Przejdź do głównej zawartości

Yellow + PINK

W mojej palecie kolorów zaraz po bieli i moreli jest żółty .Kolor który skradł moje serce już w dzieciństwie.Gdy patrzę na większość zdjęć to prawie na każdym mam jakiś element żółci na sobie! no dobra czerwony i biały był również przeze-mnie faworyzowany :P Ale żółć jest mi bliska od zawsze. Do pięknej spódniczki z baskinką dobrałam białą zwiewną bluzeczkę (mamciu lubię podkradać Ci ciuszki) na nogi różowe koturny od WILADY  . Jako dodatek żółtą, pakowną torbę - to był jeden z najlepszych zakupów w moim życiu !.

Koturny- WILADY  Spódniczka - CUDMODA
Torba- ALLEGRO  Bluzeczka-  MAMI




+ Już niedługo rozpocznie się nowy rok szkolny, Choies z tej okazji przygotowało wiele ciekawych propozycji ! 

Możecie je znaleźć TUTAJ/HERE 


 

Komentarze

  1. to się nazywa piekna kobieta .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie połaczenie

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo"smaczne " stylizacje uwielbiam je oglądać:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz, buty masz boskie!
    jesteś sexy ;)

    zapraszam do mnie.
    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam twoje stylizacje :) nie znam żadnej innej osoby która wygląda tak korzystnie w żółtym, trzeba mieć jednak ładny kolor cery itp . ja np. wyglądam okropnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw, wyglądasz rewelacyjnie!!!!
    Obserwujemy się na Bloglowin, mój http://www.bloglovin.com/en/blog/4134273

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja.
    Wszystko zapięte na ostatni guzik.
    Bardzo mi się podoba takie połączenie.

    P.S jaki to marka & kolor farby?! Śliczny !

    Buziaki SYlvia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam ten kolorek u fryzjera także nie wiem jaka to dokładnie farba ,były mieszane ciemne dwa odcienie brązu . Pozdrawiam!

      Usuń
  10. That is a stunning outfit! The yellow skirt is amazing and that bag is also so cool :)

    OdpowiedzUsuń
  11. połączenie tej spódniczki z koturnami wyszło niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie! ;) a buty - no po prostu brak słow ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz, lubię Cię w takich zestawach ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ;*
    Pozdrawiam
    zapraszam do mnnie

    OdpowiedzUsuń
  15. idealne kolory!!!! odwazne i drapiezne!!!
    ✭ ✭ ✭
    Zapraszam do mnie na konkurs we współpracy z EVĄ MINGE, do wygrania sukienka od znanej projektantki.

    OdpowiedzUsuń
  16. ta torba jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ślicznie. Spódniczka rewelacyjna ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie ....ten kolorek bardzo do ciebie pasuje :)


    Spódniczka cudna :)


    POZDROWIENIA

    TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  19. Tobie ten kolorek pasuję idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your yellow bag!
    http://misscarrie79.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Misscarrie79-Fashion-Blog/125226864298074

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham twoje stylizacje <3
    ps. zajebisty nagłówek :D
    zapraszam julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. spódniczka jest cudowna:) i buty, buty są fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudownie Ci w takich kolorach:) super!

    OdpowiedzUsuń
  25. so lovely xx
    jadegillett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś najbardziej kobiecą blogerką jaką znam, uwielbiam twoje stylizacje
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam taka sama le czerwona torebkę, jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest ciekawie! Fajnie, że nie przesadziłaś z dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  29. Spódniczka i buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudownie! Powiedz mi, nie bolą cię nogi jak cały dzień śmigasz na wysokich bucikach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mój pech całe dnie nie mogę śmigać w takich butach,ale 3 godzinki spokojnie bez zbędnego bólu :)

      Usuń
  31. Kolorami polaczylas to fenomenalnie <3 Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna stylizacja :)
    buty są przeecudowne! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne połączenie kolorów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna ta torba. pięknie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale tutaj kolorowo! :)
    Podoba mi się ta stylizacja!:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję bardzo za odwiedziny i pozostawiony komentarz.
    Cudowny zestaw, wspaniale wyglądasz, fajnie wszystko dobrałaś.
    Mania, mania1269.blogspot.com
    Zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna ta spódniczka i torebka. <3 Ten kolor bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  38. to się nazywa zestaw

    OdpowiedzUsuń
  39. bosko na prawdę

    OdpowiedzUsuń
  40. widzę,że coraz bardziej traktujesz blogowanie na serio,bardzo mi się to podoba.Stałaś się nawet jedną z moich ulubieńszych blogerek! tak trzymaj ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. Miło się na Ciebie patrzy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale ładnie ! Ślicznie to wszystko dobrałaś :)
    Pozdrawiam i wolnym czasie Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolory miażdżą!
    Bardzo podoba mi się połączenie żółtego i różu ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialny zestaw, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. podoba mi sie , a bluzeczka mega korzystna :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. przepięknie!
    bardzo mi się podoba żółta spódniczka z baskinką :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne kolory :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik