Przejdź do głównej zawartości

Na szczycie Góry Zamkowej

Jak już dobrze wiecie, bądź jeszcze nie jesteście tego świadomi. Z narzeczonym uwielbiamy podróżować od dawna, w szczególności  są to wypady spontanicznie. Nie zważając na to czy jest to gdzieś daleko, czy też blisko nas, ważne że razem, w swoim towarzystwie z wielkim uśmiechem na twarzy. Lubimy odpoczywać od naszych domów, zwiedzając bądź leżąc plackiem. Hmm a nawet mogę rzec, że większą frajdę sprawia nam zwiedzanie - Zdecydowanie! Uwielbiamy poznawać nowe tereny, chodzić bocznymi szlakami- które nie są wyznaczone do spacerów hih., spoglądać na płynącą wodę, dzikie, leśne zwierzęta, podziwiać piękne kościoły i inne budowle.ahhh.. długo by wymieniać. 

Dziś Zabiorę Was do Drohiczyna, a raczej na Górę Zamkową. Z której mogliśmy podziwiać całą wieś. Zdjęcia były robione również spontanicznie, gdyż byłam tak zmęczona wchodzeniem tam, że zdjęcia byłyby zbędne, no ale Marcin chciał mieć pamiątkę:)


Wiecie co? Nie ma nic piękniejszego od miłości. 

Bluza-Bershka Spodnie-New Yorker

















Komentarze

  1. Śliczna bluza :)
    A widoki bajeczne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownyyyy klimat zdjęć! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna bluza, a widoki niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drohiczyn to miasto a nie wieś jak to napisałaś , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow co za niesamowite widoki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: awesome pics. Great trip. Lovely couple. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia a na nich śliczna para :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nazywa się to miejsce jest daleko od siedlec???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest napisane w poście, co to za miejsce:)

      Usuń
  9. Genialne, klimatyczne zdjęcia! Miłość widać..:) Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie widoki. A co do stroju to masz naprawdę rewelacyjne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne widoki, super zdjęcia i fajna bluza :) Extra ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne tereny! pięknie
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty masz niby ombre czy jak to traktowac należy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to ombre, jest to efekt farbowania włosów przez narzeczonego :)

      Usuń
    2. A nie przeszkadzaja Ci takie kolorowe wlosy? Ja jestem za postem jakism kosmetykowym tez ;) najlepiej pod nastepnym zapytaj czy czytelnicy chca :d

      Usuń
    3. Niedługo już będą jednolite:) Troszkę mi przeszkadzają, no ale;)

      Usuń
  14. jakiego uzywasz podkladu?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro