Przejdź do głównej zawartości

Swallows & dungarees denim

Dzisiaj mam dla Was zestaw z samych nowości -jedynie co mogliście już widzieć to biżuterię.Ogrodniczki były moim must have od dłuższego czasu -po prostu nie mogłam się im oprzeć,nie zważając na to,że są na mnie za duże to i tak je uwielbiam-pasują do Wszystkiego .Bluzeczka w jaskółki chodziła również po mojej głowie ,także udało mi się taką zdobyć.A na nogach trampki na podwójnej podeszwie ! Takie zestawy wywołują we mnie wiele refleksji -lato zostań dłużej....

Komentarze

  1. ogrodniczki przypominają mi lata dzieciństwa:P świetne są i buty fajne:) zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampki świetnie wyglądają z tą koszulką :*** Jak zwykle ślicznie wyglądasz :)

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś taka piękna,cudowną masz buzię bez okularów:):OO!

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka Ty ładna jesteś omomom*___*

    OdpowiedzUsuń
  5. koszulke mam identyczna nawet kolor taki sam o ile sie nie myle to chyba to new look ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzka, fajnie komponuje się z tymi ogrodniczkami :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :) ja też żałuję, że lato się już kończy :(:(

    Miłej nocki i zapraszam do siebie :)
    www.blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie! Ogrodniczki są świetne, nadają charakteru całej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz! :D

    zapraszam do siebie na nowy post: http://essqise.blogspot.com/2013/08/laura.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie. ;)

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ale świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. te trampki na grubej podeszwie kocham :D najlepsze co moz byc!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebiste ogrodniczki, jak i całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie Ty te wszystkie ciuchy mieścisz?

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz zapraszam cię do mnie http://zanettt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Skąd bluzeczka? śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne ogrodniczki, a Ty jak zwykle rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam troszkę podobne ogrodniczki, uwieeelbiam je! :) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super wyglądasz :)
    zapraszam do siebie ;)
    http://red-and-black-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ogrodniczki i od razu przypominają się szkolne lata :) bardzo dziewczęco wyglądasz!

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Na luzie! i co najważniejsze jest kokardka! :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne ogrodniczki. Ja już długo szukam idealnych dla mnie i niestety jeszcze nie znalazłam tych jedynych...

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne kolory. ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania świetna biżuteria a zasady są naprawdę łatwe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś taka śliczna *o* I masz tak świetne ubrania ♥ TYlko pozazdrościć !

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super wyglądasz ! bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne ogrodniczki.:D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne ogrodniczki, przydałyby mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś taka śliczna! I masz szczupłą cudowną figurę! :)
    Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Awh, jak slodko <3
    Swietne ogrodniczki!
    Ja ostatnio rowniez zaopatrzylam sie w takie, gdyz spedzalam wakacje w goracej Polsce z przyjaciomi, tak na luzie a przedewszystkim wygodnie !

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba musze odszukać swoje głęboko zakopane ogrodniczki :D zainspirowałaś mnie :D już kolejny raz:D

    OdpowiedzUsuń
  33. ale luzacko :):) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Perfect outfit. You look great. Have a nice day-.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. zaluje ze nie znalazlam zadnych fajnych ogrodnicznek :/ wygladasz super

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne wyglądasz:)))
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. No i super to wszystko połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale urocza bluzka w jaskółki <3

    OdpowiedzUsuń
  39. delikatnie, dziewczęco, cudnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zestaw super! Zazdroszczę, sama rozglądałam się za ogrodniczkami i nic ciekawego nie znalazłam. Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Heya! I'm at work browsing your blog from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the great work!

    my webpage :: diet plan to lose weight

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne stylizacje! skąd ogrodniczki? pewnie teraz już i tak nie kupie bo nie przydadzą sie zwazajac na pogode za oknem ale cudne są :D dodaje do obserwowanych ślicznoto!

    OdpowiedzUsuń
  43. super ogrodniczki ;))

    Może obserwacja blogów? ja już to zrobiłam liczę na to samo;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialny zestaw, ładnemu we wszystkim ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro