Przejdź do głównej zawartości

denim & brown akcent

Nie ma to jak spacerować kilkanaście godzin w wygodnych butach ! Te mokasyny to jeden z najlepszych moich zakupów jakie mogłam dokonać w ostatnim czasie. Do nich nałożyłam jeansowe spodnie oraz koszulę ,którą mogliście zobaczyć  tutaj .Torebka to również nowość ,spodobała mi się dlatego,że jest troszkę inna niż te wszystkie które mam :)Całość moim zdaniem fajnie współgra .
A jakie jest Wasze odczucie ??  :)



Koszula - CHOIES / HERE


Przypominam o Konkursie !! TUTAJ
 

Komentarze

  1. o jak ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie jestem na tak! masz świetne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne dopasowanie butów do torebki. Reszta fajna, mimo że utrzymana w bardzo podobnej do siebie tonacji to wygląda świetnie. Mam słabość do dżinsu ;)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak wygodne buty, świetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie kochana :) PS. Szukam stancji, nie orientujesz się może czy ktoś nie wynajmuje albo nie szuka współlokatorów z Twoich znajomych? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. momkasyny to jedne z najlepszych butow!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie świetnie na tobie leżą :))

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialna stylizacja, aż brak mi słów<3!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam polaczenie jeansu z jeansem :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt bombowy... świetna koszula

    OdpowiedzUsuń
  12. great denim on denim look!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  13. do tych butów nie byłam przekonana jak je zobaczyłam.. ale teraz.. dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie :)
    świetna koszula i torebka :D

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się koszula i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty! Zastanawiałaś się kiedyś nad stylizacją Sheen?

    OdpowiedzUsuń
  17. super :) świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestes przepiekna, pozazdroscic urody!
    Masz swietna figure ktora fajnie podkreslasz w kazdym poscie!

    Genialne buziki, rowniez posiadam podobne!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie! Koszula, jeansy, torba i mokasyny. Uwielbiam!
    Obserwuję i przyjemnością i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podobają te buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Very nice your sporty outfit!
    http://misscarrie79.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Misscarrie79-Fashion-Blog/125226864298074

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! you look amazing ! This look totally suits you

    + would you like to follow each other?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, boskie buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny strój :) niby taki prosty ale przyjemnie się patrzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. swoje mokasyny pokochałam od pierwszego spaceru, widzę że ty swoje również :)
    pozdrawiam!
    http://filcowasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super! torebka i mokasyny obledne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz, tak na luzie :) Zapraszam na nowy post, w którym dużo się dzieje oraz do oceny mojego nowego szablonu! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie!!

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny look!spodnie genialne;))

    OdpowiedzUsuń
  30. butki fajne, ale torebka chyba jeszcze lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny zestaw :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mokasynki bardzo fajne na oko wygladaja, ze sama wygoda. Stylizacja swobodna, swieza taka wlasnie do chodzenia w komforcie ale ze stylem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylizacja prosta, ale bardzo fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Thank you a bunch for sharing this with all of us you actually understand what you are speaking approximately!
    Bookmarked. Please additionally seek advice from my site
    =). We could have a hyperlink change arrangement among us

    Here is my site - diet plan

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dla mnie rewelacja! Świetny zestaw! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. super!mokasynki wygladaja na bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro