej świetne zdjęcia i bardzo fajny kombinezon :) Zazdroszczę wyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Musiało być cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam przyrodę i zieleń :-) A Ty piękna :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

On a sunny day walking across the bridge

Dzień dobry, godzina 8.00 a ja już na nogach ,wypoczęta,gotowa do pracy. Wczoraj na swoim ' fanpage ' dodałam zdjęcie... i jak mogliście zauważyć zaszła mała zmiana w moim wyglądzie..Początkowo miały pójść w ruch nożyczki,ale jednak wiem ile musiałam zapuszczać te włosy i z tego zrezygnowałam..z pomocą przyszła mi mama ,która pomogła mi podjąć decyzję i pofarbować włosy.Kolor miał wyjść ciemny,ciepły blond ,a na moich włosach wyszedł..sama nie umiem określić tego koloru,bo w każdym świetne wygląda całkiem inaczej. Zobaczymy jak długo taka pobędę. Przechodząc do stylizacji,to wczoraj postawiłam na dość elegancki zestaw.Klimat zdjęć mogliście już raz zobaczyć na moim blogu,ale tak mi się spodobało,że postanowiłam tam wrócić.Kolorystyka mojego zestawu jest pozostawiona w kolorach tegorocznej jesieni,czyli chodzi mi o kolor beżowy,czarny i bordowy. Czarny gorset ze złotym suwakiem ,bordowa,plisowana spódnica,czarne rajstopy,beżowe botki oraz beżowa kurteczka/kożuszek - bez

pleasing to the eye classic black and white set

W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywają dwa elementy.Plisowana sukienka oraz marynarka .Kolorystyka zachowana jest w bieli i czerni z dodatkiem złotego łańcucha na szyi .Jeśli chodzi o marynarkę ,to uwielbiam ją za jakość,a sukienkę za nietuzinkowość :) Na taki zestaw mogłam pozwolić sobie w weekend kiedy to było dość ciepło,aby tak móc się fotografować:) Marynarka- CocoModa Sukienka-Allegro Szpilki-Stylissmo

Grungowy look -''Zdejmij ją ze mnie ''

Dzisiaj mam dla Was zestaw rodem z lat 90-tych.Może nie jestem fanką Nirvany,lecz styl ubierania jak najbardziej mi odpowiada.Gruby sweter luźno rzucony na t-shircie z oryginalnym nadrukiem ' Zdejmij ją ze mnie ' na tym czarna,skórzana ramoneska która idealnie komponuje się z mocnymi, skórzanymi botkami .Na biodrach przewiązana jest kraciasta koszula,która nie jest flanelowa jak w latach 90-tych ,lecz teraz materiał nie ma znaczenia.Najlepszym kolorem koszuli w tamtych czasach było połączenie czerwieni i czerni.Jeśli chodzi o moje nakrycie głowy to nie musiałam myśleć długo wiedziałam,że będzie to czapka beanie która jest w modzie od kilku sezonów,zastanawiałam się tylko jaki kolor wybrać-padło oczywiście na nieśmiertelną czerwień.Takie czapki idealnie wpisują się w stylistykę grungową. Na nogi miałam nałożyć moje nowe porwane jeansy,które idealnie by wpasowały się w ten cudowny styl, lecz pokaże Wam je innym razem. LUBICIE TAKI STYL ? Koszu