Przejdź do głównej zawartości

LILLI KOŃCZY 3 MIESiĄCE

Czy Wy też to widzicie jak ten czas szybko płynie? Dni uciekają nam przez palce, mijają tygodnie i miesiące. Wszystko dzieje się tak szybko. 
Będąc jeszcze w ciąży, albo i nawet przed ciążą wszystko się działo tak powoli, dłużyło się. Szczególnie czas ciąży, oczekiwanie przyjścia ukochanego dziecka. Pierwszy trymestr był najgorższy- pamiętam każdą godzinę jak płynęła wolno -koszmar. 
Drugi był już troszkę lepszy, ale nadal to samo - chciałam już urodzić i skończyć marudzić. W końcu przyszedł trzeci, zaczęło się wielkie odliczanie- kompletowanie ostateczne wyprawki i planowanie tego jak to będzie wszystko wyglądało gdy się urodzi.. 
I przyszła na świat ONA..  przewracając cały świat do góry nogami !Dzień za dniem leciał i minął pierwszy miesiąc,nim się obejrzałam drugi ... a dziś ? Dziś właśnie mija 3 miesiąc życia małej Lilli . Kiedy to zleciało? Czas pędzi zdecydowanie zbyt szybko- nie da nam się sobą nacieszyć. 
A nim się obejrzę, to będę musiała wybierać już pierwsze buciki do przedszkola.. potem kompletować wyprawkę szkolną- szook.

Ciągle sobie powtarzam i chcę się tego trzymać, by jak najwięcej uwieczniać nasze małe szczęście na zdjęciach - by miała pamiątkę. I nie mówię tu tylko o zdjęciach na laptopie, ale wywołując je. 
Kochani róbmy jak najwięcej zdjęć- wywołujmy je, cudownie jest później siąść ze stertą albumów i wspominać lepsze i gorsze chwile. 

A tymczasem zostawiamy Was z naszą, małą dzisiejszą sesją -  nie doskonałą -ale chciałam uwiecznić nas dwie w ten piękny piątek 12.08.16 

Komentarze

  1. Słodka;) Niech rośnie zdrowo i radośnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno brałaś ślub a ja brałam go kilka dni po Tobie :) teraz masz 3 miesieczna Lili na rekach a ja 3 miesiecznego dzidziusia w brzuszku :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas szybko leci a dzieci szybko rosna ;) słodka jest :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności! Pozdrawiamy razem z Jasiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…