Przejdź do głównej zawartości

First Snow

Hura!Hura! Nie mogłam doczekać się białych Siedlec.Gdy widziałam jak pada śnieg nie mogłam sobie odpuścić zrobienia zdjęć w tę aurę.Lecz wychodząc z domu do samochodu troszkę się zszokowałam ,że jest tak bardzo zimno i wietrznie.(jednak patrząc przez okno było magiczniej)Nie odpuściłam,pojechaliśmy nad pobliską wodę-która tym razem odgrywała jako białe tło.
Miałam na sobie grubą,jeansową kurtkę od Sheinside ,ciepły sweter z napisami z Choies oraz resztę,którą powinniście dobrze znać.Oczywiście zdjęcia ze śnieżnym tłem teraz będą królować na moim blogu-bo bardzo mi się podobają:)

Podoba Wam się te połączenie?
Kurtka- Sheinside
Sweter-Choies
Legginsy-H&M

Komentarze

  1. super niunka,ta kurteczke mi wyslij ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej kurtce! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna kurtka i sweter

    OdpowiedzUsuń
  4. jak magicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi ! Very good photos !
    There are two contests on my blog if you want to participate :D
    Kisses <3

    http://www.theladyjersey.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę, a u mnie od rana słońce i króluje wczesna wiosna :D P.S. Kurtka rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka świetna <3
    u mnie śniegu jeszcze nie ma ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie wyglądasz niczym śnieżynka:)ale bardzo ładna śnieżynka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny sweter

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka u Ciebie zima :o
    śliczne zdjęcia, super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  11. śnieg rozjaśnia te zdjęcia i mają o wiele lepsza jakosc.
    zazdroszcze snigeu, u mnie nie ma. i chce ta kurtkę! ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw! super sweterek :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ta kurteczka czadowa :) w ogóle cały zestaw trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale u Ciebie zimowo :) Mam nadzieję, że ja jeszcze długo śniegu nie zobaczę... Fajny sweterek i kurtka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, świetny zestaw...a kurtki zazdroszczę :)) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie :) W Siedlcach śnieg, a przyjechałam dziś do Puław a tu zielono i temperatura na plusie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę: ) no w Siedlcach biało i ślisko ;c

      Usuń
  17. jak ja nie lubię zimy, całe szczęście, że u mnie nie ma sniegu

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie śnieg a u mnie nadal nic. Swietna kurteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna stylizacja, kurtka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz... a kurteczka cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. SPRZEDAJ MI TĄ KURTKE, PROSZE <3

    OdpowiedzUsuń
  22. płaszcz masz piękny

    OdpowiedzUsuń
  23. super sweter szkoda,ze mało go widać

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna kobieta z Ciebie , masz faceta,czy jesteś wolna?

    OdpowiedzUsuń
  25. boska kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie:)
    A Ty prześlicznie wyglądasz")

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello from Spain: beautiful pictures with snow. Great outfit. . Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  28. kurtka jest mega! wyglądasz ślicznie z tymi płatkami śniegu. jesteś z Siedlec?:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz świetnie! Kurteczka piękna!!!
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. super look!
    kurtka rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Fun sweater!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny look! bardzo podoba mi się Twój teraźniejszy kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  33. Always loved your blog! I am so happy that i found it again :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurtka naprawdę świetna! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. zazdroszczę Ci tej kurtki:) Śliczna jest:)
    Ja poproszę śnieg ale tak na dwa dni:)

    zapraszam do siebie:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ile czekałas na tą kurteczke z sheinside ;> ? piękna

    OdpowiedzUsuń
  37. ile czekałąs na tą kurteczke ;> ? piękna!

    OdpowiedzUsuń
  38. a u mnie po śniegu ani śladu :p super sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  39. you look very great I really love your coat and your seater, great style!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale cudowna kurtka :o ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wyglądasz, kurteczka boska :)


    ps. dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne zdjęcia :)
    nie wiem czemu ale strasznie przypominasz mi Rosalie ze zmierzchu

    OdpowiedzUsuń
  43. cholernie mi się podobają te kurtki, ale jakoś siebie w niej nie widze
    na Tobie wygląda genialnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zajebiste fotki ;) Super kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zajebiste fotki ;) Super kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Tez kupilam te kurtale... czekam az przyjdzie. Pozdrawiam :)

    Tatiana
    http://tatibook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. wyglądasz przeeeeślicznie! :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro