Przejdź do głównej zawartości

Miętowy kardigan zimą -czemu nie!

Po wczorajszej dość kontrowersyjnej stylizacji(mowa o płaszczu ) przyszedł czas na coś odpowiedniego na sobotnie spotkanie z kumpelą,czy zakupy.
Postawiłam dziś na miętowy kardigan w stylu waterfall-który jest nowością w mojej szafie.Wykonany jest  z przyjemnego,ciepłego materiału , pod niego nałożyłam biała bluzkę, na dół jeansowe szorty ,jako nakrycie głowy wykorzystałam ulubiony kapelusz i do uzupełnienia stylizacji nałożyłam niskie botki z frędzlami .
 
Niestety robienie zdjęć przy -17stopniach jest bardzo uciążliwe ,po kilku zdjęciach odmarzają palce,a po kilku minutach całe ciało . 
Dobrze,że za chwilę mogłam nałożyć na siebie gruby płaszcz i rękawiczki.a brrr..
Mam nadzieję,że komuś się spodoba :) 
I
 oczywiście czekam na Wasze komentarze :)
 
Ps.Dziękuję za te miłe wiadomości na poczcie i fanpage:) 
 
Sweter- AmStyl Torebka-Reserved Botki-Allegro


Komentarze

  1. w takich zestawach wyglądasz najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :3
    http://trendyfashionday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie Ci w tym kolorze włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a tu mi się bardzo podobasz! :)
    Fajne jest w Tobie to, że przyjmujesz kazde komenatrze, nawet te, które nie glosza tylko słodkich słówek, ale przeciwnie i potrafisz normlanie a nie odpowiedzieć ;) Bardzo szanuję takich ludzi, bo niestety jest ich bardzo malo.
    Pozdrawiam Cię cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) Przyjmuję każde slowo,które nie jest wulgarne. Pozdrawiam CIę!:*

      Usuń
  5. Świetny zestaw! Ślicznie wyglądasz w tym kapeluszu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw :) całość bardzo mi się podoba ;) aczkolwiek ja chyba nie odważyłabym się rozebrać na taki mróz ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku było miare ale po kilku minutach było zimno więc skończyliśmy

      Usuń
  7. mmm uwielbiam białe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super to wygląda, żałuję że ja nie mam ani jednego kardigana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a misię dzisiaj średnio podoba... podoba mi się to co jest pod kardiganem... nie lubię kapeluszy... ale jesteś urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny look , super kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo podoba mi się sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jedna z ładniejszych NATURALNYCH POLSKICH BLOGEREK!!

    OdpowiedzUsuń
  13. nieziemski sweter

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo na tak, jeśli chodzi o kolory zimą! :) Stylizacja mi się podoba, a kapelusz jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spodenki cudne<3

    OdpowiedzUsuń
  16. naturalna piękność

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny jest ten sweter! bardzo ładny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny blog ! A ty kreujesz piękne stylizacje ! Śliczna z ciebie dziewczyna :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Twoją wytrwałość podczas tej temperatury, świetny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz :) ja właśnie czekam na miętowy płaszcz :)
    pozdrawiam
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś urocza i super Tworzysz zestawiki

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się twój outfit, jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz, kardigan jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I love the hat most xD

    www.punkheartspink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ciekawa stylizacja :) kardigan wyglada fajnie

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw:) sweter jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja ! obserwuje :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie! Pasuje do Ciebie kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi!
    you follow each other?
    let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo się poświęcasz dla tego bloga :) Ja bym tak nie mogła,odpadł by mi nos,ręce,nogi i wszystko inne :) ale w ten sposób pokazujesz,że bardzo dbasz o swoich czytelników,szacun ;)


    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Smakowicie :) Delektuję się każdym Twoim postem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. gorgeous outfit!
    LOVE your hat
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za odwiedziny! Kapitalny kapelusz! ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. Fabulous styling!! Love those shorts and tights!!! Your legs are AMAZING doll!!! You look so beautiful!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Love the outfit! The green cardigan is such a nice eyecatcher and the rest of the look is casual and cute! Perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiękna z Ciebie kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  37. super sweterek

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny miętusek w pięknej oprawie :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądasz :)
    obserwuję i liczę na to samo
    http://smerfastyczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładny kolor ma ten kardigan a cały zestaw jest zajebiaszczy, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja, ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Great mix and match dear, i love your outwear too!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  43. Płaszcz właśnie podoba mi sie najbardziej!:D
    Wyglądasz świetnie i masz genialne wyczucie stylu, nie oszukujmy się:)
    Obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  44. po zdjęciach na aukcji raczej bym się na niego nie skusiła, ale w Twoim wydaniu wygląda cudownie, świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cześć piękna! c:

    Zapraszam Cię do brania udziału w konkursach na moim blogu. Teraz codziennie przez tydzień będą dodawane. Na razie do wygrania posty promocyjne, kosmetyki i torebka. Zachęcam Cię do wzięcia udziału. Buziaki!

    http://kierunkowy48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny kardigan! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  47. naprawde fajnie! :D
    http://laurennyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczna jesteś :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wow twoje nogi powodują jeszcze większe kompleksy u mnie, jesteś śliczna! :)

    zapraszam do mnie
    http://judieslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Kardigan jest czadowy! <3 Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny ten sweterkowy płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro