Przejdź do głównej zawartości

Black and White

Po wczorajszym kolorowym zestawie przyszedł czas na mocno stonowany look.
Połączenie czerni z bielą jest modne odkąd tylko sięgam pamięcią. Dobrze w nim wyglądają kobiety i mężczyźni. To ponadczasowość która nigdy nie wyjdzie z mody.
Tak więc wczoraj postawiłam na taki zestaw. Płaszcz który mam na sobie pochodzi z lumpeksu, widziałam podobne, które kosztowały ponad 400zł więc taki łup z taniej odzieży jest strzałem w 10tkę. Choć w mojej szafie jest koło 5 czarnych płaszczy to ten chyba ma idealną długość i grubość której potrzebowałam.
Mała torebka Gucci to również traf z taniej odzieży ! to chyba dwa najlepsze łupy jakie kiedykolwiek dorwałam. Co o nich sądzicie? 

Miłego Halloween`a !


Płaszcz/torebka- Sh Koszula-Zara Buty-StyloweObcasy







Komentarze

  1. taka torebka w sh?;ooo Zazdro

    OdpowiedzUsuń
  2. super, idealnie na wiele okazji

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz tak niesamowicie amerykańsko! Brawo, dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na każdym zdjęciu wyglądasz tak samo

    OdpowiedzUsuń
  5. IDEALNIE! Tak, tak, tak musisz częściej chodzić ubrana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie. W końcu ubrałaś się jak człowiek a nie jak przebieraniec.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale ja nie uważam żebym była przebierańcem. Codziennie noszę różne ubrania, które są normalne, pokazuję je tutaj na blogu- nie przebieram się celowo do zdjęć :)!

      Usuń
  7. Oooo torebki mega zazdroszczę !
    Świetny cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz i torebka robią największe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: great bag. I like your outfit. You're very chic. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. Website fashion is very interesting, I like to photograph some of the work, this style is very interesting and nice to be a daily style;)

    cara mengobati kencing bernanah
    Obat testis bengkak sebelah

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz jak milion dolców, wow!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie klasyczne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. płaszcz mi się nie podoba,patrzę na ciebie i wygląda jakby bardzo poszerzał cię w ramionach
    reszta jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, bo ma poduszki, ale mi się to podoba:)

      Usuń
  14. Rzeczywiscie fajny ten plaszcz :-) czasem mozna znalesc cos fajnego za mala kase.

    OdpowiedzUsuń
  15. a ktory ciuchland polecasz zeby dorwac cos fajnego i kiedy? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia i stylizacja! :) Zapraszam do mnie na nowy, halloweenowy post! :) Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. perfectly styled!
    xx http://1finedai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny outfit! Bardzo przypadła mi do gustu ta koszula :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszcz wygląda super! Cała stylizacja jest na ogromny pluus ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro