Przejdź do głównej zawartości

Ecri Skóra i podarte jeansy

 
Niestety na dworze zrobiło się dość chłodniej i czas zasypywać Was jesiennymi stylizacjami i przy okazji nowościami, które nabyłam w ostatnim czasie.
Wiele osób lubi jesień- szczególnie modowych- wtedy mogą naprawdę wykazać się swoją pomysłowością i oryginalnością. 
Ja chciałam być oryginalna i postawiłam na skórzaną kurtke w kolorze ecru. Coś dla odmiany od zwykłej czerni  ( w taką też się zaopatrzyłam..) albo od zamszu, który stał się modny tej jesieni. 
Ecri skóra ma w sobie nutkę sportu i nutkę klasy- wydaje mi się, że jest doskonałym okryciem wierzchnim dla dziewczyn po 20stce jak i po 40stce.  Doskonale będzie wyglądała z blond włosami, lub z kasztanowymi. 
Postanowiłam połączyć ją z pakowną torbą, podartymi spodniami i sportowymi snakersami w ciekawym kolorze! Złoto połaczone z bielą! Kolejny hit tej jesieni- błyszczące buty. Ostatnio gdzieś w gazecie natknęłam się na pewną polską gwiazdę, która w podobnych wystapiła na waznym evencie.
Strój idealny do biegania !

Podoba się??


Kurtka- salon GIANNI (galeria SIEDLCE/Salon „GIANNI” ul.Aleksandrowska 18/BIAŁA PODLASKA
-Salon „OCHNIK”(partnerski) Galeria „Rywal” ul.Brzeska 27)
Torba- sklep internetowy
Spodnie- Zara
Snakersy - KHRIO tutaj/stacjonarnie
Koszulka - PEPCO 

 
 














Komentarze

  1. Świetna stylóweczka! I jakie cudne masz te ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Skóra" świetna jest!

    ______________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, codzienny look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje buty świetne :) fajnie dobralas zestaw do sylwetki :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw ;) Bardzo podobają mi się Twoje spodnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://worldbymyy.blogspot.com/2015/09/blackletterbag.html
    Również zapraszam na moją stronkę na fb https://www.facebook.com/Worldbymy-224158167735513/timeline/

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie trochę nie w moim stylu, ale przyznam, że super wyglądasz! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik