Przejdź do głównej zawartości

gray coat & apricot pants

Dziś mam dla Was kolejną stylizację. W roli głównej szary ,duży płaszczyk. Jest w bardziej stonowanym kolorze .Wiele osób jest przeciwna takim dużym płaszczom .A ja je po prostu kocham .Niektóre osoby mogą nim zakryć swoje mankamenty -umiejętnie go zakładając,a inni chcą dodać sobie trochę kg -i właśnie to był mój zamysł .Zakładając pod niego czarną koszulkę, na nogi morelowe rurki i czarne kalosze na stopy -tworzy ciekawy zestaw. 
W sumie kalosze założyłam tylko dlatego,że nie mam czarnych długich kozaków ...ale przyznam,że w mroźny dzień,zapewniły mi 100%ogrzanie i brak przemoczonych skarpetek!Także będę je częściej nakładała .
Na głowie mam moją ulubioną opaskę,która ma trochę kiczowaty kwiatek ,ale najważniejsze jest ,że daje ciepło i ma fajny kolor :) 

Podoba Się WAM ? 
komentujcie. 

Komentarze

  1. jesteś coraz to piękniejsza :) Ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz :)
    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA www.ilonciaaa880.blogspot.com ♥ POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo intrygującą urodę , podoba mi się Twoja buzia na prawdę jest oryginalna -nie polska:) a ciuchy masz przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz jest cudowny,kocham taki miejski styl.takie za duże płaszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie, bardzo fajnie prezentują się z czarnym kolorkiem :)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez kocham takie wielkie plaszcze! Wspaniale wygladasz w nim, w tych slodkich portkach, a szczegolnie w tej opasce z "kiczowatym" kwiatkiem. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. love the bright jeans!
    gorgeous look
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz według mnie na Tobie źle leży..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnemu we wszystkim ładnie, nawet w babcinym płaszczu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana jestem pełna podziwu dla Twojej kolekcji płaszczyków, czerwony był cudowny, a teraz widzę kolejna perełka dołączyła do jego grona :) Morelowe spodnie świetnie rozświetlają, dosyć stonowaną całość. Kalosze są czadowe! :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi zdecydowanie nie odpowiada oversize w takim wydaniu ;) ale cała reszta jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  12. mi osobiście taki za duży płaszcz się nie podoba, dziwnie to wygląda:) co studiujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo,nie każdemu musi się podobać:) nic nie studiuję ,doszkalam się po liceum :)

      Usuń
  13. Cudnie wyglądasz w tej opasce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się kolorowe spodnie do tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, jesteś taka ładna, oglądam Cię od bardzo dawna i nieraz wyglądasz cudownie, a nie raz, rzeczy, które masz, są zwyczajna na Ciebie za duże, nawet jako oversize i już to nie wygląda zbyt dobrze. Poza tym wszystko pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam nosić za duże ubrania szczególnie swetry,koszulki,płaszcze ..może dlatego,że kiedyś nosiłam ciągle obcisłe ubrania i bardzo dopasowane a teraz mi się znudziły i w takich dużych czuję się o wiele lepiej :) Ale rozumiem,że nie każdemu muszą się podobać moje duże ciuszki:P

      Usuń
    2. Dokładnie, ale to nie zmienia faktu, ze bardzo luię Cię oglądać ;)

      Usuń
  16. Great look, I love the boots combination, so lovely , cute and chic ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. płaszcz jest stanowczo za duży :(

    OdpowiedzUsuń
  18. płaszcz jest stanowczo za duży :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest za duży ,ale może taki lubi?

      Usuń
  19. Płaszcz uwielbiam :) cały zestaw bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna torebka :0
    Świetny szablon <3
    Mój blog*klik* Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. płaszcz jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz chudziutkie nogi:)
    Podoba mi się wszystko;))

    OdpowiedzUsuń
  23. ja uważam ,że zestaw jest bardzo fajny pomimo tego,że płaszcz jest duży. Jedni noszą za małe,za wąskie,a inni za duże :)Ale Ładnemu we wszystkim ładnie

    OdpowiedzUsuń
  24. mało komu pasują takie duże płaszcze,a Ty umiesz je na prawdę ciekawie ograć.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię takie płaszcze oversize.

    OdpowiedzUsuń
  26. płaszcz to wygląda jak po dziadku :D W życiu bym nie załozyła.
    ale cała reszta mega! spodnie i kalosze <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. płasz po babci. taki wielki wygląda obleśnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Płaszcz jak po "starszej siostrze", zdecydowanie nie dla Ciebie, bo po prostu na Tobie wisi, zdecydowanie lepiej wyglądasz w dopasowanych ciuchach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczny kolor spodni <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne spodnie, śliczny kolor mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz świetnie! Płaszczyk wygląda genialnie :)
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi Karolina! You look wonderfull with your long black riding boots! Splendid!

    OdpowiedzUsuń
  34. Hey! I like your rubber riding boots!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…