Przejdź do głównej zawartości

White and Blue Jacket

Witajcie. Jeśli dobrze śledzicie mój blog, oraz mój styl to możecie zauważyć, że z reguły ubieram się kolorowo. Ostatnio spoglądając na garderobę stwierdziłam, że może to jest ten czas by określić swój styl. Urodziny za 8 dni! Biel to kolor bazowy, podstawowy w którym jedni czują się źle, a inni wręcz go kochają. Ja jestem w tej drugiej grupie osób, biel to jeden z moich kolorów. Czuję się w nim świeżo i elegancko. 
Tak więc dzisiejszy zestaw składa się z bieli, taki doroślejszy look hihi.  przełamałam ją pięknym, błękitnym płaszczykiem.(Na stronie sklepu znajdziecie jeszcze inne kolory i inne fasony )
Nie wiem czy to jest mój kolor, lecz bardzo mi się spodobał, z bielą wygląda idealnie ! 

Wam zostawiam ocenę całości! 

Płaszczyk- Sheinside Spodnie-Bershka Buty-Allegro








Komentarze

  1. ale pięknie wyglądasz ! płaszczyk cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny płaszcz i kolorystyka zestawu ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie lepiej wyglądasz w tych bardziej stonowanych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam biały kolor ale niebieski też w każdej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz, ale te buty to totalna masakra niestety....:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel to świetny kolor bazowy, podstawowy, można z nim stworzyć na prawdę wiele różnych zestawów. Twój jest wspaniały, uwielbiam Cię w pastelach, pasują Ci jak nikomu innemu :)
    A płaszczyk fantastyczny, baby blue <3 aaaaaaaaaa
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. ten płaszcz jest cudowny !:)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow płaszczyk ma cudowny kolor który idealnie do Ciebie pasuje ! Bardzo mi się podoba Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your coat!
    Kiss
    NEW POST ON MY BLOG
    http://misscarrie79.blogspot.it/2014/10/i-always-love-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  10. niebieski i biały do blondynki cudownie pasuja

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnemu we wszystkim ładnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny plaszczyk, uwielbiam niebieski;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie Ci w pastelach

    OdpowiedzUsuń
  15. A czemu domalowyjesz pieprzyk? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo bardzo mi się podoba w tym miejscu( zazdroszczę go siostrze)

      Usuń
  16. Heej. Jestem tu nowa tzn na Twoim blogu. Mam pytanie, czy jest gdzies post odnosnie pielegnacji, twarzy, kosmetykow, czegos zwiazanego z wyglądem sie doszukam? Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nic specjalnego nie używam, by pokazywać to światu lecz gdyby byłoby zainteresowanie to na pewno pojawił by się taki post;)

      Usuń
  17. Jaki śliczny outfit :))
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro