Przejdź do głównej zawartości

pants diamond print & striped sweater & red bag

Tylko ja i Mój Chłopak .., szum ,wirowanie liści ,zapach grzybów,które wychylają się  ostrożnie spod drzew,przyjemne powietrze..po prostu uwielbiam las.Dzisiejszy dzień właśnie spędziliśmy w lesie ,odpoczywając od wszystkiego,co nas otacza.Na taką wyprawę nie stroiłam się ,chciałam ,aby było luźno,wygodnie a przede wszystkim ciepło!Gruby pasiasty sweter +nowe  spodnie we wzór diamond print to ciekawe połączenie ,a z nową czerwoną listonoszką i czapką OBEY  podoba mi się jeszcze bardziej .Na nogi nałożyłam nie przemakalne workery.
Może wiele z Was powie,że dzisiejszy mój strój to dość dziwne połączenie,ale ja czułam się w tym dobrze ,a przecież najważniejsze jest to ,że mamy chodzić ubranym tak jak lubimy. 

Niedługo pokażę Wam te spodnie jeszcze w bardziej 'normalnej' stylizacji :>

A teraz zapraszam Was do komentowania dzisiejszych zdjęć.
Spodnie - CHOIES / HERE
Czapka - CHOIES 
workery,torba,sweter- allegro


Kochani jeśli chodzi o wyniki konkursu ,to ciągle czekam na odpowiedź ze sklepu.Jak coś tylko będę wiedziała to dam znać na swoim facebooku.

Komentarze

  1. perfekcyjniejsza stajesz się z dnia na dzień .podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie najważniejsza wygoda! Wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci w tej czapce:) sweterek bardzo ładny:) zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Były już wyniki konkursu ze Stylissmo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas czekam na odpowiedź od sklepu.

      Usuń
  5. o ja cię! wyglądasz rewelacyjnie,zestaw udany w 100%

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie pasków i rombów <3 Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja !!!!! :)

    my-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka *-*

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sweterek zapraszam do mnie na nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz idealnie! Zawsze jak widzę kogoś w takich spodniach, to sobie myślę, że tylko ktoś kto ma świetne nogi może je założyć, dlatego ja bym ich nigdy nie mogła ubrać :D ... i dlatego Ty wyglądasz w nich perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw!Legginsy i czapulka bomba:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie rewelacyjnie wyglądasz !<3 Pozdrawiam Alexsa

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadną stylizacją nie zawodzisz, oby tak dalej :)
    A włosy to masz cudne <3
    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe połączenie wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello from Spain, I like the striped sweater. The pants are very cool. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw :) PIękne botki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny mix wzorów, super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  20. your cordinated are amazing

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz mega rewelacyjnie ! pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry zestaw! Spodnie i sweter są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Your pants are soo cool! Love this whole monotone look <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja;) uwielbiam takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do twarzy Ci w takich czapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  27. zauważyłam ,że masz delikatny makijaż. Pięknie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje ulubione klasyczne kolory ~~czerń i biel ~~

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz, legginsy boskie :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Doskonale <3 Idealne połączenie dwóch faktur ,uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. hej dzięki za odwiedziny u mnie :)
    oczywiście obserwuję,bo bardzo mi się tu podoba
    jesli Tobie u mnie to zachęcam do obserwacji :)!
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  32. hej ja już obserwuje jesli spodoba Ci się u mnie zachęcam do obserwacji
    swietny blog !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie wyglądasz w czapie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę strasznie czapki! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie ukrywam, że tą czapkę to bym Ci chętnie podkradł! ; )

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne połączenie wzorów, sweter jest mistrzowski! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie, bardzo podoba mi się twoja nowa odsłona :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. ale ładna buzia, styliacja też super:0)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ajj! <3 świetna gra wzorów ! Cudnie wyglądasz- obserwuję :)
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  40. dla mnie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  41. w takim stroju wyglądasz na prawdę dobrze,widać,że uwielbiasz bawić się modą to cieszy ,że są ludzie którzy nie boją się łaczyć różnych stylów,materiałów. Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  42. hej mam pytanie czy nosiłabyś burgundową spódniczkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście ,że tak ,mam nawet jedną w swojej kolekcji ,za jakiś czas pokażę ją na blogu:)

      Usuń
  43. SUPER SPODNIE REWELACJA!!!
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny zestaw! spodnie to istne cudeńka! super w nich wyglądasz! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. zachwycasz Kochana !! :))

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. hello darling u seem to have a beautiful blog here!!! wouldu like to follow eachother on GFC and Bloglovin???
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest rewelacyjnie!


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro