Przejdź do głównej zawartości

Męska bluza w kobiecym wydaniu.

Dzień Dobry w 2014 roku !!  Życzę Wszystkim dużo ZDROWIA ,SZCZĘŚCIA i Spełnienia swoich marzeń !!  
2013 nie był złym rokiem,lecz wierzę,że 14 będzie dla mnie szczególnie magiczną liczbą . Chcę się spełniać i dążyć do marzeń.Robić to co kocham i być kochaną .. . . 

  W pierwszym poście w tym roku chcę Wam przedstawić zestaw z przed kilku dni ,kiedy to temperatura była cudowna.Można było śmiało chodzić w samych grubych bluzach bez kurtek!!

Bluza którą mam na zdjęciach jest nowością w szafie u Mojego Chłopaka lecz zakochałam się w niej i niestety Marcin musi się nią  podzielić.Niby szara,zwyczajna z białym napisem ,ale ten napis niesie ze sobą ciekawą myśl. ''Nigdy nie dorastaj,bo to zło'' coś w tym jest :)  Połączona z białymi zakolanówkami,różowym tornistrem i białymi litami-Wygląda fajnie .Zamieniając lity na trampki byłoby również fajnie i wygodnie!

Lubicie chodzić w bluzach swoich chłopaków,mężów??:)

Lity-Wilady
Bluza-Chłopaka
Torebka-CHOIES

Komentarze

  1. jaka jesteś piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz boska bluze skad ona?

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zakolanówki i botki

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna fryzura

    OdpowiedzUsuń
  5. extra ta BLUZA

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny zestaw ;)
    torebka i botki boskie !!

    OdpowiedzUsuń
  7. MEGA! na prawdę! rewelacyjne! Strasznie mi się podoba! Stylizacja miesiąca! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetnie wyglądasz! mega sexy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Neonowa torebka piękna ;) Bardzo fajne przedstawienie zwykłej bluzy ;)

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękną urodę:) świetna torebka!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko idealnie ze sobą się prezentuję! Pięknie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jakie nogi! :)
    Swietna bluza!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this look, you're amazing <3
    Hey, would you like to follow each other ?
    To explain, I'm quite a new blogger, a little sheep who fled his flock to create his own style, and share it all around !
    So, take a look to my blog, follow me if you like on any social platform you want and let me know, I follow you right back :) <3
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  14. tak napis na bluzie to prawdaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita stylizacja ! Świetnie wygląda ta bluza z zakolanówkami i litami !
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super torebka i ładna fryzura. dodaj post o swojej garderobie

    OdpowiedzUsuń
  17. jak tutaj ładnie wyglądasz, tak sie czesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. torba cudo<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza jest przepiękna i wcale nie wygląda jak męska:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał! No to teraz mnie naprawdę zatkało! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka przykuwa wzrok! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo kobiece wydanie, super

    http://nnnnatalie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. pasują Ci takie bluzy :D Masz cudowne nogi *.*
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam taką samą torebke ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Góra tego zestawu bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie bluzy a najbardziej właśnie szare ♥
    Z Twoją figurą nie trudno dobrze wyglądać ♥ Jest idealnie

    OdpowiedzUsuń
  27. ale ty masz boskie nogi:) sięgają prawie do nieba:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  28. genialnie to zestawiłas!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. choć nigdy bym się tak nie ubrała to podziwiam ten look :)

    To jest jak sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. great outfit!
    love your bag
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  31. lovely, cute, sexy and chic ! I'm totally fan ! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. nie wiedziałam że męska bluza w damskim wydaniu może wyglądać tak sexi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej nominuje cię do Liebster Blog Awards! :)

    queenfordesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylizacja! Ja też lubię chodzić w ciuchach mojego chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczywiście bluza jest świetna i ładnie w niej wyglądasz :)

    Pozdrawiam http://swiatcharlotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Odważnie!!!Bardzo jestem na TAK!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Również wszystkiego co najlepsze w 2014!

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super wpis
    Zapraszam do siebie http://underpressure90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zostałaś nominowana do LBA :)
    Zasady na http://underpressure90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ZROB WYPRZEDAŻ PROSZE :D

    OdpowiedzUsuń
  41. fajna stylizacja, ładnie wyglądasz, moją uwagę przyciągnęły nogi ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro