Przejdź do głównej zawartości

PIKOWANA KURTKA I SNAKERSY

Nie oszukujmy się, mamy już jesień. Sezon na kurtki, botki, snakersy, szaliki, kapelusze uważam za otwarty. A z racji tego, że uważam że otwarty przychodzę dziś do Was z najnowszą stylizacją, w której główną rolę odgrywa moja nowa kurtka oraz snakersy.
Skórzana, pikowana kurtka. Ma charakterystyczną fakturę, zasuwana na suwak- nie jak zwyczajne pikowane kurtki na zatrzaski. Nie ma żadnych sztruksowych wykończeń, co uważam za bardzo fajną sprawę. Nie jest przemakalna- co na polską pogodę jest ważne. Kurtka idealnie nadaje się na wiosnę i jesień. Więc jeśli lubisz sportową elegancję, proponuję byś zwróciła na nią uwagę podczas zakupów. Do kurteczki dodałam dresy, ale równie dobrze można założyć obcisłe rurki, porwane boyfriendy czy legginsy-kto co woli.
Na stopy wrzuciłam nowe snakersy, wahałam się czy wziąć taką kolorystykę czy też czarne z białymi czubkami, wygrały te. Idealnie współgrają z tą kurtką i dresami, ale miałam je też do spódniczki i również wyglądało to fajnie i oryginalnie. Więc śmiało mogę polecić je odważnym kobietom.
Są bardzo wygodne, spokojnie można przebiegać w nich cały dzień. Print kwiatowy na przodzie dopełnia oryginalności  i wiele osób zwraca na nie uwagę. 
Cały look idealnie nadaje się na długie zakupy ! 

Komu się podoba?

Kurtka- salon GIANNI (galeria SIEDLCE/Salon „GIANNI” ul.Aleksandrowska 18/BIAŁA PODLASKA
-Salon „OCHNIK”(partnerski) Galeria „Rywal” ul.Brzeska 27)
Torebka- Mohito
Koszulka- H&M
Zegarek- Daniel Wellington
Dresy - Sinsay
Snakersy - KHRIO tutaj bądź tutaj /stacjonarnie
Galeria Siedlce, Salon „GIANNI" ul.Piłsudskiego 74
-Salon „GIANNI” ul.Aleksandrowska 18
BIAŁA PODLASKA
-Salon „OCHNIK”(partnerski) Galeria „Rywal” ul.Brzeska 27





Komentarze

  1. świetna kurtka, ale pewnie cena zabójcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena adekwatna do jakości;) jest to prawdziwa skóra

      Usuń
  2. bardzo fajny look, ale wolę cię w eleganckich wersjach :) ps. super włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. petarda! idealnie na tą dzisiejszą pogodę, spodnie, buty rewelacja, no i torba! Kurtka średnio mi się podoba, może jak by była w innym kolorze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była jeszcze granatowa! wahałam się nad kolorem,teraz i granat bym przygarnęła;)

      Usuń
  4. Fajny zestaw! Świetne buty:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jedynie co mi sie podoba najbardziej to buty są piękne ale drogie..szkoda mi było tyle kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka nie zła ;) bardzo ładnie leży coraz lepsze masz ;) look

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna, jesienna stylizacja :)
    Ja kurtkę już kupiłam, ale jeszcze za ciepło na jej noszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny ten zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pretty casual look :)

    http://checkinonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka świetna,ale buty mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile kosztowała ta kurtka?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile ta kurtka kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie kurteczki :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro