Przejdź do głównej zawartości

Happy Girls Are The Prettiest Girls

Moja szafa pęka w szwach ! Ciuchy,buty,dodatki są niemal wszędzie -choć wszystko ma swoje miejsce ,to brakuje mi tego oddzielnego pomieszczenia,które byłoby tylko i wyłącznie do tych celów..Kładąc się spać,nie musiałabym patrzyć na szafę,buty czy torebki..ah może kiedyś się to spełni ..:)
Ostatnio będąc na zakupach w moje ręce wpadły dwie nowości. Są ze stacjonarnych sklepów .Sklep Sinsay w 98% przemawia do mojego gustu ,za każdym razem gdy tam wchodzę to nigdy nie wyjdę z pustą ręką -tym razem postawiłam na kolejną koszulkę z ciekawym napisem ' Happy Girls Are The Prettiest Girls' W dodatku to połączenie moich ulubionych kolorów..biały,czarny i zółty ahh.
Jeśli chodzi o drugą nowość ,są to obcisłe rurki . Wchodząc do sklepu C&A zawsze miałam mieszane uczucie..wszystko takie duże,trochę babcine..nie ma nic dla mnie-a przecież wszyscy się nim zachwycają o co chodzi?? Lecz wczoraj przeglądając wszystkie ciuszki po kolej ,natknęłam się na spodnie z dzisiejszego posta. Mięciutkie,obcisłe i w bardzo przestępnej cenie- to lubię..
Połączyłam to z czarną ramoneską i żółtymi szpileczkami -które są Wam dobrze znane.

I JAK ??? Co Wam się najbardziej podoba,a co najmniej???

Ramoneska-SheInSide Koszulka-Sinsay Spodnie-C&A







Komentarze

  1. Anonimowymaja 10, 2014

    jaka śliczna<3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny podkoszulek i super buty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, szpileczki i jeansy są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny zestaw! :)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio na zakupach zastanawiałam się na zakupem tej bluzeczki, jednak ostatecznie wybrałam inną. Ale na Tobie świetnie się prezentuje! Chyba wybiorę się i ją kupię.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam u siebie w wynajmowanym mieszkanku taki schowek, dość duży :-p Wielkości małej łazienki :D Myślałam żeby go przeksztalcić w małą garderobe, ale szkoda mi inwestować kasy w mieszkanie, które nawet nie jest moje. Więc jak na razie kłade się spać patrzac na szafę, która ledwo się domyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz :*
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne buty,wyglądasz super ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowymaja 11, 2014

    Twoja fryzura mi się nie podoba,jest taka smutna,lecz reszta super

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowymaja 11, 2014

    swietna koszulka,pędze dziś do sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowymaja 11, 2014

    jaki masz rozmiar tej koszulki??

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje zestawy ;) Buźki

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowymaja 11, 2014

    pokaż swój pokój skoro nie masz jeszcze garderoby

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowymaja 11, 2014

    omomom te spodnie i buty piękne<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna koszulka Karolcia! I świetne buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja. bardzo w moim typie. I świetne miejsce do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna stylizacja! Buty mnie totalnie urzekły <3

    OdpowiedzUsuń
  18. You look great! Such beautiful heels :-)

    Stop by:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cytrynowe szpileczki wyglądają super !

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello from Spain: I like your shirt. Great shoes. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodnie!! ;-))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, bardzo fajne buty ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz fantastycznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka i szpilki są świetne! Super torebka i kurtka!
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega jest ta koszulka i patrzę, że nowy wygląd bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę sobie kupić takie spodnie!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostalas nominowana do Liebster Blog Award !!
    Wiecej informacji u mnie na blogu ! Zapraszam :* :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie się prezentujesz w tych szpileczkach! + background!<3

    OdpowiedzUsuń
  29. koszulka jest świetna, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  30. SUPER ENERGETYCZNE SZPILKI

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie :) Spodnie i koszulka do tego te szpilki całość genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post :)! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ahh jak slonmecznie :) swietna koszulka i buty!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się ten zestaw! Wyglądasz świetnie. Chciałabym móc założyć takie obcisłe jasne rureczki, niestety nie przy mojej figurze ;/ Ty jesteś idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mega letni słoneczny look <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygladasz przepieknie :) a buty najlepszee <3


    dadaje do obser bo juuż bardzo podoba mi się twó blog :D

    pozdr :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty <3 obserwuje Cie;)

    http://scandallloveit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zestaw jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro