Przejdź do głównej zawartości

Dresy w panterke i żółta marynarka .

Gdy tylko mam fotografa i jestem zdrowa to  staram sie robić zdjęcia,aby na mojej stronie regularnie pojawiały się moje codzienne zestawy.Mam nadzieje,że są tu osoby którym się to podoba .Myślałam też wiele o tym aby mój blog był nie tylko typowo modowy,ale też i lifestylowy -jestem ciekawa czy taki pomysł Wam się również podoba  ?

Jeśli chodzi o dzisiejszy zestaw to króluje w nim kolor żółty,biały,czarny oraz panterkowe dresy-które są moją nową miłością jeśli chodzi o spodnie. Tak samo jak we wczorajszym poście w takim zestawie można chodzić każdego dnia .

 marynarka -Choies
dresy-allegro

Komentarze

  1. jakie piękne dresy i jak cudnie wyglądają z zółtym

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie idealne, cudne są te panterkowe dresy :-) I jestem jak najbardziej ZA codziennymi, życiowymi postami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglada to jakos slabo, jak w pizamie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam spodnie piżamowe i nie wyglądają one tak :)

      Usuń
  4. Całość bardzo fajnie się prezentuje ;) blog zarówno modowy jak i lifestylowy to też całkiem fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw ;-) panterka jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja super wszystko

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy zrobisz post o swojej całej garderobie ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za panterką, ale Tobie w niej ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zauroczyłam się w panterkowych dresach:>>

    OdpowiedzUsuń
  10. te dresy są świetne! :) strasznie mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny zestaw ;)
    pozdrawiam :
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. szkoda,ze jej nie ma juz:(

      Usuń
  13. wow, nie wiedzialam,że kolor żółty tak świenie współgra z panterką! :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za panterką, ale u Ciebie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są! Przyznaję, że idealnie mi do ciebie pasuja ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie jak zwykle wyglądasz niesamowicie ,uwielbiam twoje zestawy,ale chciałabym tez zwyczajne posty

    OdpowiedzUsuń
  17. masz naprawdę ciekawy styl, ale ta stylizacja w ogóle mi się nie podoba :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się Twoje połączenia kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  19. haha, szanuję zdanie. :D fajna ta pantera połączona z cytrynką <3

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze pięknie :)
    super pomysł, żeby na Twoim blogu pojawiały się posty nie tylko modowe, ale też lifestylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dresy sa fantastyczne, osobiscie nie wpadłabym na to by połączyć je z marynarką w tym kolorze ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz idealnie ;))) A co do pomysłu na bloga uważam, że trafiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne połączenie ;)
    cudowne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  24. spodnie są mega! tworzą fajny kontrast z marynarką ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne spodnie !

    http://madelineamari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely outfit
    nice hair and make-up to match.

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. mam podobne spodnie , zainsporowalas mnie do zrobienia z nimi jesiennej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz :) Uwielbiam printy zwierzęce <3 :)
    Myślę, że opcja lifestylowa na blogu jest jak najbardziej fajna :)
    I jeszcze z niecierpliwością czekam na Twoje nowe foty co tam na głowie zmontowałaś :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie to wszystko wygląda, jak dobry deser, np. banan z czekoladą :) pasuje do Ciebie bardzo taka 'bananowa' stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja :) plecaczek wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny, żywy look :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo dobrze wygląda to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne spodnie, świetnie wyglądasz w tym zestawie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro