Przejdź do głównej zawartości

YETI Coat

Kochani mam dziś dla Was kolejną stylizację.W roli głównej Futrzane Yeti -które odgrywa tu główną,najważniejszą rolę.Ja osobiście lubię dziwne okrycia wierzchnie. Futro/płaszcz w takim stylu wisi dość długo w mojej szafie. Mój chłopak był sceptyczny do niego ,ale przy ciekawym/neutralnym połączeniu stwierdził,że to fajna alternatywa przy zwykłych kurtkach i płaszczach .Co tu dużo pisać,to właśnie on zdominował tę stylizację. Podoba się komuś?

Komentujcie :)
FANPAGE




Komentarze

  1. piękne futro ,wystawisz na sprzedaz?? albo zrob wyprzedaz szafy ,wiele osob na pewno bedzie chetnych

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejciu jak bosko !

    OdpowiedzUsuń
  3. buty i sweter cudo,a futro dla szczupłych osób fajne,dla grubszych niestety już nie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torebka:) futerko osobiście trochę bym rozczesała np. dużą szczotką do modelowania włosów:) wyglądałoby lepiej:) ale tak to wyglądasz fajnie:) zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie było rozczesane,ale po dłuższej jeździe samochodowej zrobiło się właśnie takie-ale i tak mi się podoba:) :*

      Usuń
    2. aha czyli już takie po prostu ma być:) nie no nie wygląda to źle:) pozdrawiam:)

      Usuń
  5. HEJ, NOSISZ APARAT NA ZEBACH? :)
    super zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czemu nigdy nie pokazujesz zabkow?

      Usuń
    2. nie lubię się szczerzyć do zdjęć:)

      Usuń
  6. jak zawsze wyglądasz pięknie, jednak futerko nie w moim guście, wolę takie puchate...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja, te futro trochę nie w moim stylu ale ty w nim świetnie się prezentujesz ;)
    http://modowyfreestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No no !! Ale świetnie ! :)
    Śliczne zdjęcia!
    Jesteś przepiękna!
    Pozdrawiam :)
    kiniaxall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia ^^
    Zapraszam
    http://zozolekzozolek12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No kochana Twój chłopak miał absolutną rację, aż grzechem byłoby aby te cudo wciąż wisiało w szafie :) Świetny zestaw z tym futrzakiem stworzyłaś, niby jest jak to nazwałaś "dziwny", ale ja uwielbiam takie nietuzinkowe udziwnienia :) Super :) Gorąco Cię pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajny ten futrzak :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjnie wyglądasz:) piękne masz to futro:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez lubie takie dziwne okrycia;) sa duzo ciekawsze niz zwyczajne kurtki czy plaszcze. Twoj futrzak jest genialny w swojej dziwnosci:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. buty boskie :)
    a futerko rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyglądasz, cudna torebka :)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. So nice!
    http://misscarrie79.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Misscarrie79-Fashion-Blog/125226864298074

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam Twoją torebeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Futerko dodaje tej stylizacji charakteru, jest cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda na mega mega cieplusie :D

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się najbardziej podoba torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Płaszczyk to bym Ci skradła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna torebka :) Ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  23. na pewno jest cieplutkie! duży +, że ma dodatkowo kaptur. w takim płaszczu zima niestraszna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne futerko! pięknie się prezentuje i wygląda na cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny yeti:) Chyba nie miałaś na sobie jeszcze ciucha który by mi się nie podobał;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odważne futerko! Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. And that’s why our Dragon City Cheats can perform almost all the tasks in game.

    OdpowiedzUsuń
  28. Coraz bardziej lubię tutaj wpadać! Dzięki za odwiedziny ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. sweterek i naszyjnik - śliczne! :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz, ciekawa stylizacja ;) zapraszam też do siebie ;)
    http://chmielublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja osobiście nie lubię takich "futrzaków" na sobie,jednak na Tobie wygląda ciekawie ;)
    W tej stylizacji Twoje BUTY są mega ! Bardzo mi się podobają !

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Struktura futrzaka nie przypadła mi do gustu, ale buty do Ciebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweter idealnie do Ciebie pasuje ;) pozytywna osoba z Ciebie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  34. WOW this yetti coat is just perfect!! xoxo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro