Przejdź do głównej zawartości

Khaki Deer Jumper

Przyznam,że ostatnio dodawałam rzadko posty ze stylizacjami,narzekaliście na małą ilość zdjęć.Dziś chcę to naprawić :) Mam dla Was nowy zestaw i więcej zdjęć!
Dziś możecie zobaczyć mnie w nowym sweterku z Sheinside . Jest cieniutki ,czyli idealny na taki dzień jak dziś ,troszkę chłodniej ,ale nie za zimno.Do niego dobrałam widziane przez Was nie raz asymetryczne szorty od Choies .Całość pozostawiona w dwóch kolorach.Buty może nie wszystkim się spodobają,ale mówię Wam są bardzo,bardzo,bardzo wygodne! 

W takim razie ocenę pozostawiam Wam !





Sweter-  HERE  SHEINSIDE
Szorty-  CHOIES HERE
Torebka- Hause
Buty- eBay

Komentarze

  1. fajnie to połączyłaś!:) zresztą, jak zwykle!zapraszam na nowy post z recenzjami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, bosko!

    ps. kup sobie takie kokardki w roznych kolorach - ta zdecydowanie za bardzo rzuca sie tutaj w oczy i psuje zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ich dużo ,lecz niestety tylko ta dobrze trzyma moje włosy:( Caly czas poszukuję innych :)

      Usuń
  3. Pięknie...sweterek jest przeuroczy :)

    Śliczna torebka.


    POZDROWIENIA

    TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  4. oo sweterek genialny :)
    świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie nie psuje kokardka wcale całości..
    ii co mam z Tobą zrobić ? zjeść cie candy ;) ? heheh. Jesteś niesamowita !
    Genialne zestawienie, podoba mi się że zawsze Twój ubiór jest dopasowany do pozostałości - i like it ! ...
    Faktycznie sweterek zdecydowanie wygląda ładniej na kimś - ZASKOCZYŁAŚ MNIE ! ja bym się bała zaryzykować kupując tak na sucho. A gdzie kupiłaś zegarek ? podaj mi MAILA- mam do Ciebie parę pytań :)

    carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lyneczk4@gmail.com Napisz z chęcią Ci odpowiem na wszelkie pytania:)

      Usuń
  6. cudownie wyglądasz Karolinko... sweterek jest boski.... torba piękna i buciki też mi sę podobają... wyglądasz bombowo... super, że dodałaś więcej zdjęć :) ale dla mnie to i tak mało, bo można oglądać i oglądać sto razy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ajć- ten zestaw jest cudowny!!!! i Ty tak ślicznie wyglądasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy zestaw dotychczas widzialam! Genialnie, za kochalam sie, w trafilas w dziesiatke!
    Pozazdroscic urody jak i kobiecych ksztaltow a najabardziej twoich przeslicznych wlosow!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. boski jest ten sweterek - jestem w nim zakochana - chcę ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice!
    http://misscarrie79.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Misscarrie79-Fashion-Blog/125226864298074

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten sweterek <3
    Stylizacja bardzo mi się podoba ;)
    Super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz uroczo, jednak zmieniłabym torebkę na inny kolor, bo za bardzo zlewa się ze sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie wygląda ten sweterek z szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam ten sweterek na ich stronce ;)
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie

    Zapraszam do mnie, dopiero startuje a aktualnie jest poszukiwana blogerka modowa do stałej współpracy.

    Jak możesz dodaj do obserwujących

    Y O L O - You Only Live Once

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie ci w tym kolorze, super zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka rewelacyjna! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great combi!
    I like your shoes!

    xx

    Alina
    wavystyle.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  20. Co to za buciki? Koturny?:>

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku jakie masz chudziutkie nóżki <3 Zapraszam na nowy post poświęcony pewnemu, ciężkiemu do zinterpretowania klipowi. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne zestawienie:)
    Świetny sweterek:)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze rewelacyjnie wyglądasz!!! Sweter jest cudny!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi to every one, the contents present at this web site are genuinely awesome for people knowledge, well, keep up the good work fellows.


    Here is my web page: healthy diet plan

    OdpowiedzUsuń
  25. love your jumper!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  26. Love that feathery necklace! <333

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle cudownie, sweter jest szałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. The jumper looks so good with the skort, lovely fit!

    www.studdedkisses.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie :) podoba mi się połączenie bieli z beżem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny sweterek :) Też chcę taki <3

    OdpowiedzUsuń
  31. genialny sweterek!

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ten sweter jest świetny! uwielbiam takie luźne zestawy. wyglądasz wspaniale! :)

    zapraszam do siebie i obserwuję z przyjemnością :*
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacja <3 ubóstwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz super, świetne zestawianie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiem jak Ty to robisz, że we wszystkim co założysz wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

JAKI STRÓJ KĄPIELOWY WYBRAŁAM DLA SWOJEJ POCIECHY

Z racji tego,że moją pociechą jest córka to można być pewnym, że zakupy kostiumu kąpielowego to czysta przyjemność. W dodatku wybór kolorystyczny oczywiście musi paść zawsze na róż. To chyba tak już jest w naszych mózgach zakodowane. Mimo małej sympatii do tego koloru i tak go wybieramy. To tak jak z innymi tematykami.
Wracając do samego kostiumu. 


Jaki wybrać dla 0-12 miesięcznego dziecka? 

Moja córka ma 11 miesięcy wybierając strój kierowałam się głownie tym by był funkcjonalny . Czyli w szybki i łatwy sposób można było go ściągnąć z ramiączek oraz by był jednoczęściowy. 
Jakoś nie uważam, że takie raczkujące dzieci, które nie chcą dać sobie już zmienić pampersa byłyby w stanie wysiedzieć w dwuczęściowym . Raczej się nie da. Także jednoczęściowy to podstawa .

Żeby nie wiało nudą...

no właśnie, zwykły różowy totalna nuda!   Różowy, neonowy w groszki z tiulową ala spódniczką- ale czad ! lub różowy w gwiazdki z wycięciem na plecach - wydaje się również słodko nie sądzicie ? 

Mi się bardzo pod…