Przejdź do głównej zawartości

wygodnie buty+ ciepły sweter

Dzisiejszy post jest z serii 'na początku nie  byłam do nich przekonana-a po kilku dniach postanowiłam je pokazać światu'
Kilka dni temu gdy była cudowna pogoda wybrałam się z rodzinką na mały spacer.Chciałam aby było mi ciepło,wygodnie oraz żeby było modnie.
Postanowiłam nałożyć jedne z najnowszych botków od CzasnaButy które są bardzo oryginalne-a przede wszystkim bardzo wygodne.
Idealnie do nich pasuje moja torebka z hausa ,a żeby było ciepło wybrałam sweter  ze złotą nitką plus żółty komin,aby nie było nudno.

Muszę Wam powiedzieć,że z dnia na dzień mam coraz więcej pomysłów na swojego bloga,potrzebuję tylko trochę więcej czasu oraz fotografa na bieżąco :) Ale mam nadzieję,że kiedyś mi się to uda wszystko osiągnąć.

Ocenę tego zestawu pozostawiam Wam !
Przypominam o konkursie - TUTAJ

Sweter- CocoModa
Botki -CzasNaButy
Torba-Hause
Spodnie-Priv sklep

Komentarze

  1. dla mnie wyglądasz bombowo w takich prostych formach

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie :) dla mnie jedna z najśliczniejszych blogerek modowych ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. co dostałaś od chłopaka na urodziny ,może zrobisz o nich post??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różyczki,tort,bon na zakupy ;> i imprezę niespodziankę ! Może zrobię post o innej imprezie,którą już niedługo będę przygotowywać .

      Usuń
    2. a jaką impreze bedziesz przygotowywac?

      Usuń
  4. Ślicznie : )

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna stylizacja kochana!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz ! :D

    http://madelineamari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny zestaw!:) sweter jest cudowny!:D
    bardzo dobrze, że go pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem zdania,że powinna pokazywać nam dużo więcej stylizacji nawet z każdego dnia,bo na prawdę jest inspirująca a nie oszukująca.Jest wiele blogerek ktore się przebiera na zdjęcia i ciąglem ożemy zobaczyć je w rzeczach dziwnych ,a tutaj prawie każdy zestaw trafia do większości osób. tak trzymaj ;)

      Usuń
  8. Fajnie wyglądają te żółte akcenty na tle całości :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny secik:) spodnie fajnie i sweterek boski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zawsze świetnie :))) jejuuu jak ja Ci figury zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczna jesteś! :) a ten sweterek cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. jakiego uzywasz obiektywu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grate look bright, comfortable and lovely!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny sweterek!:)
    Wyglądasz przecudownie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna stylizacja na co dzień ! SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super look ! :) czekam na Takie same buty, tylko czarne;) jutro powinny przyjsc i nie mogę się doczekać;) Twoje też mają śliczny kolorek, jakbym mogła to bym wzięła i te i te;)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam wybrać czarne,lecz w ostatniej chwili postawiałam na ten kolor :)

      Usuń
  17. świetna luźna stylizacja w sam raz na chłodny jesienny dzień:)
    boski sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyszło modnie, wygodnie i dziewczęco:))

    OdpowiedzUsuń
  19. sweter i buty ^^^ są extra, gdybym zobaczyła w sklepie, nie ominęłabym ich ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Promiennie wyglądasz :)

    Zapraszam do siebie:)
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty nie do końca w moim stylu, ale za to sweter i te spodnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też takie buty nie do końca się podobają ale w połaczeniu z reszta wygladają super

      Usuń
  22. Botki są fantastyczne, wyglądasz jak zawsze świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. nice blog! you're beautiful and have a great style!

    would you like to follow each other? check out my blog, i will be so glad if you like it! :)

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  24. boskie zestawienie jak zwykle;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty świetne... ale sweterek mega! Absolutnie me gusta <3 z chęcią bym Ci go skradła ;) Zresztą jak zawsze wyglądasz zachwycająco :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja niesamowita, bardzo mi się podoba, a zwłaszcza sweter - jest genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Akurat mój szablon zrobiła mi inna bloggerka, ale już wiem jak sobie poradzić z tym
    jak chcesz mogę Ci się pobawić??!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super sweterek :)
    I swietne okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ale jesteś piękną dziewczyną! :) ślicznie sie prezentujesz w całości
    pozdrawiam,Monia
    OBSERWUJĘ z pewnością ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny sweter i śliczna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne spodnie - całe połączenie fajne, akurat na spacer :)

    LiliSsss

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja! Dobrze, że ją pokazałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I like it !
    obserwujemy ?
    Zapraszam : http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. spodnie, sweter i buty rewelacja ! całość bardzo mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. o jaki śliczny sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro