Przejdź do głównej zawartości

White Jacket & Denim Jeans

 DZISIEJSZA STYLIZACJA W KOLORACH KTÓRE UWIELBIAM NIE ZWAŻAJĄC NA  PORĘ ROKU.Biel ,czerń  + jeans to połączenie ponad czasowe,które zawsze wygląda dobrze.Perełką tego zestawu jest żakiet od Sheinside który jest uroczy i do tego na prawdę ciepły.Zamawiając go bałam się,że będzie cieniutki i nie będę go mogła nosić jako okrycie wierzchnie,a tu jednak się pomyliłam.Reszta powinna Wam być już dobrze znana..jeansowe rurki ,które już kiedyś były na blogu-zostały odnowione w bardzo ciekawy sposób:Są teraz w małe groszki-o wiele bardziej podobają mi się właśnie takie!Na nogi założyłam białe lity,a jako dodatek czarną pakowną torbę.  Podoba Wam się ?? Komentujcie :)

 Przypominam o konkursie, do wygrania buty TUTAJ

Marynarka/żakiet - SHEINSIDE 
Lity- WILADY

Komentarze

  1. marynarka jest swietna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie... śliczne buty

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyszłaś . Cudowna figura <3

    OdpowiedzUsuń
  4. góra + jeansy super, ale buty już mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiększ czcionkę, strasznie źle się czyta.
    buty cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna marynarka, a lity kocham, są nieziemsko wygodne!

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten żakiet! i spodnie przeurocze. podoba mi się całość;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja! :) Świetna marynarka i buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tweedowe kurteczki są świetne:) Ja swoją mogłabym nosić codziennie. Dzięki Ci Coco za Twój cudny twór - bo przecież to od niej wszystko się zaczęło:)

    Pozdrawiam

    www.esterlifestyle.com

    xxx
    E

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny look : ) spodnie boskie, torba super - sama szukam czegoś prostego, czarnego i dobrej jakości, żeby służyło na lata, marynara boska, szkoda tylko, że nie czarna ale to tylko moja własna fanaberia : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś nie lubię czarnych marynarek ,dlatego postawiłam na białą:)

      Usuń
  11. Woow mega rewelacyjna stylizacja!!

    Spodnie są genialne i super wyglądają na Twoich nóżkach i buty wymiatają :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznotko wygladasz super!
    spodnie i buty są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  13. witaj, co tu dużo mówić marynarka i te buty po prostu nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello from Spain: I like your original jeans. Very cool. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo nowocześnie, a dżinsy świetne! super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  16. Po prostu WOW! Gdzie kupiłaś jeansy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Pojemna torba to dla każdje kobiety podstawa! :P Bardzo podoba mi się Twój kolor włosów ;)
    use your tongue :P

    OdpowiedzUsuń
  18. wow wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe lity :> inne niz widzialam do tej pory. Jeju. Zazdroszcze Ci tych mega zgrabnych nog <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w butach <3 W ogóle cały zestaw - pierwsza klasa !:) Bardzo podoba mi się Twój styl - wszystkie Twoje rzeczy i stylizacje bardzo w moim guście:))

    Obserwuję z przyjemnością !:) zapraszam do siebie - będzie mi miło, jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodnie, może spróbuję swoje przerobić by tak wyglądały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ! jest to doskonała sprawa na odświeżenie starych ,zapomnianych jeansów:)

      Usuń
  22. I to właśnie jest Twój styl ;) świetnie w tym wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy to jest mój styl:)Ale od czasu do czasu lubię tak wyglądać :>

      Usuń
  23. rewelacyjne te spodnie - masz rację takie połączenie kolorystyczne zawsze się sprawdza:) pozdrawiam
    p.s. super figura!

    OdpowiedzUsuń
  24. wydaje mi się,że w takich zestawach wyglądasz naj naj lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. w spodniach się zakochałam!
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super- bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. niby prosto a przyciąga uwagę, kurtka i spodnie fajne

    zapraszam do wspólnej obserwacji, jeżeli masz ochotę
    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty są genialne :) pozdrawiam ;)

    http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz naprawdę cudnie;)
    A żakiet bajeczny, ma świetną fakturę!

    OdpowiedzUsuń
  30. super jeansy ! bardzo ładnie wyglądasz :))

    my-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. marynarka jest ciekawa! A spodnie... hmmm tez mi się bardzo podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe spodnie i ładna marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczny zestaw! Bardzo mi się podoba Twój look i jaka zieleń piękna nad zalewem :) Za tydzień znowu wracam do Siedlec to będzie okazja może się w końcu spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będziemy musiały koniecznie!:)

      Usuń
    2. Z przyjemnością :) Na wspólną sesję, zwłaszcza, że przeprowadzam się z moim ukochanym fotografem :)

      Usuń
  34. Zestaw świetny. Bardzo prosty, ale pięknie w nim wyglądasz :)

    I Twoje długie, zgrabne nogi !

    OdpowiedzUsuń
  35. jesteś modelka ? mieszkasz w Siedlcach czy gdzieś inndziej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkam w Siedlcach,modelką nie jestem

      Usuń
  36. Bardzo Ładnie :) Ty masz tu bloga a posiadasz coś takiego jak facebooka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/HardCandyyyys?fref=ts posiadam :)

      Usuń
  37. love your jacket!
    great outfit
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny look :) Wcale się nie dziwię, że to Twoje ulubione kolory, bo świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka chuda! :O A jeansy super :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie wyglądasz :))
    spodnie marynarka i buty mega <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Powiedz mi ten chłopak który Cb podnosi na jednym zdj na tym Twoim facebooku to Twój chłopak tak ?:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny żakiecik, idealny do klasycznych setów - ale, jak widać i do codziennych zestawów np. z jeansem w roli głównej :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Odpowiedzi
    1. z priv sklepu,lecz sama je przerobiłam

      Usuń
  44. Odpowiedzi
    1. z priv sklepu,lecz sama je przerobiłam

      Usuń
  45. w jaki sposób zrobiłaś te kropeczki na spodniach? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Love your shoes! The white on denim looks great~

    OdpowiedzUsuń
  47. Hey :) Ty sie nazywasz Malinowska ?:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Spodnie są świetne, marynarka również bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro