Przejdź do głównej zawartości

sweater in pigtails and jeans

Golf tak jak czapka we wcześniejszych latach mojego życia był zmorą. 
Mama często nakazywała mi je nosić,aby było mi ciepło-bla bla bla..
Nie byłam posłuszna jeśli chodzi o to,wolałam chodzić w bluzach i bluzkach. 
W ubiegłym roku zakupiłam sobie golf, właśnie ten z dzisiejszej notki.Założyłam go raz,ale tylko na chwilkę..jakoś dziwnie w nim się czułam. Schowałam głęboko do szafy ,wyjęłam go wczoraj i spodobał mi się .
Mój golf jest gruby ,w warkocze i w uroczym karmelowym kolorze.Połączyłam go z beżowym kożuszkiem,jeansowymi rurkami oraz botkami w stylu emu (które są podróbkami-ale moje stopy w nich nie odmarzają !) Czułam się dobrze w takim zestawie.
Teraz mogę śmiało zamawiać golfy hihi
Lubicie golfy? Nosicie je ?

kożuszek-Top Ubrania golf-?? spodnie-Reserved  botki-biedronka

Komentarze

  1. ostatnio tworzysz takie fajne,codzienne zestawy ,że z chęcią tu wracam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw:) do golfów chyba nigdy się nie przekonam , ale ty wyglądasz pięknie w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sniegowce z biedry sa najlepsze ! o dziwo sie jeszcze trzymaja hih

    OdpowiedzUsuń
  4. idealnei jak zyw3kle, golfów nie lubie ale u Ciebie wyglada to naorawde dobrze

    OdpowiedzUsuń
  5. z posta na post coraz lepij

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka ładna czapka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba:) Chociaż w dzieciństwie też pewnie miałabym opory;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zamarzałaś przez kolano ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam,że zimno mi tylko w twarz,ręce i stopy.Także w nogi mi wcale nie zimno ,no chyba że byłoby -20stopni

      Usuń
  9. jedna z naturalniejszych polskich blogerek

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie lubię golfów, ale ten jest bardzo ładny :)
    cała stylizacja mi się podoba :D

    essqise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. czapka jest po prostu super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie Ci w golfie ! :)
    Ja nie mogę go nosić ze względu na duży biust.. wyglądam wtedy jak jakiś ufoludek ;)

    Pozdrawiam,http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten golfik i ładnie Ci w nim! Ja w sumie nic nie mam do golfów, ale raczej nie mam żadnego w szafie aktualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wyglądasz, świetny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, fantastycznie wyglądasz w tym golfie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi sie:) aczkolwiek ja pewnie niewygladalabym dobrze w takich jasnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Extra secik ! Fajne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kożuszek !
    zapraszam do mnie http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super kolor ma Twój golf, spodnie też genialne! pozdrawiam :)

    www.blondeallaround.blogspot.com

    www.facebook.com/blondeallaround

    OdpowiedzUsuń
  20. W taka pogodę, jaka jest u mnie obecnie, golf jest niezastąpiony, ponieważ jestem ogromnym zmarzluchem :) Świetny zestaw i sama bym nie pogardziła takim golfem.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja odkąd jestem mała nie noszę golfów, bo ich nie lubię, ale może kiedyś podobnie jak tobie odmieni mi się to :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjnie wyglądasz! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie! moje kolorki :)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/rozkloszowana-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  24. jak już pisałam na Twoim fanpage-u nie mogę się przekonać do golfów, za to Ty wyglądasz w nim uroczo :) moja mama jest Twoją wielką fanką, pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Golfy w mroźną zimę są na miejscu pierwszym w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie noszę, ale Twój wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne spodenki Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jakoś wciąż nie mogę się przekonać do noszenia golfa :D No cóż, może kiedyś ^^
    Tobie w nim rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. ja na ogół nie lubię golfów ;)
    fajny kożuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie, cudna kurteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  31. do twarzy Ci w odcieniach beżu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. strasznie nie lubiłam chodzić w czapkach a teraz bardzo lubię!
    wyglądasz cudownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz, ja niestety jakoś nie przepadam za golfami ;/
    Twoja torebka jest genialna
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystko ok, tylko nie te spodnie :/ jak dla mnie psują całość.

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny zestaw, czapka jest boska<3

    OdpowiedzUsuń
  36. oj ja tez tak jak Ty nie lubilam golfow i czapek :D teraz golfow w sumie tez, ale bez czapki sie nie ruszam :)) super masz czapeczke

    OdpowiedzUsuń
  37. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    mylittlelilou.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  38. nienawidzę nosić golfów, ale śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny set,bardzo takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie, golf jak najbardziej ci pasuje. :) ładnemu we wszystkim ładnie. :D

    blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zestaw, wszytsko mi się w nim podoba :) torebka boska :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Torebka podoba mi się zdecydowanie najbardziej :) Ja nadal nie mogę się przekonać do noszenia golfów i swoje.. obcinam :) Wolę nosić swetery, a przy mocniejszym mrozie założyć szalik bądź komin ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. fantastyczna kurteczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nienawidzę golfów. Szczególnie na facetach. Pomimo tego, wyglądasz prześlicznie! Świetne kolory!

    Dziękuję za komentarz u mnie. Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajny zestaw ;) góra mnie urzekła w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  46. No mi niestety ten uraz z dzieciństwa do golfów pozostał do dziś dzień i nie mam w swojej szafie ani jednego :P hehe Ale Twój rzeczywiście jest świetny, ten warkocz dodaje mu uroku :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Extra zestaw,zwłaszcza kolory:)Super spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. kolorystyka tej stylizacji jest wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne połączenie <3
    Ja golfy noszę,ale nie przepadam...noszę gdy jest naprawdę zimno,ale i tak pod szyją podwijam na raz bo trochę mnie denerwuje :)
    Buty mam takie z Atmosphere za jedyne 23 zł i powiem szczerze,że to moje najcieplejsze i najwygodniejsze buciory :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. fajnie wyglądasz, ładny kożuszek ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro