Przejdź do głównej zawartości

Szary sweter Must have na jesień

Witajcie! Mamy już październik, jeszcze trzynaście dni i moje urodziny. Jak ten czas szybko płynie, jeszcze niedawno była wiosna, później kilka upalnych dni, wakacje, wędrówki, przyszedł wrzesień uczniowie poszli do szkoły, a nim się obejrzymy przyjdą Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok!
Ah, dzisiejsza stylizacja to wykorzystanie jeszcze ciepłych, jesiennych dni, na krótkie spodenki do gołych nóg. Gruby, szary sweter to must have w tym zesonie- więc warto zaopatrzyć się w jakiś ciekawy model. Ja zaopatrzyłam się, aż zanadto w te swetry, no ale cóż każdy ma jakieś uzależnienie:)

Miłego Dnia Kochani!

Sweter- Zara Spodenki- H&M Naszyjnik-MEDICINE


Komentarze

  1. sweter fajny, ale spodenek już nie założę, co mogę nałożyc jeszcze do szarego swetra takiego waterfall?

    OdpowiedzUsuń
  2. super sweter :) też uważam, że to pozycja obowiązkowa na nadchodzącą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak takie sweterki na jesień to must have w każdej szafie, ja uwielbiam te waterfall znalazłam taki idealny w Butiku ale oczywiscie nie mój rozmiar a nawet na stronie go nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie sweterki <3 Pięknie wyglądasz Karolcia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Great look :)

    Sofia
    http://thing-about-fashion.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz ! Bardzo ciekawy wisior.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ten sweter! :)
    ale masz chudziutkie nózki :D

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pisze się "za natto" tylko "zanadto".I nie pisze tego ze złośliwości tylko po prostu samoczynnie takie błędy wpadają mi w oko :-)

    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za dużo potocznego słownictwa używam, ubolewam strasznie nad tym, Zaraz to zmienię. :) Dziękuję i Pozdrawiam

      Usuń
  9. piekny ten sweterek:)
    pozdrawiam cieplutko ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ten pieprzyk to masz czy malujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. znalazłam! blondynka z ciuchola z wczoraj :) pozdrawiam i obserwuje na fejsie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Cię w stonowanych barwach, tak się noś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana nie podoba mi się ten sweter na Tobie, taki ponury, lepiej jakbyś włożyła coś w innym kolorze, bo tak tylko się posmuciłaś, za to spodenki, wisior, buty i torba super:*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny sweter, kiedy wyprzedaż szafy jakaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że na dniach pojawi się na fanpage

      Usuń
  15. genialne połaczenie i sweterek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. .... boże narodzenie, sylwester... i Wasz ślub :) jak tam przygotowania kochana? :)
    Świetny sweterek, jest tak uniwersalny, że na pewno do większość rzeczy będzie pasował :)
    Ja też ostatnio zapopatrzyłam się w jeden...więc u mnie też post z grubym, jesiennym sweterkiem :) hehe
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. podejrzewam, że w takim zestawieniu byłoby mi za gorąco w swetrze i za zimno w nogi ;D ale na zdjęciach wygląda efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz wspaniale ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro