Przejdź do głównej zawartości

woolly sweater and quilted skirt

Dziś mam dla Was stylizację jeszcze z grudnia-czekała na swoją premierę. Tamtego dnia było bardzo mglisto i o godzinie 14stej zdjęcia wyszły bardzo ciemno...miałam na sobie moją ulubioną na te chwilę pikowaną spódniczkę z koła ,nowy włochaty sweterek z cekinami,biały płaszcz i srebrne dodatki. Dziś zatem cały dzień pada śnieg z deszczem,wieje silny wiatr ...więc czasem dobrze jest mieć jakieś zdjęcia na zapas-tylko się zastanawiam po co mi ta czapka..a no tak było mi bardzo zimno w głowę... 
Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami ,a sama uciekam się uczyć. 
 czapka-reserved
sweter-CocoModa
spódnica-BB&B

Komentarze

  1. przez to że wcisneląs go pod spodnicę jest lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boska stylizacja,sweter piękny

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest boska i Ty też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna spódniczka;) Dłuuugie nogi w niej masz:)

    Zapraszam do siebie na nowego posta i rozdanie;)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pikowana spódniczka jest obłędna! Wciąż zaskakujesz nowymi fasonami, a ja czuję się nienasycona :) Uwielbiam Cię oglądać Karola :) Pomysłowa babka z Ciebie :) hehe Sweterek z cekinkami jest przeuroczy, idealnie współgra z tą spódniczką :) Miłej nauki życzę :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziś byłam ubrana podobnie.... jednak miałam spódnicę z mosquito i morelowy sweterek o grubym splocie i workery.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie ! obserwuje i zapraszam do mnie :)

    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska spódnica i piękny sweter :)
    obserwuję bo znowu przez przypadek trafiłam do Ciebie i znowu mi się spodobało ! :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódniczka! Jakie Ty masz piękne długie nogi! Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. GORGEOUS!!! Love this outfit!! You look so beautiful and you have the most AMAZING legs!!! Great work!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny sweter

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna spódniczka ! Uwielbiam takie fasony ! Genialny zestaw z tym sweterkiem i płaszczem !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna spódnica i nieziemskie buty <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenie tego swetra z ta spódnicą jest świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest puchaty sweterek, pikowania i czapa - i jest pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna spódnica ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. love your skirt!
    gorgeous outfit
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylówa, także myślę o takiej spódniczce. Ślicznie to zestawiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Srebrne buciki są przepiękne! - spódnica też fajna :)

    Pozdrawiam
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie w moim stylu, ale ty bardzo ładnie sie prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Perfect skirt ! You are very pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. z taka figura we wszystkim Ci ladnie, spodniczka jest przepiekna, prezentujesz sie fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. spódniczka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się twój blog.Wyglądasz bardzo ładny.
    how to clean wedding dresses

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz :) sweter i spódniczka są rewelacyjne :) pozdrawiam:

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro