Przejdź do głównej zawartości

Asymetryczna spódnica+ Panterka

Kolor brzoskwiniowy jest jednym z moich ulubionych kolorów na lato zaraz po bieli.Mogliście już to dostrzec w kilku postach.Tym razem będzie on w postaci asymetrycznej ,zwiewnej spódniczki.Takie spódniczki były modne w tamtym sezonie,aczkolwiek i w tym cieszą się duża popularnością.Taką bądź inne modele/kolory można nabyć tutaj .Nie miałam dziś dużo czasu do namysłu z czym ją połączyć i padło na panterkowy top ,na nogi nałożyłam beżowe czółenka ze złotymi noskami ,a jako dodatek brzoskwiniową kopertówkę.  
Jestem ciekawa czy są tutaj osoby lubiące kolor brzoskwiniowy ???:)


+ MÓJ FACEBOOK
Spódniczka - TUTAJ  czółenka - Stylissmo

Komentarze

  1. genialnie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. o fajne połączenie brzoskwini i panterki:) super! zapraszam na nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kolor brzoskwiniowy, choć tą spódniczkę określiłabym raczej jako łososiową ;)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. również uwielbiam ten kolor,a Tobie on jest po prostu pisany

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak słodko wyglądasz,lubię takie połaczenia;) nawet bardzo,bardzo a buty dopełniają całości .Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle wyglądasz genialnie, no po prostu kocham Twoje stylizacje ; )
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wyglądasz!! :**

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz rewelacyjnie;) świetne połączenie panterki z brzoskwiniową spódnicą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie !
    A bluzeczka skad? czy to groset? a może body, niby drapieżnie, a cukierkowo hardcandy dosłownie !
    heheheh
    Buziak, i pozdrawiam;*
    carolliness

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to top :) gdzieś na internecie wyszperałam:) dawno to było .Pozdrawiam!

      Usuń
  11. bosko :) U mnie post, który czeka na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przeslicznie wyglądasz, bardzo dziewczeco i letnio ! PODOBA MI SIĘ , POZDRAWIAM;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Que bonita la falda!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kolor brzoskwiniowy, od razu kojarzy się z latem, a Ty wyglądasz pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo matko zabrakło mi słów!
    Mega mega ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. przepięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic dziwnego, że lubisz brzoskwiniowy bo ślicznie w nim wyglądasz :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  18. super look :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja również lubię ten kolor. :)
    ślicznie wyglądasz w tej stylizacji. ;)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jej wspaniale się ubrałaś <3 tak mogłabym iść ubrana na wesele do rodziny chłopaka :)
    muszę pomyśleć czy sukienkę kupić czy coś pod to co masz :)
    bardzo mi się podoba ,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten kolor, a spódniczkę masz cudną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niewiem co pisać , wyglądasz bosko ! Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. ja uwielbiam kolor brzoskwiniowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja na najwyższym poziomie, wszytsko idealnie ze sobą współgra :D

    Bardzo mi się podoba <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne połaczenie!pięknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. spódnica ma ekstra kolor :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja lubię kolor brzoskwiniowy. :) ładnie Ci w takich kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna spódniczka:)
    top skąd??

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna ta spódniczka pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie! ;)

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. KOCHANA CUDNIE WYGLĄDASZ :))

    Śliczny zestaw, bardzo podoba mi się takie połączenie :)

    Reklama Najstarszego zakładu pogrzebowego ZIELEŃ pod listą komentarzy mnie ROZWALIŁA ;) Aż zrobiłam sobie PrtSc ;) Ależ mają pomysły Ci od reklam hihi :))

    Buziaczki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękna spódniczka <3. Śliczna jak zwykle :).

    OdpowiedzUsuń
  33. też kiedyś miałam wielką brzoskwiniową fazę, już mi trochę przeszło ale w szafie pozostały jej pozostałości. Fajnie się prezentuje z panterką ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello Lovely ♡

    I really like your blog, very nice photos!
    If you got time, take a look at my blog:

    http://miss-poupette.blogspot.de/

    Love, xx L. from Miss Poupette

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam motyw panterki!
    wspaniale go połączyłaś z morelową spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. życie codzienne - a co to takiego ????

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro