Przejdź do głównej zawartości

Czy zdarza Ci się popełnić gafę modową?

Nie było mnie tu kilka dni i od razu wiele maili z pretensjami czemu Was olewam...
Niestety w czwartek w nocy padł modem od internetu i czekałam na nowy, dopiero został zmieniony pół godziny temu. W tym czasie odpoczęłam sobie od blogowania, od niektórych anonimów- którzy nie mają wpływu na moje życie(a myślą inaczej). Nikt nie jest idealny, a ja nie należę do osób które myślą, że tak mogłoby być. Nie jestem doskonała, nie twierdzę, że mam idealną figurę, twarz, włosy, czy styl ubierania. Jeszcze raz powtórzę, że na blogu pokazuję swoje codzienne zestawy, tak jak chodzę na co dzień. Nie przebieram się specjalnie do zdjęć no i niestety mój styl nie musi wszystkim odpowiadać. W sumie to mogę rzec, że nie mam stylu- noszę to co mi się podoba i w czym czuje się dobrze. Kiedyś lubiłam seksowne, krótkie sukienki i spódniczki. Teraz wolę jeansy i workowaty sweter. Czasem założę koszulę, wysokie szpilki. Ale zdecydowanie wygodniej czuje się w płaskich butach np. takich jak trampkach, czy workerach. W mojej szafie znajdziecie wszystko, jestem typem zbieracza, nie umiem ubierać ładnie zdać- bo w mojej głowie jest za dużo myśli w jednej sekundzie. 
Tak samo jest z wyglądem nie zawsze potrafimy dobrze sie ubrać, każdemu czasem zdarzy się popełnić gafę modową.
Więc nie możemy kogoś obrażać, tylko doradzać, w sprawach modowych. 
Tak więc jestem ciekawa, czy czytają mnie osoby, które też uważają, że nie wszystko co założyli było suuper - do mody musimy podchodzić z dystansem i bawić się nią. 

Tak więc ja się dziś pobawiłam w trochę kolorów i printów: Panterka, dużo panterki, róż i jeansy ... 

A teraz czas na odpisywanie mailów . 
Do następnego. 

Instagram

Sweter-H&M Spodnie-New Yorker Trampki-Labotti Torebka-Allegro Pasek-D&G Naszyjnik-TooWee






Komentarze

  1. Chociaż chyba nie powtarzałabym wzoru z torebki na butach, to zestaw i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię takie połączenia;) fajnie to wygląda

      Usuń
  2. Cool look :)

    http://checkinonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Malowalas wlosy?;) jaki to kolor ten jednolity xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak były malowane, ale to przejściowy etap;)

      Usuń
    2. zrób sobie białe<3

      Usuń
  4. daj spokój:) nie ma co patrzeć na innych, jak będziemy chcieli uszczęśliwić kogoś, sami nigdy nie będziemy szczęśliwi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. I właśnie uwielbiam Twoje podejście do mody i anonimowych zakompleksionych ludzi,którzy widzą tylko cudze błędy.
    Zestaw mi się podoba,prócz panterkowego wzoru,którego nie lubię,ale to nie istotne xd. Grunt,że Tobie jest w tym dobrze :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma prawo do błędów i najważniejsze, że się do tego przyznajemy :)
    Zestaw fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka razy w zyciu zdarzylo mi sie rowniez spotkac z anonimami ktorzy mysli tak jak napisalas "inaczej" niz jest w rzeczywistosci! Aczkolwiek trzeba sie z tym liczyc, gdyz wystawiamy nasze zycie dla obcych dla nas ludzi:)
    Rowniez spotkalam sie z ludzmi ktorzy kopiowali moje prywatne zdjecia i "podszywali" sie podemnie, nie jest to mile, ale tak jak powiedzialam zycie nie jest nam zawsze mile!
    Dla mnie nie ma nic negatywnego w twoim wygladzie czy stylu, jestes dla mnie jedna z inspiracji do dzialan!

    Trzymaj sie, i dalej rob to co kochasz! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. idealny zestaw, świetny sweter

      Usuń
  9. Dobrze, że masz swój styl, że pokazujesz to, co naprawde nosisz, a nie sie przebierasz. I tak, trzeba miec dystans! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dlatego tu wchodzę, pokazujesz swoje prawdziwe''ja''. Widać, że nie interesuje Cię światowa sława, nie masz potrzeby zabłysnąć w oczach innych tylko w swoich i najbliższych. Ja to cenię i pewnie kilka osób też tak myśli jak ja, świetny look, panterkowe trampki i torba to za dużo, ale na Tobie fajnie to wygląda. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie, zwracasz uwagę i przykuwasz wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak słonecznie <3 Szkoda,że teraz tak deszczowo..

    OdpowiedzUsuń
  13. Modą należy się bawić i czerpać z niej na różne sposoby i właśnie to mi się w Twoich zestawach podoba, że są z zupełnie różnych od siebie bajek, urozmaicasz je, nie szufladkujesz tylko do jednego gatunku :)
    ZAwsze potrafisz zaskoczyć, a to najważniejsze :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie same podejście jak Ty. Ubieram co mi się podoba, czasem eksperymentuje. Każdy czasem popełni gafę, ale na nich się uczymy. Dzięki eksperymentowaniu i dystansowi mamy z mody zabawę.
    Grunt to czerpać z niej przyjemność a nie traktować jak obowiązek wyglądania zawsze perfekcyjnie. :) Co do stylizacji - mam takie trampy w panterkę i je uwieelbiam !<3

    OdpowiedzUsuń
  15. HEJ :) JAK ROBISZ "TO COS NA WLOSACH"? JEST SUPER I TEŻ BYM TAKIE CHCIALA A NIE UMIEM :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro