Przejdź do głównej zawartości

White dog & Pink&Blue

 Wróćmy na chwile jeszcze do czegoś miłego -ciepłego .Dzięki pięknej,słonecznej pogodzie możemy dziś śmiało założyć sandały,krótkie spodenki/spódniczki czy sukienki...Ostatnie dni lata wykorzystuję jak się da także postanowiłam wykorzystać dziś kolory.. Nie raz widzieliście mnie w koszulach..jeansowych,białych ale dziś chcę Wam pokazać moją piękną nowinkę od Choies Urzekła mnie swoim motywem psiaków ! Bardzo kocham psy dlatego ta koszula musiała zostać moja.Aby całość nie wyglądała banalnie wykorzystałam róż i kobalt. I JAK ????

Koszula - CHOIES / HERE 
Spodenki/Torebka- All
Buty-CzasNaButy

Komentarze

  1. jesteś piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. buty przyćmiły wszystko jestem zakochana w nich ale to już chyba mówilam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam tą koszulę :) Jest świetna :)
    ale super zdjęcia ;) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszula :) świetnie połączyłaś wszystko :)
    ja już nie mogę się doczekać swoich rzeczy z choies ;)

    www.blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze wyglądasz perfekcyjnie, do tego te Twoje nogi do nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz a koszula jest genialna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna koszula i spodenki!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kolory, które u Ciebie wyszły całkiem fajnie. Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny zestaw :) piękne masz te spodenki :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nogi *.*
    torebka gra pierwsze skrzypce, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. HONEY YOU ROCKED IT HERE!!!!LOVE THE SHIRT AND THE SHORTS! YOU ARE A BEAUTY! ;)






    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    OdpowiedzUsuń
  13. Po raz kolejny nie moge sie napatrzec na twoja urode!
    Piekne spodenki! A buciki masz rewelacyjne, i ten kolorek, mm <3

    Pozdrawiam i zapraszam !

    Twoja figura to czysta inspiracja, cwiczysz?

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie powspominać letnią pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądasz:) Super połączenie różu z kobaltem!

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz,koszula rzeczywiście bardzo fajna ale mnie urzekły spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny zestawik,spodenki sa mega :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham Twoje włosy :D wyglądasz fenomenalnie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szorty i torebka obłędne kochana :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ten zestaw bardzo do Ciebie pasuje, świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia :)
    a wyglądasz rewelacyjnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor spodenek :))

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz :) Mnie również urzekł ten motyw psiaków na koszuli :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieski pieski:) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. przepięknie wyglądasz w tym zestawie;) marzą mi się takie szorty w wysokim stanem:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula jest naprawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam takie koszule!:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful shoes
    you look gorgeous
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładnie wyglądasz;)

    pozdrawiam;)

    i zapraszam do siebie - http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/09/femme-douce.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszula jest wspaniała!!! super
    wspaniale:*
    ♥ pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. motyw jest świetny!


    zapraszam Ciebie i wszystkich chętnych do wzięcia udziału w moim pierwszym mini rozdaniu:D
    http://glammadz.blogspot.com/2013/09/mini-rozdanie-u-glamstyl.html

    OdpowiedzUsuń
  33. spodenki mają cudowny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  34. masz bardzo dobry gust, dajesz mi inspirację do wlasnyych eksperymentów.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie! <3 :)

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajnie ! :) Pozytywnie ! Uwielbiam koszule <3 Niech to lato jeszcze nie odchodzi...:p
    Dodałam do obserwowanych - świetne wyczucie stylu :)

    zapraszam do siebie w wolnej chwili:*
    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam tak z rzeczami, na których widnieją koty rasy brytyjskiej (jak mój)! Rozumiem Cię! Piękny i słodki zestaw! Pozdrawiam najserdeczniej, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  38. Spodenki z wysokim stanem! <3 Ech, też kiedyś takie będę miała :D

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. przeswietny zestaw! a w butach jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro