Przejdź do głównej zawartości

beautiful dress

Często dostaję od Was masę pytań dotyczących w czym chodzę na imprezy,jakie ubrania wybieram.Jakie podobają mi się sukienki na studniówkę,karnawał czy też wesela. Postanowiłam dziś Wam pokazać moją pierwszą propozycję. Jest nią sukienka z długim rękawem,koronkowa,czarno złota.Bardzo elegancka. Najbardziej urzekł mnie w niej brak dekoltu z przodu,a większe wycięcie z tyłu.Połączyłam ją dość oczywiście,gdyż tylko ze złotym i czernią wygląda na prawdę dobrze.Taką sukienkę śmiało można nałożyć na wesela,studniówki,karnawał czy też na imprezy ze znajomymi.

A za kilka postów pokażę Wam inną piękną sukienkę ,która skradła moje serce.


Sukienka- MAXIMUS botki-WILADY

Komentarze

  1. cudowna kobieta,piękne rysy twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka Ty ładna jesteś ,a sukienka miazga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz kochana
    Mam nadzieję ze nie zmarzłaś ;*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo







    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz ślicznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka;)

    zapraszam na nowy post!
    http://glammadz.blogspot.com/2014/02/futerkowa-wariacja.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ten dorysowany pieprzyk srednio pasuje xd

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka rewelacyjna a buty mega ...fajny secik podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście piękna sukienka ;) z tyłu ma fajny dekolt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest, świetnie wygląda do tak mocno kryjących rajstop!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna sukienka :) taka romantyczna, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niech będzie ta sukienka w rozmiarze xs to jja kupie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Piękna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna sukienka! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sukienka !
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dawno tu nie zaglądałam,ale przyznam,że zmieniłaś się na duży plus w dodatku coraz bardziej zachwycam się Twoją urodą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow!
    co za sukienka!

    często wolę się przespacerować niż jechać komunikacją miejską i to jest super!
    a szczególnie, kiedy pogoda za oknem piękna i słońce świeci!
    sama przyjemność!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ach dziewczyno, zachwycasz, piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś taka ładna,ale sukienka brzydka;/

    OdpowiedzUsuń
  20. mam podobną tylko czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ladnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń

  22. Zapraszam na mojego bloga, ktory powstał 2 dni temu :) Pojawią się na nim stylizacje, posty tematyczne itd ;3
    Wejdź, pooglądaj i zaobserwuj ! ;3
    Jeśli bawisz sie w obserwacje za obserwacje okej tylko daj znac ze obserwujesz :)
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ooooojeny jak cudoooownie ;)) sukienka jest wspaniala ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Drapieżna wersja królewny Śnieżki:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna ta sukienka i podziwiam , że pozowałaś w niej samej;)
    Ja bym chyba zamarzła :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku i znowu Cię podziwiam ....ja bym zamarzła ....gorąca kobietka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sukienka :)

    zapraszam do mnie

    www.xxxobsessionxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniała. intrygujący print!

    OdpowiedzUsuń
  29. buciki i sukienka rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  30. ale masz śliczne włoski ♥ i stylizacja też świetna!

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam te Twoje chude nóżki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś niesamowicie zgrabna i wyglądasz świetnie w tej sukienkce. http://preteksty.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna stylizacja :D
    Sukienka jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  34. Przytyj trochę chudzinko! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro