Przejdź do głównej zawartości

Casual look ze skórzanymi ,jesiennymi szortami !

Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw,w którym mogę poruszać się praktycznie każdego dnia .Składa się on z swetra,koszulki,szortów,zakolanówek,workerów oraz torby ,która zmieści najpotrzebniejsze rzeczy.Jeśli chodzi o szorty to był to mój must have na ten sezon - w lato gdy tylko zakładałam białe, materiałowe ,myślałam już o jesieni/zimie i niestety ich w te chłodne pory roku  nie założę dlatego poszukiwałam alternatywy dla tego niezawodnego fasonu i znalazłam- cudowne ,skórzane asymetryczne szorty-musiały być moje-są idealne!! . Idealnie współgrają ze swetrem jak i z nowiuteńkimi workerami ,które skradły moje serce gdy tylko zobaczyłam ich cenę,jakość,komfort noszenia oraz czas dostawy - I love it . A ten sweter to staroć z ubiegłego roku,miałam go ostatnio oddać koleżance,ale przymierzyłam i na nowo postanowiłam w nim chodzić . 
Podoba Wam się takie połączenie?
 workery- FASHION__QUEEN
spodenki - CocoModa
Sweter -Topshop
Torba-Allegro

 

Komentarze

  1. dla mnie bombowo ,miejscówka i te szorty zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam Cie dziś w biedronce byłaś z kolezanka w koszuli,miałaś super sweter

    OdpowiedzUsuń
  3. szorty ,sweter ,torba i włosy cudo<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek i spodenki najlepsze <3 :):**

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnie, zreszta jak zawsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny zestaw ! :)
    wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, taki typowy dla Ciebie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie.;)kocham takie skarpety mam w rożnych kolorkach;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjęcia. Sweter to mój ulubieniec z tego zestawu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz! :) takie spodenki teraz bardzo by mi się przydały ;)
    A zakolanówki gdzie kupiłaś? u mnie w mieście są tylko takie krótkie.. a marzą mi się takiej długości jak Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakolanówki w małym butiku w galeri s w moim mieście :)

      Usuń
  11. Najlepszy jest kolor sweterka, dobrze ze go nie oddałaś;>>>

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje stylizacje <3 świetne zdjęcia i ich tło również;) spodenki + zakolanówki prezentują się mega, sama ostatnio tak nosiłam;)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. podziwiam Twoje piękne, dłuuugie nogi:) super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nóg to jej każda zazdrosci ,ma nieziemskie

      Usuń
  14. świetna stylizacja, nic dodac, nic ująć. Bardzo w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny set! : )
    pozdrawiam,
    poisonwasacure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ten sweter jest cudowny (marzę o takim), idealnie współgra z resztą zestawu - super! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym taki sweter i szorty też :)

      Usuń
  17. Kochana wyglądasz idealnie!!! uwielbiam takie zestawy, pończoszki i krótkie spodenki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szorty super, wogole set piekny, a zdjecia ogladam z wielka przyjemnoscia:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Wyglądasz rewelacyjnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. So lovely. you have beautiful hair. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny ten sweterek!:) fajnie wyglądasz:) zapraszam do mnie, pojawiła się nowa notka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka chudzinka z ciebie ! super zestaw !:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo mi się podoba zestawienie ubrań :) świetnie !

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny sweter!!! idealny set!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw, sweterek jest boski! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowicie podoba mi się Twój sweter, a także te zakolanówki :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała torebka i kordigan :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko na Tobie slicznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne, bardzo miło się patrzy na takie zgrabne nogi w zakolanówkach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny sweterek! Pięknie Ci ! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiekna torba! Poszukuje podobnej, i jak narazie nigdzie nie moge jej napotkac :(
    Twoj blog to duza inspiarcja, zewzgledu na naturalnosc i cudowny styl ubierania sie!
    Codziennie czekam na nowa notke bo az milo sie tu czyta i zaglada! Warto !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro