Przejdź do głównej zawartości

number 32 + black boots with gold plates & red bag

Są dni kiedy nie mam ochoty na kolorowe zestawy,wtedy ratuję się połączeniem black&white .Tym razem jednak nie mogłam mieć wszystkiego w tych kolorach dlatego postawiłam na jeden mocniejszy akcent -mianowicie na czerwoną listonoszkę,która idealnie dopełnia całości .Spodnie w szachownice już widzieliście kilka postów temu..Swetry/koszulki czy bluzy z numerkami były ostatnio hitem w świecie mody,ja dopiero teraz się zaopatrzyłam w takowy sweter -nie sam numerek podbił moje serce,a skórzane wstawki,złote suwaki i milutki materiał.Jeśli chodzi o buty to zakochana w nich byłam od samego początku gdy je zobaczyłam na Choies -musiałam je mieć!Zobaczycie je tutaj jeszcze nie raz.Ostatnim elementem,ale również uroczym jest czapka beanie z ciekawym srebrnym nadrukiem.Takie połączenie nigdy mnie nie zawiodło .
Podoba Wam się ?
torebka-allegro
sweter/czapka - CocoModa
spodnie  here /buty- Choies here

Komentarze

  1. Bardzo się podoba :)
    Połączenia B&W są niezawodne w każdej sytuacji :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe i oryginalne buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna czapka.
    mega wyglądają te spodnie na Twojej figurze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w takich zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zastawienie koloru ;) buty są genialne :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. buty! <3
    wyglądasz świetnie :) uwielbiam tu wchodzić :))

    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. przechodzisz samą siebie, kilka miesięcy temu był to jeden z wielu blogow modowych średnich ,teraz rozwinęłaś się tak ,że z upragnieniem wypratruję każdego twojego nowego postu .Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie Twój najlepszy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja cie jakie buty muszę sobie je sprawić o ile jest mój rozmiar 39

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw!;)
    Buty są genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wszystko razem wygląda :D

    http://madelineamari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. buty, tak tak i jeszcze raz tak;D !!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za komentarz! ;)
    Świetny blog i stylizacja!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny look. Bardzo fajna czapa i butki..:)
    ps. Za to ja mogłabym przygarnąć właśnie twoje buty!..:D
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. czadowo ;)) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny zestaw, swietne portki! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam Cię za Twoją oryginalnośc. :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  18. torebka świetnie przełamuje cały zestaw....

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny blog! obserwujemy ? http://gabriella-own-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za komentarz! Koniecznie pokaż na blogu swoje Halloweenowe przebranie ;)
    Świetny zestaw, spodnie masz super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello from Spain: I like your boots. Great outfit. Very cool. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  22. Karolino, mam ogromną słabość do zestawień b&w :-) Całość świetna

    OdpowiedzUsuń
  23. a dziękuję! :) świetne zestawienie tych legginsów, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw ;) W tych bucikach to ja jestem zakochana <3
    Btw. Pasuje Ci taki kolorek włosów ;)

    Pozdrawiam!
    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty i spodnie masz po prostu rewelacyjne <3 u mnie także nowości ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw, a te buty uwielbiam i marzę o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz idealnie, podkradłabym Ci te wszystkie ubrania i zestawiła dokładnie tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  28. O matko, leginsy są świetne! I duuuży plus za fajne zdjęcia :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    http://madeformoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Choc to nie Balenciaga i tak daja rade musze przyznac :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjnie wygladasz :)
    masz świetna figure :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz! :))

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wyglądasz:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/colorful-flowers-persnumall-inspirations.html
    PS. moge prosić o kliknięcie w baner PERSUNMALL ?
    dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  33. Set jest genialny, wszystko mi sie podoba :)

    nie wiem czemu na twój blog trafiłam dopiero teraz , jest świetny - obserwuję ! :)

    zapraszam również do siebie , pozdrawiam :)
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jak zwykle ślicznie :) uwielbiam na Ciebie patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  35. mega zestaw :))) cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zwykle zachwyczasz, widać, że uwielbiasz bawić się modą, gdyż można Cię zobaczyć w stylizacjach z różnych odrębnych od siebie bajek :) Super wyglądasz :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałam się w tych butach <3 Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojego spotkania z Robertem Lewandowskim czy Martyną Wojciechowską ♥ Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Skrecilo mnie z zazdrosci...super luzacki zestaw w moich ukochanych kolorach. Buty sa mega i wcale sie nie dziwie, ze sie w nich zakochalas!

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie wyglądasz,
    buty <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylóweczka :)) Bardzo Cię taką lubię :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne ożywienie całości w postaci torebki!

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie ;)
    kochana zapraszam do mnie;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Czapkę to Ty masz super!<33

    OdpowiedzUsuń
  44. A gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  45. jakie cudowne buty!! Ten zestaw jest świetny, idealny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. wiesz co, nie byłam na twoim blogu od wakacji, głównie dlatego że nie wchodziłam wgl na bloggera i max sę zmieniłaś, wyglądasz jeszcze jeszcze lepiej niż wcześniej, kocham twoje włosy i tój styl <3
    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. swietna stylizacja, wszystko mi sie podoba ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Choruje na te butki, widząc je u ciebie jeszcze bardziej sie do nich przekonałam:))

    OdpowiedzUsuń
  49. Chwała za torebkę, tak ładnie wszystko ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. wyglądasz genialnie!:) i te buty!

    OdpowiedzUsuń
  51. Spodnie w szachownice są genialne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne buty i cała stylizacja :*

    my-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. czapka jest świetna :) Całość również super się prezentuje .

    OdpowiedzUsuń
  54. świetna stylizacja !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro