Przejdź do głównej zawartości

Total black & Red Akcent

Miały być swetry,ale gdy spojrzałam dziś na termometr i piękne ,rażące słońce ,postanowiłam ubrać się dziś troszkę lżej .Wybraliśmy się z Ukochanym do parku,w którym przypominam sobie od razu swoje całe dzieciństwo,a nawet życie.Gdy byłam mała praktycznie codziennie odwiedzałam to miejsce,robiłam tu pierwsze kroki,jeździłam na rowerze,huśtałam się na huśtawkach i kręciłam na karuzeli ahh uwielbiam wracać do tego miejsca szczególnie jesienią i zimą.Ma ono dla mnie jakąś wyjątkową moc-może też dlatego,że na początku związku z Marcinem często odwiedzaliśmy park? Sama tego nie wiem,ale uwielbiam tu wracać.Założyłam dziś na siebie dość ciemny zestaw.Głównym elementem dzisiejszego stroju była czarna,asymetryczna sukienka z przepięknymi wycięciami z przodu  i złotym suwakiem z tyłu.Pochodzi z internetowego sklepu Dresstination w którym znajdziecie mnóstwo sukienek na wiele okazji.Szkoda tylko,że nie mogłam pozwolić sobie na zdjęcia w samej sukience(ale mam nadzieję,że uda mi się jeszcze takie zrobić ). Aby zestaw nie był zbyt czarny,jako dodatek wzięłam czerwoną kopertówkę oraz czerwony pierścionek.
Sukienka - Dresstination
Ramoneska- Priv sklep

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. mnie się nie podoba tylko to,że jest czarna, jakby była w żywym kolorze byłoby Karolinie ładniej,ale fason super

      Usuń
  2. Śliczna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look w Twoim stylu zdecydowanie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo wychodzisz na zdjęciach ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. You look wonderful again. Great dress

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka! ma genialny prżód :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Po prostu jestem zachwycona zestawem. Wyglądasz mega, uwielbiam takie rockowe połączenia ♡



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia!!! Prześliczna TY!!! świetny look!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja :) Bardzo Tobie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska sukienka !:) Dobry pomysł na jesienną stylizację z wykorzystaniem letniej sukienki, bardzo ciekawie to wygląda. Dzięki Tobie może parę moich sukienek nie zostanie porzuconych na dnie szafy do lata :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem tego samego zdania,również sobie wyjmę kilka swoich sukienek które zostawiłam na dnie szafy heh

      Usuń
  11. amazing photos!

    www.studdedkisses.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas będę się zachwycać kolorem Twoich włosów, jest cudny <3

    Buziaki, Ola z myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale jesteś śliczna i szczupluta ;) piękny outfit ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. super zestaw, bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, wcale nie "za czarno" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna sukienka ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś tak prześliczną dziewczyną,masz mega słodkie oczy ,nie noś okularów.W Twoich oczach na pewno nie jeden facet się zakochał ,bo są na prawdę hipnotyczne .A i przepiękne miejsce do zdjęć ,mogłabyś częściej nam je pokazywać,byłoby tak weselej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka mnie zauroczyła, jest genialna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW!! Totalna rewelacja
    wspaniale ♡
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  20. Czemu takie paznokcie brzydkie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdy ma śliczne,ja niestety mam z nimi ogromny problem i są jakie są .

      Usuń
  21. LOVE that dress!! Great styling!! Very sexy look! You GORGEOUS and your legs are amazing!!! Great work!!

    OdpowiedzUsuń
  22. love it !

    ♥ ♥ ♥ ♥

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowego posta

    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba Cię dziś widzialam przy cmentarnej z chłopakiem w bluzie adidasa

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna sukienka :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz piękną cerę... wyglądasz ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka ty masz figure! Pozazdroscic tylko <3
    Bardzo dawno cie tu nie odwiedzalam, i zaskakujesz mnie coraz lepiej!
    Bardzo ladna / okazjalna sukienka, a zdjecia masz magiczne!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękna sukienka :) dobrze, że dodałaś czerwony akcent :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro